Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
onneksi olet siinä uskossa :ROFLMAO::LOL:

:love:
Mitä tuo tarkoittaa? Luomua valvotaan, muuta ei. Sen olen itse selvittänyt ja jos se myrkkykaali olis ollut luomua, olis evirakin lähtenyt liikkeelle, mut kunei ollut, sanoi vaan et lasku tulee mulle niistä tutkimuksista ja et on niin paljon niitä mahdollisia syitä, et olis tehnyt "useamman tuhannen". Siinä meni sairasloma mukavasti, mut selvisi just tuo. Mut nyt on varmaan erit myrkyt käytössä.
 
Periaatteessa - jos varoaikoja noudtettaisiin ja neKIN lukisivat pakkausten kyljissä - ei vaaraa pitäisi olla, mutta kun ne alunperinkin ovat usein vääriä. Fluatsinami on vain yksi monista - kaikkia ei selvitä kukaan!
Koitappas nyt mennä vaikka juhannustansseihin siitä, jos hetken saisit muuta mietittävää kun kaikenmaailman myrkyt. (y)
 
vierailija
Mitä tuo tarkoittaa? Luomua valvotaan, muuta ei. Sen olen itse selvittänyt ja jos se myrkkykaali olis ollut luomua, olis evirakin lähtenyt liikkeelle, mut kunei ollut, sanoi vaan et lasku tulee mulle niistä tutkimuksista ja et on niin paljon niitä mahdollisia syitä, et olis tehnyt "useamman tuhannen". Siinä meni sairasloma mukavasti, mut selvisi just tuo. Mut nyt on varmaan erit myrkyt käytössä.
kertoo piättömän yksinkertaisuudesta

vetelee myrkkyjä sisuksiin kybällä :D
 

Yhteistyössä