Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pikaisen työmaan tärkeysjärjestyspohdinnan tuloksena mulla oli ihan hiton kiirus viimeiset tunnit, tällä hetkellä etusormenpäästä puuttuu palanen ja silmässä on nektariinia mikä on huono koska allergia aiheuttaa epämiellyttävää kutinaa.

Mutta! Nyt saan ottaa ainakin tunnin ihan rauhassa ja vahtia uunia. :)
:eek:


Mitä uunissa on? onko jotain ruokaa muhimassa?
 
vierailija
Pikaisen työmaan tärkeysjärjestyspohdinnan tuloksena mulla oli ihan hiton kiirus viimeiset tunnit, tällä hetkellä etusormenpäästä puuttuu palanen ja silmässä on nektariinia mikä on huono koska allergia aiheuttaa epämiellyttävää kutinaa.

Mutta! Nyt saan ottaa ainakin tunnin ihan rauhassa ja vahtia uunia. :)
Ole varovainen. Nektariini silmässä voi vaikuttaa vahtimiseen. Puuttuva palanen voi vaikuttaa sitten kun otetaan uunista ulos...:oops:
 
Pikaisen työmaan tärkeysjärjestyspohdinnan tuloksena mulla oli ihan hiton kiirus viimeiset tunnit, tällä hetkellä etusormenpäästä puuttuu palanen ja silmässä on nektariinia mikä on huono koska allergia aiheuttaa epämiellyttävää kutinaa.

Mutta! Nyt saan ottaa ainakin tunnin ihan rauhassa ja vahtia uunia. :)
Kuka sun sormen on meinannut syödä?:eek:
 
vierailija
Ei oo!

Se oli eka porkkana ja kaikki se meni roskiin.

Ensin toki istuin viisi minuuttia lattialla ja pidin sormea vesihanan alla. Kun vuoto hieman tyrehtyi, kipaisin ensiapukaapille, laastaroin sormen ja kiskoin päälle kertakäyttövinyylihanskan.
Heitit hyvää ruokaa roskiin? Sitä sun verta on siellä sun elimistössä litratolkulla ja kun sitä joutuu ruokaan mikrolitran kymmenesosa, niin pitää heittää pois?:D (Saman olen tehnyt itsekkin. Eikö ole ihme juttu.)
 
vierailija
r0s
Heitit hyvää ruokaa roskiin? Sitä sun verta on siellä sun elimistössä litratolkulla ja kun sitä joutuu ruokaan mikrolitran kymmenesosa, niin pitää heittää pois?:D (Saman olen tehnyt itsekkin. Eikö ole ihme juttu.)
Siis olin kuorimassa ensimmäistä porkkanaa ja heitin sen roskiin kunhan sain sormen siihen kuntoon että kykenin siivoamaan.

Piirakasta tuli varsin kelpo!
 
vierailija
yksi porkkana. YKSI
Siis olin kuorimassa ensimmäistä porkkanaa ja heitin sen roskiin kunhan sain sormen siihen kuntoon että kykenin siivoamaan.

Piirakasta tuli varsin kelpo!
Yksi porkkana on ruokaa. Ei saa syrjiä toista vain siksi, että on vähemmän;)

Niin heitit pois kun oli pikkuisen vaan verta? :cry:

(Onko täällä joku ihan tosioikea kiusaaja, toi mun kommentti oli tarkotettu vitsiksi. Hei naiset! Nyt rauhoittukaa ja antakaa kiusaajien kiusata... Koirat haukkuu, karavaani kulkee ja sitä rataa!)
 

Yhteistyössä