The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kosteennihkeetä huomentapäivää sullekin :)

Voi morjens, ennenkuin kroppa tottuu tämmösiin trooppisiin keleihin, niin kylläpä koettelee hermostoliittoakin:D...Hikipäissään saa sen muutaman hassun unitunnin nukkua, loppuaika meneekin haaveillessa pakastearkusta jonne vois tämmösillä keleillä hypähtää viilentymään:D... Samalla tulee mieleen että joku kaljukampaus vois olla kiva:coffee:...

Ilikosiltaan vois kyllä viipotella jos ois jossain autiolla saarella:D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Onko kellään painepesurilla? Hakusessa pieni laite satunnaiseen terassin pesuun sekä mattojen pesuun, ei muuta käyttötarkoitusta laitteella. Olen kallistumassa Kärcheristä Nilsfiskiin (parempi moottori). Kokemuksia aiheesta?
Tutkittavana Kärcher K2 ja pieni Nilsfiskin laite.
 
Kosteennihkeetä huomentapäivää sullekin :)

Voi morjens, ennenkuin kroppa tottuu tämmösiin trooppisiin keleihin, niin kylläpä koettelee hermostoliittoakin:D...Hikipäissään saa sen muutaman hassun unitunnin nukkua, loppuaika meneekin haaveillessa pakastearkusta jonne vois tämmösillä keleillä hypähtää viilentymään:D... Samalla tulee mieleen että joku kaljukampaus vois olla kiva:coffee:...

Ilikosiltaan vois kyllä viipotella jos ois jossain autiolla saarella:D
Jos ei olis täällä lähinaapureita kaupungissa,niin olisin vaan nakuna :rolleyes::unsure: ei tarvia paljoo tehä ku hikeä pukkaa
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Jos ei olis täällä lähinaapureita kaupungissa,niin olisin vaan nakuna :rolleyes::unsure: ei tarvia paljoo tehä ku hikeä pukkaa
Kyllä, tämmösillä keleillä sitä keekulois omalla nahkapuvulla vaan mieluusti:)...mutta kun on pakko verhoutua kun nuoriso-osasto kulkee miten sattuu:D..ja pakko astella nuita iäkkäitä naapureitakin jos erehytään samaan aikaan vaikka postilaatikolle lompsimaan:unsure:

Ja ei tarvii kuin aatella nyt ruuanlaittamista niin jopa herkistuttää kokokropallisesti:D


...arvaapa vaan mitä meen herkistelemään:cautious::D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Onko kellään painepesurilla? Hakusessa pieni laite satunnaiseen terassin pesuun sekä mattojen pesuun, ei muuta käyttötarkoitusta laitteella. Olen kallistumassa Kärcheristä Nilsfiskiin (parempi moottori). Kokemuksia aiheesta?
Tutkittavana Kärcher K2 ja pieni Nilsfiskin laite.
Saman pituinen takuu molemmissa ettei niin väliä kestävyydellä ja kärcheriin saa melkein "joka kaupasta" tarvikkeita ja huolto-osia.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Saman pituinen takuu molemmissa ettei niin väliä kestävyydellä ja kärcheriin saa melkein "joka kaupasta" tarvikkeita ja huolto-osia.
Ota se kummasta saat paremman tarjouksen.
Nuin mä tekisin:)*paukuttelee olkaimiaan*
Tai siis niinkuettä...hommaisin semmosen koneen mihin on mahkuja myös aikuisten oikeesti saada vara-/lisäosia ainakin siitä samasta liikkeestä mistä oon sitä hankkimassa...eikä niin että niitä saa/joutuu ettimään kissojenkoirienpuukkojenpuntareitten kans ympäriämpäri ulkomaitakin myöten ja lopputuloksena on että pjaiskojuttu, heii(n):unsure:...kuulema on joskus jollekulle tuollainkin hölömösti käynynnä...:notworthy:...ja toi hymppä on vaan myötätuntohymppänen...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Yleensä laitteet hajoavat takuuajan jälkeen. Nilsfiskissä on käsittääkseni kestävämpi moottori ja varaosien jälkeenkin laitteen takuu noudattaa alkuperäistä takuuta. Hmmm, vaikea päättää, kun ei tunne asiaa riittävästi. Laitetta olisi hyvä käyttää takuuajan jälkeenkin.
Mites sitten Gardenan letku? Tuoteseloste kertoo sen olevan paineenkestävä, mutta onko riittävän kestävä pienitehoiselle painepesurille kuten K2? Kärcheriin löytyisi kyllä jo imuletku eli voin ottaa sammiosta veden.
:unsure::notworthy::confused:o_O
 
Nuin mä tekisin:)*paukuttelee olkaimiaan*
Tai siis niinkuettä...hommaisin semmosen koneen mihin on mahkuja myös aikuisten oikeesti saada vara-/lisäosia ainakin siitä samasta liikkeestä mistä oon sitä hankkimassa...eikä niin että niitä saa/joutuu ettimään kissojenkoirienpuukkojenpuntareitten kans ympäriämpäri ulkomaitakin myöten ja lopputuloksena on että pjaiskojuttu, heii(n):unsure:...kuulema on joskus jollekulle tuollainkin hölömösti käynynnä...:notworthy:...ja toi hymppä on vaan myötätuntohymppänen...
Varaosia voi tilata vaikka netistä. Nilsfiskillö on myös hyvä huoltoliike.
 
Ulkona on muuten edelleen kuuma. Pieni juomatauko tässä nyt, sitten menen kastelemaan kasveja.
Täällä käy niin kova ja "viileä" tuuli et ihan kuumaks ei pääse sanoon, kävin kävellen kaupoilla ja olin tyytyväinen
ettei tullu hellemekkoa laitettua kun olis muuten tullu kyl vilu. Farkut ja hihaton oli ihan bueno:)
Mittari näytti varjossa 22c
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee

Yhteistyössä