HuomentaKatos Huomenta
HuomentaKatos Huomenta
Mitäs oot aatellut tehä tänään?
En mitään kummosta. KotihommiaMitäs oot aatellut tehä tänään?
Mä aattelin maksaa laskuja ja pakata reissua varten tavarat reppuun
Onhan ne nekin jo jotainEn mitään kummosta. Kotihommia
Olet kyllä laiskuuden huippu.Et ikinä tee mitään.En mitään kummosta. Kotihommia
Ko-ti-hom-mi-a, siinä luki ja sinähän et sitä sanele mitä ne sisältää...mulla ne sisältää välillä suursiivouksenkin kun oikein innostun!Olet kyllä laiskuuden huippu.Et ikinä tee mitään.
On se.Onhan ne nekin jo jotain
Onko sulla lukihäiriö tms.? Sanoin että teen kotihommia. Pyykinpesua, siivoamista jne.Olet kyllä laiskuuden huippu.Et ikinä tee mitään.
mulla sama ja tuon lisäksi pitäs vielä ajella läpi SuomenMitäs oot aatellut tehä tänään?
Istut ja mietit mitä teet.Do dii, nyt on laskut maksettu ja voi taas miettiä että mitäs sitte tekis, vielä ei jaksa siivota
Mun aivot tajus eilen vasta nukkumaanmennessä tämän viestin.Ei olla raaskittu ostaa niitä härveleitä, kun selviän yöpuuhilla: 9 asteessa ei ole itikoita YHTÄÄN. Se on toiminut monena vuonna ja tuossa 23:n aikaan kun menee ulos, saattaa 03 riittää kyykkääminen ja tahtoo nukkumaan
Mihinä reissuun oot menossa?Mitäs oot aatellut tehä tänään?
Ei parane liian kauan istua ja miettiä, muuten lopputulos on se etten tee mitään vaan istun ja mietinIstut ja mietit mitä teet.
Savvoon viikoksMihinä reissuun oot menossa?
Jahas, hyvää reissua. Savonmualla toimii myös netti, joten älä meitä unohda.Savvoon viikoks
Mä otan luurin mukaanJahas, hyvää reissua. Savonmualla toimii myös netti, joten älä meitä unohda.
Jaa että voi ihan suosiolla jättää kossuvihjaukset poisMä otan luurin mukaan
Saattaa tosin kyllä tulla mielenkiintoisia viestejä, koska tässä on edelleen automaattinen tekstinkorjaus päällä..en muistanut pyytää poikaa auttamaan sen päältä pois pistämisessä ja olen saanut niin monet naurut sen takia whatsappissa etten enää välttämättä haluakaan sitä päältä pois
nonni, kohta se alakaa viäntee savvooSavvoon viikoks
Juu voi jättääJaa että voi ihan suosiolla jättää kossuvihjaukset pois
Hyvää reissua sulle, ootko pitkäänkin siellä?
Tää on muuten totta ja joka kerta kun käyn siellänonni, kohta se alakaa viäntee savvoo
minäki tolokkaan kuukauden yläkainuuta hirvenpyyntiajan jälkeenTää on muuten totta ja joka kerta kun käyn siellä
ohovia pitää holovata siellä hirvimettilläkin?poolan neuvot nyt ei muutenkaan ole ihan tästä maailmasta