Eikä. Nuudeli on sellaisenaankin, siis suoraan laatasta haukattuna rapeaa, kypsää. Jos haukkaa spaghettipötköstä niin suu on täynnä jäyhää, raakaa mönjää kunhan se ensin, joskus pehmenee.nuudeli on ohutta niin se sillä kypsyy nopsempaan
OnMaailman parhaita.
Vois muuten osua ja upotakin friteerattuina kun nehän ois melkeistä hjuvin ohkaisten sipulirenkuloiden näköisiä..ja jos kukaan ei sanois mitä ne on niin nehän vois olla namejaNerokas tuote!
Toimisi kaikille ketoilijoille. Proteiininuudelit. Sit ne vois vaan friteerata rasvassa ja nam.
Nyt tekee mieli nuudeleita.
Hei nyt oikeestiTuosta vielä nuudelien värisiä loismatoja. Vai onko niitä nuudeleita eri värisinä?
laitappa kuva nuudelista joka on paksumpaa ku spaketti
Oiskin nälkä...tämän päivän saalis on omppu ja pari desiä luonnonjogua ja pari litraa vettä...
Samoin..ajatukset saattaa käydä hyvinnii lämpiminäJos mä ens yön aikana satun näkemään luikertelevaisia limanuljaskaöhkömönkijäislieronkuvatusunia niin taijanpa lämmöllä aatella kahta Jotakutaa...
Mää söin päivällä suolakurkun...nyt yritän syödä roheiinivanukasta, mutta arvaappa kakskymmentäviiskertaakolmekymmentäyheksän kertaa meneekö alas kun näin tuon matokuvanMä oon syönyt kurkkua, pinaattia ja kukkakaalia. Broilerinfileetä ja sardiineja vedessä ja suolakurkkua ja jotain broilerileikkelettä.
Jogurtti kuulostaa taivaalliselta!
Mää söin päivällä suolakurkun...nyt yritän syödä roheiinivanukasta, mutta arvaappa kakskymmentäviiskertaakolmekymmentäyheksän kertaa meneekö alas kun näin tuon matokuvan
Heiii ei enää matojuttuja..puhutaan vaikka säästä!Ellei syö, päätyy itse madonruoaksi.
Siihen ois voinu, luonnonjoguun siis, lisätä kourallisen erilaisia pähkinöitä tai hiukan chia-siemeniä ja marjoja mutta mä mitään aamukiirekoomassa tajunnu...tosin hyvää teki ihan noinkin, tykkään syödä paljaaltaanMä oon syönyt kurkkua, pinaattia ja kukkakaalia. Broilerinfileetä ja sardiineja vedessä ja suolakurkkua ja jotain broilerileikkelettä.
Jogurtti kuulostaa taivaalliselta!
Kuin myös, samiksettykkään syödä paljaaltaan
..ja jonkun ruokapöytään salaatissa tai maljakon kukkasinaEllei syö, päätyy itse madonruoaksi.
..ja jonkun ruokapöytään salaatissa tai maljakon kukkasina
Jossainhan ne on fiksuina puuhaamassa polttohaudattujen tuhkia uusiokäyttöön...että Kaija- täti on sitten tässä kukkapuskassa, morjens vaan
Ai meistä tulis sitten niinkun seuraavassa elämässä ruukkurehuja?..ja jonkun ruokapöytään salaatissa tai maljakon kukkasina
No niin tulee tavalla tai toisellaAi meistä tulis sitten niinkun seuraavassa elämässä ruukkurehuja?
Sun miehelläsi on hyvä makuOoks ny ihan varma ettet oo mun mies?
Mä syön hapankaalini sellaisenaan, se haluaa sen paistettuna ja sokeroituna.