Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niin, nikkeliallergia rajoittaa mulla monta asiaa, mut kuulonalenema tuskin haittaa moniakaan, kun aina löytyy kuulokojeita ym sellaiseen "oireyhtymään"? Telkkarin volumeasteikolla titaanidioksista tulee päiväksi ainakin sellainen 10 pykälän muutos - ja sekin riippuu telkkarista:ROFLMAO:
Mut jos samalla laitteella kuuntelee, sen e r o n huomaa selvästi - jos ei itse niin ainakin mies huomauttelee:D
mulla on vanhemmuuten menny kuulo huonoksi, kiva tietää että se johtuu titaanidioksidista
 
Niin, nikkeliallergia rajoittaa mulla monta asiaa, mut kuulonalenema tuskin haittaa moniakaan, kun aina löytyy kuulokojeita ym sellaiseen "oireyhtymään"? Telkkarin volumeasteikolla titaanidioksista tulee päiväksi ainakin sellainen 10 pykälän muutos - ja sekin riippuu telkkarista:ROFLMAO:
Mut jos samalla laitteella kuuntelee, sen e r o n huomaa selvästi - jos ei itse niin ainakin mies huomauttelee:D
Kylähulluja molemmat. o_O:cautious:
 
Viimenen tauko meneillään, sit ku töistä pääsee, pitäis mennä päikyn kautta kauppaan miettiin et mikä helkkari multa eilen unohtu(n) joku oleellinen se oli mut kun ei ole tullut vielä mieleen:cautious: sit pitäis laittaa ruoka eli juoksemiseks menee taas tämäkin päivä:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hitto miten otti kupoliin taas tuolla liikenteessä!
Mikä ihmisiä vaivaa, kun täytyy käydä samana päivänä kaupassa kun muut ja sitten tuuppia siellä muita ihmisiä ja käyttäytyä muutenkin kuin apinat jossain apinoiden planeetalla ja siis aikuiset??!:mad:

Sitten kun pääsin kotiin, laitoin kanat ja kesäkurpitsan ja purjon ohuina viipuloina pannulle..mutta kas kummaa, kana oli edelleen jäässä...vaikka sen pistin eilen jo sulamaan.

Sitten muistin että pitäis pankissa käydä, kun se nyt kerrankin on auki ja onneks se taas on ihan tossa muutaman askeleen päässä kadun varrellla..mutta siellä asioissa tajusin, että ihan yhtä tyhjän kanssa reissu, josta sai vaan lisää ressiä...tykkään vielä vähemmän nordeasta kuin ennen!:cautious:

Onneks kotiin tullessa ruoka oli muhinut kannen alla hyvin (joo, jätin levyn pienelle) ja on hyvää (kanaa, wokkivihanneksia, sekä purjoa, kesäkurpitsaa ja paprikaa ja sipulia+mausteet...):coffee:
ja onneks on tuo vintiö täällä:love:

Salaatin teen myöhemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä