Voi kun sais pienen maistiaisenTää kanawokki on niin hyvää ettei sanotuksi saa
Mitä kanaa sä muuten siihen käytit?Tää kanawokki on niin hyvää ettei sanotuksi saa
Resepti?Tää kanawokki on niin hyvää ettei sanotuksi saa
Öö kaupasta ostettuaMitä kanaa sä muuten siihen käytit?
Pitäisi mennä mutta ei yhtään huvittaisi/jaksaisiSuihkussa piti käydä
Olikovse mukkoa jai tinutoileria?Öö kaupasta ostettua
Kanamestarin broilerin sisäfilettä, wokkivihanneksia 1 ps, 1 paprika, 1 purjo, 1 sipulinippu, 1 kesäkurpitsa, mausteet, haudutetaan matalalla lämmöllä, käydään lähipankissa, tullaan kotiin ja ruoka on valmis.Resepti?
Heko heko Mä tarkoitin et minkälaista, fileesuikaleita, fileestä ite pilkottua, paistileikkeestä, marinoitu vai maustamaton?Öö kaupasta ostettua
Onneks et lähtenyNyt tulette tänne kun meinasin lähteä pois tuon tyypin takia.
Onko pakko käydä pankissa? Se on n.10km päässä.Kanamestarin broilerin sisäfilettä, wokkivihanneksia 1 ps, 1 paprika, 1 purjo, 1 sipulinippu, 1 kesäkurpitsa, mausteet, haudutetaan matalalla lämmöllä, käydään lähipankissa, tullaan kotiin ja ruoka on valmis.
Laitoin lisäksi kukkosoosia mausteeksi.
SelkisKanamestarin broilerin sisäfilettä
Jep ja nyt ei malta lähteä.Onneks et lähteny
Vastasin jo mutta siis sisäfilettä...si-sä-fi-let-tä = sisäfilettä..SISÄFILETTÄ!Heko heko Mä tarkoitin et minkälaista, fileesuikaleita, fileestä ite pilkottua, paistileikkeestä, marinoitu vai maustamaton?
Kyselyikä iski Ihan siks siis kyselen kun mä saan aina fileesuikaleista kuivia, ne palat on niin erikokoisia, en oo oikein keksiny miten ne laittais et tulis hyvää.
On, kuuluu reseptiin.Onko pakko käydä pankissa? Se on n.10km päässä.
Lähde vain ei me kaivata sinua.Nyt tulette tänne kun meinasin lähteä pois tuon tyypin takia.
Äh, nössö mä olen. Korjataan edellistä: säännöt ja banni on tehty kierrettäväksiSähän oot ihan rebel
Mokoma.. Siinä menee n. tunti.On, kuuluu reseptiin.
Tee kaalilootaa, hommaa pottuja ja tee vaikka jauhelihakastiketta. Hyvää ja simppeliäMun pitäis keksiä mitä kaikkee syötäs viikonloppuna mutta kun ei jaksa....
En käyny tänään kaupassa kun en keksinyt sitä unohtunutta juttua, enkä oikeastaan oo edes varma enää olenko unohtanut jotain vai muistanko senkin väärin..
Mut huomena on pakko käydä... Eli tää menee taas siihen et mulla on muutama hassu asia listassa ja kaupasta kauhon vaan kaikennäköstä varuks
Saako kanastakin sisäfilettä? Olen vaan luullut, että kanalla on nahka, luita ja lihaa...Vastasin jo mutta siis sisäfilettä...si-sä-fi-let-tä = sisäfilettä..SISÄFILETTÄ!
Äh, nössö mä olen. Korjataan edellistä: säännöt ja banni on tehty digi luu digi lei alla titta på mig
Hold your horses beibe, mä vastasin sulle joVastasin jo mutta siis sisäfilettä...si-sä-fi-let-tä = sisäfilettä..SISÄFILETTÄ!
viesti 9430Kanamestarin broilerin sisäfilettä,
Selkis