Minuun verrattuna amazooni164 cm, lyhyt oon
Sitkeyttä se vaatii.
Pikku hiljaa lähtee kun jaksaa.
Et ole niin lyhytMinuun verrattuna amazooni
T: taskuveenus
Kääpiökö? , lyhytkasvuinenMinuun verrattuna amazooni
T: taskuveenus
Älä välitä, sillä on pipo kireellä kun nallekarkit on loppuJännä juttu, kun en aloittanut mamuista keskustelua. No loppuu minun osaltani tässä ketjussa.
NopeKääpiökö? , lyhytkasvuinen
Alta 150 on.Nope
Niin?Alta 150 on.
Niin että ei mamuista, mutta haukutaan nyt nopeesti äkkiä joku.Älä välitä, sillä on pipo kireellä kun nallekarkit on loppu
Ei sit ihan suksia tartte kaivaa esille kesän kunniaksi En kuullu kunnolla mihin päin ne sitä lunta meinas, ku oli töissä vähä hälinää.ei sentään
Toivot mun kuolevan vai ajattelet, että osaan taikoa tai että olen äitipuoli?Olet varmaan ymmärtänyt ne prinsessatarinat väärin, niissä on hyvä, että ne noidat ja äitipuolet kuolee.
LapissaEi sit ihan suksia tartte kaivaa esille kesän kunniaksi En kuullu kunnolla mihin päin ne sitä lunta meinas, ku oli töissä vähä hälinää.
Mun mielestä sä olit palstapesulle ilkee ja tiedät itsekin että aivan turhaan kutsut toisia ilkeäksi, jos itte kirjoitat tohon tyyliinNiin että ei mamuista, mutta haukutaan nyt nopeesti äkkiä joku.
Hui, että sä oot ilkeä.
No jos164cm pitkä on amatsooni rinnallasi niin ajattelin että olet alta 150cmNiin?
Mä en ole alle 150
Muksi agela harmaana taas kirjoitat?Et ole niin lyhyt
No onneksi olen, muuten olis rakkaus vähissä.Toivot mun kuolevan vai ajattelet, että osaan taikoa tai että olen äitipuoli?
Onneksi sinä olet oikea herranterttunen!
Niin että samalla mitalla takaisin ja äkkiä. Parempi jos laittaa vähän lisää pyörään, oppiipahan olemaan.Mun mielestä sä olit palstapesulle ilkee ja tiedät itsekin että aivan turhaan kutsut toisia ilkeäksi, jos itte kirjoitat tohon tyyliin
En ole a-aqelaMuksi agela harmaana taas kirjoitat?
No niin, silleenhän se yleensä menee...eihän se reilua ole, mutta eipä se haukkuminen muitakaan kohtaan reilua ole.Niin että samalla mitalla takaisin ja äkkiä. Parempi jos laittaa vähän lisää pyörään, oppiipahan olemaan.
Ja taaaaaaas... missä mä olen nyt haukkunu?No niin, silleenhän se yleensä menee...eihän se reilua ole, mutta eipä se haukkuminen muitakaan kohtaan reilua ole.
Tiedätkö, jos joku kerjäämällä kerjää verta nenästään, niin ei sitä kannata itkeä, jos kolahtaa.No niin, silleenhän se yleensä menee...eihän se reilua ole, mutta eipä se haukkuminen muitakaan kohtaan reilua ole.
Tekis mieli sanoa, että tyypillistä ammien juoruilua ja sellaista täällä, mutta sitten laittaisin kaikki samaan stereotypiaan, eikä se olis reiluaTämä on kyllä vähän sellainen kirjautuneiden rinki ru"nkkau'smesta kun kaikki mustat mielistelee toisiaan ja jos harmaa on erimieltä eikä siis hauku tai mitään niin sille käydään heti veettuilemaan ja haukkumaan. Sitten jos se harmaa puolustautuu niin syytetään heti kuorossa kiusaajaksi.
Mutta on täällä monta harmaata jotka vain tahallaan vänkäävät ja haukkuvat.
Samat sanat,sinä kiusasit e ja pp:tä ensin.Tiedätkö, jos joku kerjäämällä kerjää verta nenästään, niin ei sitä kannata itkeä, jos kolahtaa.