Joka pvä syön kasviksia ja salaattia.Muistatteko pitää ainakin yhden kasvisruokapäivän viikossa? Ja onnistutteko syömään kasviksia puoli kiloa päivässä?
Joka pvä syön kasviksia ja salaattia.Muistatteko pitää ainakin yhden kasvisruokapäivän viikossa? Ja onnistutteko syömään kasviksia puoli kiloa päivässä?
Suolistolle olisi hyväksi pitää ihan yksi kasvisruokapäivä viikossa, silloin ei mitään lihaa.Joka pvä syön kasviksia ja salaattia.
Niin ja saatan pitää sellasen useampana päivänä viikossa.Suolistolle olisi hyväksi pitää ihan yksi kasvisruokapäivä viikossa, silloin ei mitään lihaa.
Sun puheista päätellen sä et muuta syökkään.Tee ripulia ja sen kanssa tuo sopii hyvin.
Akkela taas nimen vaihdossa.
Ihanko totta?Akkela taas nimen vaihdossa.
Mikä idea?Ihanko totta?
Onko pakko olla idea?Mikä idea?
Mitä viddua sä aaakkkeella taas pelleilet. ton uuden nimenkin keksinyt jostain ripulilääkkestäIhanko totta?
nyt viddu sääntöjen rikkoja. ripuliperse.Onko pakko olla idea?
Sä teet sellaista ruokaa, syötät ripulia koko perheellesi. minkä minä sille mahdan. olen yrittänyt varoitella.Sun puheista päätellen sä et muuta syökkään.
Sä oot ilmeisesti jollain tavalla vähän lapsen tasolle jämähtänyt, tollaset pissakakkaripuli hokemat kun yleensä tulee 3-6 vuotiaiden suusta, ei kehitykseltään normaalin aikuisen.
Huolestuttavaa on tuo ettet osaa edes lopettaa sitä. Oletko lapsesta asti jämähtänyt vai oletko taantunut lapsen tasolle?Sä teet sellaista ruokaa, syötät ripulia koko perheellesi. minkä minä sille mahdan. olen yrittänyt varoitella.
Onko tuon nimistä lääkettä olemassa?Mitä viddua sä aaakkkeella taas pelleilet. ton uuden nimenkin keksinyt jostain ripulilääkkestä
voi sua kun sulla on vaikeetaHuolestuttavaa on tuo ettet osaa edes lopettaa sitä. Oletko lapsesta asti jämähtänyt vai oletko taantunut lapsen tasolle?
Tuo ei perustu muuhun kuin taikauskoon, kuten kaikenlaiset mehupaastotkin. Liha sulaa kasviksia helpommin.Suolistolle olisi hyväksi pitää ihan yksi kasvisruokapäivä viikossa, silloin ei mitään lihaa.
aika lähellä olisit samantien vaihtanut nimesi ripuliksi tai löysähousuksiOnko tuon nimistä lääkettä olemassa?
Ei kun siinä on tuo lihapalleroOnko tarpeeksi salaattia?
[ATTCH]
Sä olet tyhmä kun et ymmärrä että se on el español.aika lähellä olisit samantien vaihtanut nimesi ripuliksi tai löysähousuksi
Precosa on.Onko tuon nimistä lääkettä olemassa?
Luulen, että perunoista ne hillarit tässä annoksessa enimmäkseen tuleeEi kun siinä on tuo lihapallero
Ei siitä haittaakaan ole. Jos kerran viikossa syö kasvisruokaa.Tuo ei perustu muuhun kuin taikauskoon, kuten kaikenlaiset mehupaastotkin. Liha sulaa kasviksia helpommin.