Aqela
Ei ole sellainen.Jestas eikai vaan a.nustappi
Ei ole sellainen.Jestas eikai vaan a.nustappi
Ok, sinä olet varmaankin pelastettu.Nää, mulla on tappi.
JepOk, sinä olet varmaankin pelastettu.
Pitää. Nimenomaan silloin. Miten muuten ne ihmisiä ärsyttäis?Pitääkö noiden lokkien rääkyä yölläkin.
Totta kai pittääPitääkö noiden lokkien rääkyä yölläkin.
Hyvää yötä sullekkinHyvää yötä.
Kauniita uniaNyt alkaa jo nukuttamaan.. ehkä tästä voisi kohta siirtyä sänkyyn. ja pikkarit pysyy jalassa. Nukkukaa muut rohkeasti ilman... mä en vielä
En minäkään nuku ilman housuja.Nyt alkaa jo nukuttamaan.. ehkä tästä voisi kohta siirtyä sänkyyn. ja pikkarit pysyy jalassa. Nukkukaa muut rohkeasti ilman... mä en vielä
No ei mullakaan niinkun oikeasti se sinne katoaVaikka on vuosia jo nukkunut nakuna,niin ei oo peitto koskaan hävinnyt / mennyt mihinkään aukkoon
Hiljasiahan lokit on. Saatanan joutsenet kyl rääkyy kaikki yöt.Pitääkö noiden lokkien rääkyä yölläkin.
En minäkään nuku ilman housuja.
Käy rääkyyn takasiHiljasiahan lokit on. Saatanan joutsenet kyl rääkyy kaikki yöt.
Fasaanin raakkuminen on paljon pahempaa, varsinkin 4 aikaan aamulla makuuhuoneen ikkunan alla.Pitääkö noiden lokkien rääkyä yölläkin.
Toi kuulosti varmasti pervommalta kuin todellisuudessa onkaanPäivää. Nautin juuri paksu Pepeä. Nyt on hampaanvälit täynnä tavaraa...
Onneks ei ole kokemusta moisesta, varmaan nappaisin pillistä kiinni ja laittaisin paistiksFasaanin raakkuminen on paljon pahempaa, varsinkin 4 aikaan aamulla makuuhuoneen ikkunan alla.
Älä ääneen tollasia sano.Onneks ei ole kokemusta moisesta, varmaan nappaisin pillistä kiinni ja laittaisin paistiks
Fasaanilla on kyllä ruma ääni. Onneksi meidän pihan fasaani on hieman hiljentynyt, kun on saanut pari naarasta kaverikseen.Fasaanin raakkuminen on paljon pahempaa, varsinkin 4 aikaan aamulla makuuhuoneen ikkunan alla.
No ei, mä laittaisin pedin ikkunan alle että pääsis pötkötteleen ja lepäileen välilläÄlä ääneen tollasia sano.
Jaa, en nyt kyllä ymmärtänyt miksi. Kyllä sitä välillä täytyy saada XXL:ääToi kuulosti varmasti pervommalta kuin todellisuudessa onkaan