Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Useampikin..?
2 mutta eri aikaan...ensimmäinen sairastui vakavasti ja piti lopettaa jo 8 vuotiaana, nuorempi oli 'sukua sille vanhemmalle koiralle ja eli 12,5 vuotiaaksi, kunnes sairastui äkilliseen munuaisten vajaatoimintaan viime vuoden helmikuussa ja piti lopettaa..mä en ole oikein vieläkään toipunut siitä menetyksestä, vaikka pikkuhiljaa olenkin alkanut miettimään kolmannen ostamista:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
2 mutta eri aikaan...ensimmäinen sairastui vakavasti ja piti lopettaa jo 8 vuotiaana, nuorempi oli 'sukua sille vanhemmalle koiralle ja eli 12,5 vuotiaaksi, kunnes sairastui äkilliseen munuaisten vajaatoimintaan viime vuoden helmikuussa ja piti lopettaa..mä en ole oikein vieläkään toipunut siitä menetyksestä, vaikka pikkuhiljaa olenkin alkanut miettimään kolmannen ostamista:oops:
Sitten täytyy tehdä kotona virityksiä ettei koira mene syömään kissan paskoja hiekkalootasta... :oops: kissanpaska on joidenkin koirien ykkösherkku.
 
vierailija
Älä jaksa taas aloittaa. Noita on inhottava kattella. Voisitko mitenkään yrittää kerätä itsestäs jotkut pienet ystävällisyyden rippeet jos sellasia löytyy ja keskustella normaalisti. Kerro vaikka mitä meinaat puuhailla viikonloppuna?
Ei tuosta pidä välittää. ikäviä ihmisiä on valitettavasti aina olemassa.

puhutaan me muut järkeviä ja nätisti. Minä meinasin siivota tänään, villakoirat on vallanneet paikat. nyt on sopivan viileääkin niin jaksaa imuroida.
 
vierailija
Älä jaksa taas aloittaa. Noita on inhottava kattella. Voisitko mitenkään yrittää kerätä itsestäs jotkut pienet ystävällisyyden rippeet jos sellasia löytyy ja keskustella normaalisti. Kerro vaikka mitä meinaat puuhailla viikonloppuna?
Olen ajatellut käydä pyöräilemässä ja lenkillä koiran kanssa, mitäs sinä olet ajatellut tehä? :barefoot::love:

Eikä kai totuuden kertominen ja asioiden ihmettely vielä tänä päivänä ole kiellettyä tai inhottavaa? :coffee::coffee:
 

Yhteistyössä