Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nevö evö ostan/annan miehen ostaa pieniä broilerinfileen suikeroja.
Grillissä on paistumassa 2 pkt eli äsken kääntelin yht. noin 25-26 suikeroa ympäri. (n)

Makukin on kitkerä ja teollinen kuin mikä, pitää taas ostaa naturellia kanaa ja maustaa itse wörzestörillä ja yrteillä tms.

 
Nevö evö ostan/annan miehen ostaa pieniä broilerinfileen suikeroja.
Grillissä on paistumassa 2 pkt eli äsken kääntelin yht. noin 25-26 suikeroa ympäri. (n)

Makukin on kitkerä ja teollinen kuin mikä, pitää taas ostaa naturellia kanaa ja maustaa itse wörzestörillä ja yrteillä tms.

Mä ostan nykyään aina maustamattomia ja maustan itte(y)
 
Nevö evö ostan/annan miehen ostaa pieniä broilerinfileen suikeroja.
Grillissä on paistumassa 2 pkt eli äsken kääntelin yht. noin 25-26 suikeroa ympäri. (n)

Makukin on kitkerä ja teollinen kuin mikä, pitää taas ostaa naturellia kanaa ja maustaa itse wörzestörillä ja yrteillä tms.

Annoin sinulle lihan marinoimisohjeen jonkin aika sitten. Käytä sitä ohjetta! Korvaa vain lihaliemikuutiot kanaliemikuutioilla. Tai ihsn sama mitä teet, mutta osta naturellia!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kengänpohjaa saa väärällä kypsennyksellä. :cautious::D
Totta, mä käyn miehen kanssa väittelyä joka päivä asiasta.

Mä: paisto lopetetaan heti kun pihvi/filee/suikale on läpikypsä

Mies: tykkää äitinsä harjoittamasta paistoasteesta, eli pohjaanpalanu kengänpohja jota saa pilkkoa kirveellä palasiksi.
Jos vaikka anopin nimi ois -öö -Terttu, niin kysyn mieheltä usein: "Paistanko normaalisti, vai Terttu-roastina?"
 
Totta, mä käyn miehen kanssa väittelyä joka päivä asiasta.

Mulla:paisto lopetetaan heti kun pihvi/filee/suikale on läpikypsä

Mies: tykkää äitinsä harjoittamasta paistoasteesta, eli pohjaanpalanu kengänpohja jota saa pilkkoa kirveellä palasiksi.
Jos vaikka anopin nimi ois -öö -Terttu, niin kysyn mieheltä usein: "Paistanko normaalisti, vai Terttu-roastina?"
riippuu paljolti lihasta että kuinka kypsäksi on paras paistaa

esim läpittenkypsä naudanfile on kengänpohjaa
 
r0s
Ros, tuo pesä näyttää sille kun joku olisi heittänyt kananmunankuoret metsään, nakannut sinne. tai jos joku eläin on levitellyt kananmunankuoret kompostista sinne...:oops:

Ei oo!

Siinä on selkeä "pesä" kuusen alla. Ja kaksi kuoriutunutta, kananmunan kokoista munaa. Niissä on hieman haaleaa harmaanrusehtavaa pilkun/läikäntapaista mikä ei kuvasta näy.

Tosin noi voi olla olleet tossa jo edelliskesästä eli tummuus on voinut alunperin olla eri.
 
r0s
Nevö evö ostan/annan miehen ostaa pieniä broilerinfileen suikeroja.
Grillissä on paistumassa 2 pkt eli äsken kääntelin yht. noin 25-26 suikeroa ympäri. (n)

Makukin on kitkerä ja teollinen kuin mikä, pitää taas ostaa naturellia kanaa ja maustaa itse wörzestörillä ja yrteillä tms.


Ne liidelin timjami-sitruuna-vastaavat vasta kamalia ovatkin.

En tajua, miten niin hyvistä mausteista edes saa niin pahanmakuista.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä