Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
säästä meidät edes myötähäpeältä

räsypokkaan tyrkyttäytyminen oli pohjanoteeraus :X3::censored:
Kylläpä sulla on likaiset ajatukset, mä pelaan rahasta...tai no kerran pelasin suolapähkinöistä:p
Ei vaan kiinnosta korttipelit. :confused:
Oi muistan kun pelasin joskus kaksinpelinä jotain autopeliä kaverin kanssa ja voitin hänet, suuttui ja heitti ohjaimen lattialle niinkuin pikku lapsi:D:D
 
Oi muistan kun pelasin joskus kaksinpelinä jotain autopeliä kaverin kanssa ja voitin hänet, suuttui ja heitti ohjaimen lattialle niinkuin pikku lapsi:D:D
Mun mies on niin huono häviäjä et mä en suostu pelaan sen kans enään yhtään mitään, kiukuttelee ja alkaa mököttää, kerran pyyhkäs afrikantähden nappulat lattialle kun ei kestänyt:ROFLMAO: Ihan sama vaikka ois ensin 10 kertaa voittanuo_O
 
Mun mies on niin huono häviäjä et mä en suostu pelaan sen kans enään yhtään mitään, kiukuttelee ja alkaa mököttää, kerran pyyhkäs afrikantähden nappulat lattialle kun ei kestänyt:ROFLMAO: Ihan sama vaikka ois ensin 10 kertaa voittanuo_O
Mikä siinä onkin, että miehille on kova paikka hävitä naiselle ja se taas innostaa ainakin mua haastamaan heitä vaan lisää...emmä ymmärrä, voittaminenhan on kivaa, mitä tuosta kiukkuamaan:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä