Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Heko heko:cautious: Mä tarkoitin et minkälaista, fileesuikaleita, fileestä ite pilkottua, paistileikkeestä, marinoitu vai maustamaton?:rolleyes:
Kyselyikä iski:D Ihan siks siis kyselen kun mä saan aina fileesuikaleista kuivia, ne palat on niin erikokoisia, en oo oikein keksiny miten ne laittais et tulis hyvää.
Vastasin jo mutta siis sisäfilettä...si-sä-fi-let-tä = sisäfilettä..SISÄFILETTÄ!

Mun pitäis keksiä mitä kaikkee syötäs viikonloppunao_O mutta kun ei jaksa....

En käyny tänään kaupassa kun en keksinyt sitä unohtunutta juttua, enkä oikeastaan oo edes varma enää olenko unohtanut jotain vai muistanko senkin väärin..:notworthy:
Mut huomena on pakko käydä... Eli tää menee taas siihen et mulla on muutama hassu asia listassa ja kaupasta kauhon vaan kaikennäköstä varuks:D(n):oops:

Mun pitäis keksiä mitä kaikkee syötäs viikonloppunao_O mutta kun ei jaksa....

En käyny tänään kaupassa kun en keksinyt sitä unohtunutta juttua, enkä oikeastaan oo edes varma enää olenko unohtanut jotain vai muistanko senkin väärin..:notworthy:
Mut huomena on pakko käydä... Eli tää menee taas siihen et mulla on muutama hassu asia listassa ja kaupasta kauhon vaan kaikennäköstä varuks:D(n):oops:
Tee kaalilootaa, hommaa pottuja ja tee vaikka jauhelihakastiketta. Hyvää ja simppeliä

Yhteistyössä