Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei olla raaskittu ostaa niitä härveleitä, kun selviän yöpuuhilla: 9 asteessa ei ole itikoita YHTÄÄN. Se on toiminut monena vuonna ja tuossa 23:n aikaan kun menee ulos, saattaa 03 riittää kyykkääminen ja tahtoo nukkumaan:cool:
Mun aivot tajus eilen vasta nukkumaanmennessä tämän viestin.

Ilmankos pau la kitkee aina öisin. Ei uskalla käyttää minkään sortin hyttyskarkoitetta, joten kitkee yön ollessa kylmimmillään. :eek:

Ai kamala mitä elämää. Mulla on täällä sen verran rikkaruohoissa kitkettävää, että saisin valvoa kesäisin joka yö 03 asti.
Mahtaa siinä satunnaiset yökulkijat ihmetellä 2.30 aikaan kasvimaalla kyykkivää mummelia... o_O No, Suomi on vapaa maa...(n)

Sitäpaitsi, lämpiminä kesäöinä lämpötila ei todellakaan laske 9:ään vaan pysyy 12-15 asteessa ja itikat on niskassa heti. Mulla jäis yökitkemiset siitäkin syystä väliin. Eli taas tämäkin pau lan ohje on ihan pyllystä...:poop:

Raidia/Offia voi käyttää niinkin että pitää huonoja vaatteita, suihkuttaa/levittää sitä myrkkyä vain vaatteisiin niin ei ole suorassa ihokontaktissa, eikä tartte hengitellä liikaa niitä höyryjä. Testattu on ja tehoaa itikoihin.

Ihmisen keho on ajastettu siihen että yöt nukutaan, mitä nyt välillä voi valvoa kesäöitä ja jotkut on 3-vuorotyössä.
Mut toistuva valvominen ei todellakaan ole terveydelle hyväksi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Jahas, hyvää reissua. :) Savonmualla toimii myös netti, joten älä meitä unohda. (y)
Mä otan luurin mukaan:)
Saattaa tosin kyllä tulla mielenkiintoisia viestejä, koska tässä on edelleen automaattinen tekstinkorjaus päällä..en muistanut pyytää poikaa auttamaan sen päältä pois pistämisessä ja olen saanut niin monet naurut sen takia whatsappissa etten enää välttämättä haluakaan sitä päältä pois:D
 
Huomenta! Suht hyvin nukuttu yö takana ja taas tipahdin 00.00 maissa...Alkaakohan tässä nyt kroppa hakea unirytmejä kohdilleen, tai sit siihen vaikuttaa se et hämärtyy aiemmin...
Mä otan luurin mukaan:)
Saattaa tosin kyllä tulla mielenkiintoisia viestejä, koska tässä on edelleen automaattinen tekstinkorjaus päällä..en muistanut pyytää poikaa auttamaan sen päältä pois pistämisessä ja olen saanut niin monet naurut sen takia whatsappissa etten enää välttämättä haluakaan sitä päältä pois:D
Jaa että voi ihan suosiolla jättää kossuvihjaukset pois:ROFLMAO:
Hyvää reissua sulle, ootko pitkäänkin siellä?:)
 

Yhteistyössä