Kyllähän kaunis nuori nainen pian jotain "kivaa" keksii.Salaatti on valmis ja jääkaapissa oottelemassa syömistään, mitähän kivaa sitä tässä välissä keksis?
Kyllähän kaunis nuori nainen pian jotain "kivaa" keksii.Salaatti on valmis ja jääkaapissa oottelemassa syömistään, mitähän kivaa sitä tässä välissä keksis?
Exä tiiä, siis niinqu krebaa elix niinqu kreisibailaa junoukrebaa?
Työkaveri kertoi tuosta ihanasta teinisanasta syksyllä ku oltiin työpaikan kekkereissäkrebaa?
Siis mitä? Ei mulle näy kenekään yksärit, mutta joku saattaa postata sen yksärin julkiseen keskusteluun. Ehkä hänelle kävi niin? Ei se ole silloin mikään ongelmatapaus muille kuin sille joka sen tekee.minulle oli
äläkä yritä vaientaa vapaata keskustelua siitä ongelmatapauksesta
Nyt on liian kuuma joraamiselleExä tiiä, siis niinqu krebaa elix niinqu kreisibailaa junou
Musaa ja sit vaan joraat ja tanssit ihan sekopäisesti
Kuka niin?Tuolla päättömällä on sana hallinnassa, osaa sanoa niin näppärästi vastauksensa.
Toisaalta taas, ystävyyden ylläpitämiseksi joutuu ottamaan vastaan kaikkinaisia solvauksia.
No voi höh. Sit pitää keksiä muuta, onko sulla ristikkoo? Pelikortteja jos vaikka pasianssia pelaisit?Nyt on liian kuuma joraamiselle
Pelasin joskus pasianssia niin paljon, että sain tarpeekseni siitä enkä ole sen jälkeen pelannut korteilla muuta kuin pokeria ja muita pelejä..No voi höh. Sit pitää keksiä muuta, onko sulla ristikkoo? Pelikortteja jos vaikka pasianssia pelaisit?
Enpä oo muuten pelannu korttia pitkään aikaan...
Noin kävi mullekkinPelasin joskus pasianssia niin paljon, että sain tarpeekseni siitä enkä ole sen jälkeen pelannut korteilla muuta kuin pokeria ja muita pelejä..
Mitäs perttiä sä osaat kolata?Pertin kolaamista?
En uhkapelaa.Mitäs perttiä sä osaat kolata?
Otetaanko joskus matsi pokerissa, saat määrätä panokset...?
kanat joutuu tekemään niin koska muuten punikkikukko suuttuu niilleKuka niin?
Tykkään kolata takaapäin perttejä mun jormallaMitäs perttiä sä osaat kolata?
Otetaanko joskus matsi pokerissa, saat määrätä panokset...?
Pitikö tämän mennä jotenkin tunteisiin?voi voi kuinka lapsellinen oletkaan
Siksi koska sä yrität provota häntä ja muita
Nam nam lups lups
Onhan hänellä, sulla ei kyllä taida olla
Suako ohjaa sitten etuajatukset?
No mikset pehkaulaa??En uhkapelaa.
säästä meidät edes myötähäpeältäPitikö tämän mennä jotenkin tunteisiin?
Ei vaan kiinnosta korttipelit.No mikset pehkaulaa??
sano nyt sille vihdoin julkisesti suoraan että on eeveeveekoo naisenaEi vaan kiinnosta korttipelit.
Kylläpä sulla on likaiset ajatukset, mä pelaan rahasta...tai no kerran pelasin suolapähkinöistäsäästä meidät edes myötähäpeältä
räsypokkaan tyrkyttäytyminen oli pohjanoteeraus
Oi muistan kun pelasin joskus kaksinpelinä jotain autopeliä kaverin kanssa ja voitin hänet, suuttui ja heitti ohjaimen lattialle niinkuin pikku lapsiEi vaan kiinnosta korttipelit.
Sinäkö sen päätät kenestä täällä kukin on kiinnostunut?Taitaa harmittaa kun ei ole sinusta kiinnostunut?sano nyt sille vihdoin julkisesti suoraan että on eeveeveekoo naisena
tyrkyttämistä on jatkunut liian monta vuotta, eikö se tajua mitään?
Epek yrittää hukata koko lomansa kostamiseen mutta ei tule jytkyä kun jää sätkyksi.
Mun mies on niin huono häviäjä et mä en suostu pelaan sen kans enään yhtään mitään, kiukuttelee ja alkaa mököttää, kerran pyyhkäs afrikantähden nappulat lattialle kun ei kestänyt Ihan sama vaikka ois ensin 10 kertaa voittanuOi muistan kun pelasin joskus kaksinpelinä jotain autopeliä kaverin kanssa ja voitin hänet, suuttui ja heitti ohjaimen lattialle niinkuin pikku lapsi
Mikä siinä onkin, että miehille on kova paikka hävitä naiselle ja se taas innostaa ainakin mua haastamaan heitä vaan lisää...emmä ymmärrä, voittaminenhan on kivaa, mitä tuosta kiukkuamaanMun mies on niin huono häviäjä et mä en suostu pelaan sen kans enään yhtään mitään, kiukuttelee ja alkaa mököttää, kerran pyyhkäs afrikantähden nappulat lattialle kun ei kestänyt Ihan sama vaikka ois ensin 10 kertaa voittanu