Olen havainnut, että hän on aika fiksu päättömäksiLiian kauan olet ollut päättömän vaikutuksen alaisena
Kalamies, älä kuuntele tätä miestä...hän ei tiedä mistä puhuu*vetää hädissään mehut väärään kurkkuun*
Olen havainnut, että hän on aika fiksu päättömäksiLiian kauan olet ollut päättömän vaikutuksen alaisena
Kalamies, älä kuuntele tätä miestä...hän ei tiedä mistä puhuu*vetää hädissään mehut väärään kurkkuun*
Ei voi enää luottaa puhelinmyyjiinkäänVoisin hukatakin. Uusi luuri ei ole vieläkään tullut vaikka lupasivat sen heti seuraavaksi arkipäiväksi. Huijarit!
Keneltä neitokaiselta sä olet saanut?Ei ole kalamies ainoa alapeukuttelun oppinut *muistelee saamiaan alapeukkuja eräältäkin neitoselta*
On se, pelottavan fiksuOlen havainnut, että hän on aika fiksu päättömäksi
Iltaa. Oletko sinä huomannut kesäpe.nis ilmiötä? Tuntuuko se lerssi suuremmalle?Päivää. Täällä taas teidän riesana
Keneltä neitokaiselta sä olet saanut?
multa ei kysytty mutta vastaan siltiKeneltä neitokaiselta sä olet saanut?
Minua kyllä himottaisimulta ei kysytty mutta vastaan silti
en keltään
En ole kiinnittänyt huomiota, tosin nyt on ollut viileä kesä. Se on se ja sama miten se lepotilassa roikkuu, kunhan kasvaa kunnolla tosipaikan tullenIltaa. Oletko sinä huomannut kesäpe.nis ilmiötä? Tuntuuko se lerssi suuremmalle?
no niimpäMinua kyllä himottaisi
Wau, näet sentään lukea ne tuoteselosteet? Lukis vaan POHJAMAALIA, ymmärtäis useampimulla on vanhemmuuten menny kuulo huonoksi, kiva tietää että se johtuu titaanidioksidista
Hyvä tyyny? Huomenta!Huomenta
KylläHyvä tyyny? Huomenta!
Jaahas, Mene akkeela poisKyllä