vierailija
Käytä akkela nimeä!
Mutta siellä on paremman makuisia tuotteita.
Käytä akkela nimeä!
Mutta siellä on paremman makuisia tuotteita.
eiku voit kyttää jotakinmerkkiä, mitä ei ole tääll aiemmin nähty?Käytä akkela nimeä!
Akkela ei ole minun nimi.Käytä akkela nimeä!
Mä katsoin äsken tätä sivustoa. Tuolta tilaan namia.Kauppaan pitäis jossain vaiheessa lähteä...
En ees muista millon viimeksi olen ostanut karkkia?Mä katsoin äsken tätä sivustoa. Tuolta tilaan namia.
https://www.karkkikuja.fi/verkkokauppa/
Mä en ole ostanut pitkään aikaan. Tuolta saa dracula nameja. Täällä ei ole draculaa missään kaupassa.En ees muista millon viimeksi olen ostanut karkkia?
Tänään vois kyllä ostaa jonkun hornasisuja
Täällä myydään onneks draculaa jo aika monessakin paikassa taasMä en ole ostanut pitkään aikaan. Tuolta saa dracula nameja. Täällä ei ole draculaa missään kaupassa.
Harmi että täällä ei saa. Hyvä että netissä myydään.Täällä myydään onneks draculaa jo aika monessakin paikassa taas
neonikotinoidijäämistä ikinä kuullutkotimainen rypsiöljy on just parasta
Älä esitä Aqela ettet ole sinä.Akkela ei ole minun nimi.
olen mutta vain sinultaoletko neonikotinoidijäämistä ikinä kuullut
No, entisen ämehiläisenhoitajana ei unohda tärkeimpiä asioita mitenkään. Mut ympäristölääketiedettä ei kovin moni ole kai lukenut? Siinä tutkimuksessakin tuli sit virhe... muistelen.olen mutta vain sinulta
En esitä. Sanoin että akkela ei ole mun nimi. Eikä aqela.Älä esitä Aqela ettet ole sinä.
Uutinen oli kerrottu just väärin, mut ensin olis pitänyt lukea ne tutkimukset kunnolla! Niissä kun oli jätetty yks kokonaan pois laskelmista, mut minkäs sille enää kukaan mahtaa? Pöljä tutkimus muutenkin, kun eivät ota huomioon, et mehiläisen elimistössä se myrkkyuloste täytyy pysyä koko talven, tai pesä kuolee. Ei sitä lentävillä mehiläisillä olis pitänyt tehdä. Hölmöläisten hommaa, suomeksi.No, ei unohda tärkeimpiä asioita mitenkään. Mut ympäristölääketiedettä ei kovin moni ole kai lukenut? Siinä tutkimuksessakin tuli sit virhe... muistelen.
Olet näköjään löytänyt kirjan OravasyndroomaAatelkaa ei mee enää kauan kun on taas Joulu!!
En aattele. Mä nautin kesästä.Aatelkaa ei mee enää kauan kun on taas Joulu!!
En aattele. Mä nautin kesästä.
Niin, nikkeliallergia rajoittaa mulla monta asiaa, mut kuulonalenema tuskin haittaa moniakaan, kun aina löytyy kuulokojeita ym sellaiseen "oireyhtymään"? Telkkarin volumeasteikolla titaanidioksista tulee päiväksi ainakin sellainen 10 pykälän muutos - ja sekin riippuu telkkaristaolen mutta vain sinulta
KiitosMissälienee, mut mukavaa kesää sulle