Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Markkinoilla on hyttysen karkottimia pihakäyttöön, enkä ny puhu mistään off savuspiraalista vaan jostaki kaasusta! Vasta kuulin tänään yhdeltä asiakkaalta!
Täytyy tonkia netistä tietoa, ovat vaan kuulema melko tyyriitä!
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Markkinoilla on hyttysen karkottimia pihakäyttöön, enkä ny puhu mistään off savuspiraalista vaan jostaki kaasusta! Vasta kuulin tänään yhdeltä asiakkaalta!
Täytyy tonkia netistä tietoa, ovat vaan kuulema melko tyyriitä!
Ei olla raaskittu ostaa niitä härveleitä, kun selviän yöpuuhilla: 9 asteessa ei ole itikoita YHTÄÄN. Se on toiminut monena vuonna ja tuossa 23:n aikaan kun menee ulos, saattaa 03 riittää kyykkääminen ja tahtoo nukkumaan:cool:
 
vierailija
Thermacell? Tutkin sitä kaupassa ja jätin ostamatta. En halua hengittää niitä myrkkyjä.
Ja kyllä se vaikuttava aine menee ihonkin kautta elimistöön, hengitettynä nopeiten - myös nuiden iholle levitettynä! Vähän niinkuin tupakoitsijoiden perheenjäsenet ovat ikänsä joutuneet hengittämään niitä myrkkyjä - ja crohnikoissa sellaisia oli paljon. Moni ei tosin halunnut asiaa uskoa, mutta mikä sen asian muuksi muuttaisi?
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mä makaan evät levällään sängyssä.:oops:

On niin työlästä etsiä kesäluettavaa että ulkoistin kotityöt lapsille rakkaille.:love: Kaikki oli niiiin siistiä kun tulin töistä kotiin!:coffee:
Oho, ootpa sä saanu kasvatettua ne kuuliaisiksi. :eek: Mitä pyysit heitä tekemään?

Mä jos sanoisin että "siivotkaa ennen kuin tulen töistä", niin ehkä vessa olis vedetty hyvin, mut muuten nuo makais turvallaan sohvalla.:unsure:

Siis kyllä nuo siivoaa mun läsnäollessa, mutta eivät toimi vielä etäohjattuna.
 
vierailija
Thermacell? Tutkin sitä kaupassa ja jätin ostamatta. En halua hengittää niitä myrkkyjä.
Joku laite oli kallis mut kuulemman toimii vain niin, et jo viikkoa aiemmin laitetaan toimintaan ja sitten vasta ovat vähentyneet riittävästi. Liian aikaisin sen kun tekee, kertyy kaikki itikat just kun ei tarttis. Mut en tunne niitä enkä t i e d ä mitään. Ajoitus kuitenkin on tärkeä! Ja sit se, ettei ole autonrenkaita ulkosalla missään: niissä elää parhaiten kaikki hyttyset, sanoivat radiossa kauan sitten.
 
Oho, ootpa sä saanu kasvatettua ne kuuliaisiksi. :eek: Mitä pyysit heitä tekemään?

Mä jos sanoisin että "siivotkaa ennen kuin tulen töistä", niin ehkä vessa olis vedetty hyvin, mut muuten nuo makais turvallaan sohvalla.:unsure:

Siis kyllä nuo siivoaa mun läsnäollessa, mutta eivät toimi vielä etäohjattuna.
Mä kiristin otetta kun alkoivat pitää kaikkea vähän itsestäänselvyytenä, en tiedä vetivätkö edes vessaa joka kerta.:D Myönnän, olin laiska kasvattaja! Nyt otin siis itseäni niskasta kiinni ja vaikka ovat jo esiteinejä niin tekevät juuri kuin mamma sanoo, or else!:D

Tuossa leikki-iän ja esiteineyden välissä tapahtui repsahdus, jotenkin koin että on vaan helpompaa tehdä itse ettei tarvitse pyytää montaa kertaa, noh, väärin meni ja nyt on asia oikaistu.:)

Täällä oli imuroitu, siivottu keittiö ja viety roskat.

Paskartelin jääkaapin oveen kalenterin mistä ilmenee mitä kukin tekee. Joka päivä on kotitöitä, paitsi jos on reeniä, matseja tai leirejä.
Ajattelin ensin että olen ihan natsi, mutta herranjestas, eihän kotityöt nyt vie kun muutaman minuutin aikaa.
 
HEEEEI!!! Nyt kekkasin!!! Laitan puhaltimen puhaltamaan pihalla riippumattoa päin!
Ei ole ainakaan myrkyllistä!:coffee:
Sitten vain lällättelen niille verenimijöille kun ne yrittävät kiivaasti päästä imemään minut kuiviin!:sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
vierailija
HEEEEI!!! Nyt kekkasin!!! Laitan puhaltimen puhaltamaan pihalla riippumattoa päin!
Ei ole ainakaan myrkyllistä!:coffee:
Sitten vain lällättelen niille verenimijöille kun ne yrittävät kiivaasti päästä imemään minut kuiviin!:sneaky:
Voitele kookosöljyllä iho. Ainakaan mäkäräinen ei tykkää siihen istuutua, mut varmaan osaavat silmille kuitenkin:sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä