Hyh oli se kun meidän toinen edesmennyt koiruus herätti naamaa nuolemalla kun nukuin pikkukankkusessa sohvalla ja röyhtäs perään Toisin sanoen tuli kiittään ruuasta mut ku olin nukahtanuNo hyh.
Hyh oli se kun meidän toinen edesmennyt koiruus herätti naamaa nuolemalla kun nukuin pikkukankkusessa sohvalla ja röyhtäs perään Toisin sanoen tuli kiittään ruuasta mut ku olin nukahtanuNo hyh.
Mun koira saattoi tulla kerjäämään ruokaa ja pierasta tai röyhästä, kun ei saanut mtn...Hyh oli se kun meidän toinen edesmennyt koiruus herätti naamaa nuolemalla kun nukuin pikkukankkusessa sohvalla ja röyhtäs perään Toisin sanoen tuli kiittään ruuasta mut ku olin nukahtanu
Mikä ihmeen koira sulla on ollut...Mun koira saattoi tulla kerjäämään ruokaa ja pierasta tai röyhästä, kun ei saanut mtn...
Tuo sankari tuli aina kiittään, yleensä nuolas polvea tai kättä ja röyhtäs, tai sit tuijotti olohuoneen ovelta, heilutti häntää, röyhtäs ja lähti meneen Hyvä käytöksinen mussukkaMun koira saattoi tulla kerjäämään ruokaa ja pierasta tai röyhästä, kun ei saanut mtn...
ShelttejäMikä ihmeen koira sulla on ollut...
No sadetta se ei ainakaan pidäMä aion seuraavalla viron tai latvianreissulla yöpyä sellaisessa. Kiva tietää, pitääkö se kuumaa helteillä, kuten olettaisi.
Useampikin..?Shelttejä
No kukkii se perunakin ja viittaan tällä tuohon asiattomasti käyttäytyvään..Entäs jos sinä pistät kuvasi, niin saamme antaa kommenttia sinun kauneudestasi tai sen puutteesta
2 mutta eri aikaan...ensimmäinen sairastui vakavasti ja piti lopettaa jo 8 vuotiaana, nuorempi oli 'sukua sille vanhemmalle koiralle ja eli 12,5 vuotiaaksi, kunnes sairastui äkilliseen munuaisten vajaatoimintaan viime vuoden helmikuussa ja piti lopettaa..mä en ole oikein vieläkään toipunut siitä menetyksestä, vaikka pikkuhiljaa olenkin alkanut miettimään kolmannen ostamistaUseampikin..?
Sitten täytyy tehdä kotona virityksiä ettei koira mene syömään kissan paskoja hiekkalootasta... kissanpaska on joidenkin koirien ykkösherkku.2 mutta eri aikaan...ensimmäinen sairastui vakavasti ja piti lopettaa jo 8 vuotiaana, nuorempi oli 'sukua sille vanhemmalle koiralle ja eli 12,5 vuotiaaksi, kunnes sairastui äkilliseen munuaisten vajaatoimintaan viime vuoden helmikuussa ja piti lopettaa..mä en ole oikein vieläkään toipunut siitä menetyksestä, vaikka pikkuhiljaa olenkin alkanut miettimään kolmannen ostamista
No toi edesmennyt koira oppi ihan kieltämällä ettei mennyt...kyll ne oppii kuhan on kärsivällinen...en vaan tähän asuntoon haluais ottaa mtn uutta lemmikkiä.Sitten täytyy tehdä kotona virityksiä ettei koira mene syömään kissan paskoja hiekkalootasta... kissanpaska on joidenkin koirien ykkösherkku.
On ollut palstalla joskus, oma on häpeäs jos et ollut paikalla sillon.Ellu?Se sun kuva??
Sulle ei näytetä söpöjen typyjen kuvia. Ähä!Ellu?Se sun kuva??
HuomentaHuomenta/Päivää!
Ollos hyvä
Juu Mulla on tänään vapaapäiväHuomenta
Aika pilvinen päivä tänään. ja viileä mutta hyvin nukuttaa kun on viileämpää
Ei tuosta pidä välittää. ikäviä ihmisiä on valitettavasti aina olemassa.Älä jaksa taas aloittaa. Noita on inhottava kattella. Voisitko mitenkään yrittää kerätä itsestäs jotkut pienet ystävällisyyden rippeet jos sellasia löytyy ja keskustella normaalisti. Kerro vaikka mitä meinaat puuhailla viikonloppuna?
Olen ajatellut käydä pyöräilemässä ja lenkillä koiran kanssa, mitäs sinä olet ajatellut tehä?Älä jaksa taas aloittaa. Noita on inhottava kattella. Voisitko mitenkään yrittää kerätä itsestäs jotkut pienet ystävällisyyden rippeet jos sellasia löytyy ja keskustella normaalisti. Kerro vaikka mitä meinaat puuhailla viikonloppuna?
Jstkuva kiusaaminen, haukkuminen ja ilkeily on.Olen ajatellut käydä pyöräilemässä ja lenkillä koiran kanssa, mitäs sinä olet ajatellut tehä?
Eikä kai totuuden kertominen ja asioiden ihmettely vielä tänä päivänä ole kiellettyä tai inhottavaa?