Mä en ole muuten pystynyt yhen ihmisen ansiosta syömään nuudeleita enää pitkiin aikoihin...aina kun mainitsin yhess vaiheessa nuudelit, sain sellasen järkyttävän kuvan jostain heisimadoista ja nykyään jos mietin, että tekisin nuudeja se kuva nousee mieleen jostain muistin kätköistä
Vihreät oliivit[/QUOTE]
Oliko pakko syödä niitä?
muista maistaa lämpimänäEpäilen.. Pitää maistaa.
Joo ne on kyllä tosi hiilaripommeja..käsittääkseni.Varmasti vain hyvä, koska nuudeleissahan ei oo mitään hyvää. Paitsi ehk olomuoto ja maku ja se että sitovat rasvaa ja ovat herkullisia.
Oli ja on, mullon jääkaapissa niitä vaikka kuinka paljon
Oliko pakko syödä niitä?
Ei kaikki nuudelit ole ohutta.eiks nuudelit oo vaan helvatan ohutta spagettia?
Mitä nuudelia olet syönyt?Joo ne on kyllä tosi hiilaripommeja..käsittääkseni.
Mä tein ne aina silleen, että ensiks keitin ja sitten laitoin paistinpannulle oliiviöljyä vähän, kaadoin veet nuudeleista ja laitoin ne pannulle, lisäsin tuliset mausteet ja paprikaa paaaljon ohuina siivuina, sekä sipulia ja herkkusieniä..ja jalapenoa, sekä vihreitä oliiveja
Hapankaali unohtui.Joo ne on kyllä tosi hiilaripommeja..käsittääkseni.
Mä tein ne aina silleen, että ensiks keitin ja sitten laitoin paistinpannulle oliiviöljyä vähän, kaadoin veet nuudeleista ja laitoin ne pannulle, lisäsin tuliset mausteet ja paprikaa paaaljon ohuina siivuina, sekä sipulia ja herkkusieniä..ja jalapenoa, sekä vihreitä oliiveja
Tavallaan joo.eiks nuudelit oo vaan helvatan ohutta spagettia?
laitappa kuva nuudelista joka on paksumpaa ku spakettiEi kaikki nuudelit ole ohutta.
niin voi makarooninkiTavallaan joo.
Mut ne voidaan tehdä myös vaiks riisistä tai tattarista tai herratiesmistä.
niin voi makarooninki
esim niitä Mama ja sitten näitä:Mitä nuudelia olet syönyt?
Oliko pakko?Nuudelit.
Tuosta vielä nuudelien värisiä loismatoja. Vai onko niitä nuudeleita eri värisinä?Oliko pakko?
Tuosta vielä nuudelien värisiä loismatoja. Vai onko niitä nuudeleita eri värisinä?
Munanuudeli
Pikanuudeli ei ole kovin hyvää. Mä käytän tavallista.esim niitä Mama ja sitten näitä:
nuudeli on ohutta niin se sillä kypsyy nopsempaanTuli muuten mieleen, että nuudelithan kypsyvät parissa minuutissa kunhan vaan kaataa kiehuvan veden niiden päälle. Spagettia pitää keitellä jokunen minuutti.
Ehkä se on se ero. Nuudeli on jo valmiiksi kypsää.