vierailija
oroaoposoioöolojoy kans pahaa
oroaoposoioöolojoy kans pahaa
Tällaiset jätskit yleensä on jostain syystäMikä pettymys,da capo jäätelö oli pahaa Ihan erinmakuinen kun se patukka joka taas on hyvä.
Kerro tarkemmin kun minä puhuin da caposta enkä mitään syytä edes sanonut.Mikä sinusta on pahaa ja miksi?oroaoposoioöolojoy kans pahaa
ossaatko ite korijata?voi vide, hajos autosta moottori
meniköhän jakohihna?
Kerro tarkemmin kun minä puhuin da caposta enkä mitään syytä edes sanonut.Mikä sinusta on pahaa ja miksi?oroaoposoioöolojoy kans pahaa
Ok,eipähä tuu ostettuaoroaoposoioöolojoy kans pahaa
oot poisKerro tarkemmin kun minä puhuin da caposta enkä mitään syytä edes sanonut.Mikä sinusta on pahaa ja miksi?
Kuis sää ny sen silleen menit hajottamaan? ....just kidding...voi vide, hajos autosta moottori
meniköhän jakohihna?
Ihana v*ttu hällä onMä nauroin tämän face jutun kommenteille veet silmissä hirnuen täällä klo 6 aamulla niin, että varmasti naapuritkin kuuli
https://www.is.fi/viihde/art-2000006148028.html
Joo tai sanoa ''Tänne V***u! Lähetään ulos'' ''Hyvä v***u, rakas v***u..kylläpä sä tuoksut hyvälle''Mie nauroin myös tuolle
Täällä ois kiva huudella koiraa luokse,vi ttu tänne,vi ttu tänne nyt
Mutta mietis kun se karkais ja yrittäisit kysellä ihmisiltä ovatko he nähneet sun v***ua tai ''mun v***u karkasi, tuntomerkit: ruskea ja tuuhea karvoitus, arka...saattaa purra kiinni otettuna''Ihana v*ttu hällä on
Mäkin voisin ottaa tuollaisen v*tun
KissaMitä aqelan kuvassa on?
Piippua polttava Joulupukki
Pykki on sun päässä.
Ei profiili vaan tuossa minkä laitoit viestiin.Kissa
Pykki on sun päässä.
Olisko jäänyt myymättä ne patukat ja kierrätetään tuolla? Possuille syötti joko säkkitolkulla suklaita samasta syystä...Tällaiset jätskit yleensä on jostain syystä
Laitoin kuvan viestistä mikä jäi odottamaan moden hyväksymistä.Ei profiili vaan tuossa minkä laitoit viestiin.
Hinta riippuu monesta asiasta.Miten ihmeessä 19 neliön hotellihuone voi maksaa 120€? Ihan järjetöntä.
Silti törkeää rahastusta pienestä komerosta.Hinta riippuu monesta asiasta.