Tuon minäkin ymmärsin sanasta sanaan.Taidan vaan olla ainoa täällä, joka on tenttinyt ympäristölääketiedettä? Miten voisi yhtäkkiä pistää kiinnostuksen poikki, kun kerran on aloittanut?
Meillä on jo uusi, uskallan linkata muillekinOlsonilla on ihana sängyn päälle levitettävä verkko, hae sellainen! Ohovityyppien leuat läpättää ja kädet tärrää - mut ei sitä voi niille sanoa päin naamaa - eikä ne usko kuitenkaan
Thermacell? Tutkin sitä kaupassa ja jätin ostamatta. En halua hengittää niitä myrkkyjä.Markkinoilla on hyttysen karkottimia pihakäyttöön, enkä ny puhu mistään off savuspiraalista vaan jostaki kaasusta! Vasta kuulin tänään yhdeltä asiakkaalta!
Täytyy tonkia netistä tietoa, ovat vaan kuulema melko tyyriitä!
Ei olla raaskittu ostaa niitä härveleitä, kun selviän yöpuuhilla: 9 asteessa ei ole itikoita YHTÄÄN. Se on toiminut monena vuonna ja tuossa 23:n aikaan kun menee ulos, saattaa 03 riittää kyykkääminen ja tahtoo nukkumaanMarkkinoilla on hyttysen karkottimia pihakäyttöön, enkä ny puhu mistään off savuspiraalista vaan jostaki kaasusta! Vasta kuulin tänään yhdeltä asiakkaalta!
Täytyy tonkia netistä tietoa, ovat vaan kuulema melko tyyriitä!
Ja kyllä se vaikuttava aine menee ihonkin kautta elimistöön, hengitettynä nopeiten - myös nuiden iholle levitettynä! Vähän niinkuin tupakoitsijoiden perheenjäsenet ovat ikänsä joutuneet hengittämään niitä myrkkyjä - ja crohnikoissa sellaisia oli paljon. Moni ei tosin halunnut asiaa uskoa, mutta mikä sen asian muuksi muuttaisi?Thermacell? Tutkin sitä kaupassa ja jätin ostamatta. En halua hengittää niitä myrkkyjä.
Hyvä, ja olen kopsannut sanasta sanaan oppikirjasta kauan sitten osan teksteistä, kun pyysin siihen luvankin kirjoittajaltaTuon minäkin ymmärsin sanasta sanaan.
On tosi tehokas laite,meillä on nyt kolmatta kesää käytössä.Mikään muu ei ole aiemmin hyttysiä pitänyt loitolla.Meillä kyllä hienompi malli kuin mitä nyt on myynnissä.Muutama vuosi sitten ne oli hienomman näkösiä.Thermacell? Tutkin sitä kaupassa ja jätin ostamatta. En halua hengittää niitä myrkkyjä.
Kyllä pääskyset varmuudella syövät 500 hyttystä vuorokaudessa. Toivottavasti ne eivät kuole siinä samallaOn tosi tehokas laite,meillä on nyt kolmatta kesää käytössä.Mikään muu ei ole aiemmin hyttysiä pitänyt loitolla.Meillä kyllä hienompi malli kuin mitä nyt on myynnissä.Muutama vuosi sitten ne oli hienomman näkösiä.
Oho, ootpa sä saanu kasvatettua ne kuuliaisiksi. Mitä pyysit heitä tekemään?Mä makaan evät levällään sängyssä.
On niin työlästä etsiä kesäluettavaa että ulkoistin kotityöt lapsille rakkaille. Kaikki oli niiiin siistiä kun tulin töistä kotiin!
Kuka ton määrän on laskenut?Kyllä pääskyset varmuudella syövät 500 hyttystä vuorokaudessa.
Joku laite oli kallis mut kuulemman toimii vain niin, et jo viikkoa aiemmin laitetaan toimintaan ja sitten vasta ovat vähentyneet riittävästi. Liian aikaisin sen kun tekee, kertyy kaikki itikat just kun ei tarttis. Mut en tunne niitä enkä t i e d ä mitään. Ajoitus kuitenkin on tärkeä! Ja sit se, ettei ole autonrenkaita ulkosalla missään: niissä elää parhaiten kaikki hyttyset, sanoivat radiossa kauan sitten.Thermacell? Tutkin sitä kaupassa ja jätin ostamatta. En halua hengittää niitä myrkkyjä.
Radiossa kuulin. Olisko ollut Juha Laaksosen ohjelma?Kuka ton määrän on laskenut?
Joo, koitapa napata kiinni pari pääskystä tuohon meidän kotiovelle, niin että istuvat siinä paikallaan, kita ammollaan...Kyllä pääskyset varmuudella syövät 500 hyttystä vuorokaudessa. Toivottavasti ne eivät kuole siinä samalla
Pääskyset tietenki, älä nyt tollasia kysele.Kuka ton määrän on laskenut?
Meillä kyllä on koko ajan ja toinen istuu tikapuilla. San katsella sohvalta maaten niiden touhuja.Joo, koitapa napata kiinni pari pääskystä tuohon meidän kotiovelle, niin että istuvat siinä paikallaan, kita ammollaan...
Mä kiristin otetta kun alkoivat pitää kaikkea vähän itsestäänselvyytenä, en tiedä vetivätkö edes vessaa joka kerta. Myönnän, olin laiska kasvattaja! Nyt otin siis itseäni niskasta kiinni ja vaikka ovat jo esiteinejä niin tekevät juuri kuin mamma sanoo, or else!Oho, ootpa sä saanu kasvatettua ne kuuliaisiksi. Mitä pyysit heitä tekemään?
Mä jos sanoisin että "siivotkaa ennen kuin tulen töistä", niin ehkä vessa olis vedetty hyvin, mut muuten nuo makais turvallaan sohvalla.
Siis kyllä nuo siivoaa mun läsnäollessa, mutta eivät toimi vielä etäohjattuna.
Jopa ne on parempia matikassa kuin minäPääskyset tietenki, älä nyt tollasia kysele.
Ok?Elena?Voisitko ottaa ja häipyä täältä muualle?Lispettiä painostaa sun läsnäolo täällä!
Monta kirjaa olen lukenut Laaksoselta ja radiosta loput, joskus on ollut televisiossakin. En tietäisi mitään ilman hänen hienoja teoksia. Ne huutelivat mulle kun tulivat etelänreissultaan: langalla istuivat ja kuorossa lauloivat - täällä me taas ollaan! Linnuthan palaavat aina sinne missä ovat syntyneetkinPääskyset tietenki, älä nyt tollasia kysele.
Voitele kookosöljyllä iho. Ainakaan mäkäräinen ei tykkää siihen istuutua, mut varmaan osaavat silmille kuitenkinHEEEEI!!! Nyt kekkasin!!! Laitan puhaltimen puhaltamaan pihalla riippumattoa päin!
Ei ole ainakaan myrkyllistä!
Sitten vain lällättelen niille verenimijöille kun ne yrittävät kiivaasti päästä imemään minut kuiviin!
Ootko sä huumannu ne? Meillä on pääskysparin pesä ulkorakennuksen räystään alla, mut ne ei todellakaan ehdi nakottamaan meikäläisen seurana, lentävät tuhatta ja sataa.Meillä kyllä on koko ajan ja toinen istuu tikapuilla. San katsella sohvalta maaten niiden touhuja.