Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kenen kanssa epek ei riitele? Ei taida olla ketään sellaista. Ei yhtäkään mieskaveria koko palstalla jne, jne, Yrittää muita syyllistää omista typeryyksistään. Mahtaa vituttaa kun ei pääse kirjautuneena pullistelemaan ja uhoilemaan tappamisella ja hakkaamisella. :ROFLMAO:
 
vierailija
Kenen kanssa epek ei riitele? Ei taida olla ketään sellaista. Ei yhtäkään mieskaveria koko palstalla jne, jne, Yrittää muita syyllistää omista typeryyksistään. Mahtaa vituttaa kun ei pääse kirjautuneena pullistelemaan ja uhoilemaan tappamisella ja hakkaamisella. :ROFLMAO:
Miten sä jaksat rui kuttaa jostain ep. ekin sanomisista päivästä toiseen? Keskity vaikka välillä ruohon leikkuuseen.
 
Tis Malleen
Kenen kanssa epek ei riitele? Ei taida olla ketään sellaista. Ei yhtäkään mieskaveria koko palstalla jne, jne, Yrittää muita syyllistää omista typeryyksistään. Mahtaa vituttaa kun ei pääse kirjautuneena pullistelemaan ja uhoilemaan tappamisella ja hakkaamisella. :ROFLMAO:
No tehän ootte kuin 2 marjaa :LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:

Ja umpisokeita omille PERSOONALLISUUSHÄIRIÖILLENNE joita kyllä riittää :cautious::cautious:
 
Kurkkasin tänne välillä...tää ketjuhan on kuin jostain palstaharmaan sairaskertomuksesta. o_O

Puna-nuttu sano sitä ja El-lu 007 tätä ja Akela ja sit punaluu ja E ja e ja E e e e...

Tee, sä harmaa/harmaa musta tämä:
- Sekota juhannuksen kunniaks pullo Raidia ja grillin sytykeöljyä, juo se, ja kieriskele venetervassa+rantahiekassa, voit vieriä oloa helpottaaksesi järveen.
- Tai mee nakuna keskelle metsää, itikoiden syötäväksi ja muurahaispesään istumaan.

Ja että miksi?
Tulis sulle jotain muutakin ajateltavaa.
 
Kurkkasin tänne välillä...tää ketjuhan on kuin jostain palstaharmaan sairaskertomuksesta. o_O

Puna-nuttu sano sitä ja El-lu 007 tätä ja Akela ja sit punaluu ja E ja e ja E e e e...

Tee, sä harmaa/harmaa musta tämä:
- Sekota juhannuksen kunniaks pullo Raidia ja grillin sytykeöljyä, juo se, ja kieriskele venetervassa+rantahiekassa, voit vieriä oloa helpottaaksesi järveen.
- Tai mee nakuna keskelle metsää, itikoiden syötäväksi ja muurahaispesään istumaan.

Ja että miksi?
Tulis sulle jotain muutakin ajateltavaa.
Mä oon kans käyny välillä vilaseen josko tuo yks olisi hävinnyt ja jotain täyspäisiä tullut tilalle mutta ei. Sais mennä siihen harmaitten ketjuun riekkuun että muut sais rauhassa jutskailla täällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais, Aqela ja Echo
Mä oon kans käyny välillä vilaseen josko tuo yks olisi hävinnyt ja jotain täyspäisiä tullut tilalle mutta ei. Sais mennä siihen harmaitten ketjuun riekkuun että muut sais rauhassa jutskailla täällä.
Joo, missäs se palstaharmaiden menkkarage-ketju olikaan...saisivat jauhaa tuota myllyä siellä loputtomiin, niin että sekoisivat.
 
Mulle tulee mieleen tuosta harmaasta/harmaista yhden kaverini narsistimies.

Se sit osasi vetää pyöritykset ihan normaaleista arkijutuista.

Jos sille annettiin tehtäväksi (kuvitteellinen esimerkki) vaikka "hae viereisestä kioskista pari litraa maitoa" kun vaimo oli kiinni pienten lasten hoidossa ja mies makas sohvalla, niin alkoi tulla 1 miehen riita...

"jaa siis sä sanoit että mun muka pitää hakea/siis säkö et voi hakea/just äskenhän sä väitit ettet lähde hakemaan/mitä sä sit valitat, koko ajan valitat että mun pitäs hakea maitoa/nonni, nyt sä itekin sanoit ettet voi mennä hakemaan sitä maitoa/siis ei suhun oo siis niiku yhtään luottamista kun valehtelet päin naamaa mulle ettet voi lähteä hakemaan maitoa/mä en kuule rupee tommosen kans alkaa yhtään mitään joka viitti noin valehdella päin naamaa etteikö vois hakee maitoa/ihan kuule ite alotit tuon valittamisen ettei oo maitoa/kuuleksä, kuuleksä, KUULEKSÄ ite mitä sä väitit mulle..."

Se saattoi vaikka tunnin ajan tuota pyörittää. Lopputulos:se lapsellinen isä ei hakenu maitoa, vaimon oli haettava lasten kanssa. Erohan siitä tuli...
 

Yhteistyössä