Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tietämättömille tiedoksi että syöminen ja maistaminen on niinkun 2 eri asiaa. :sneaky:
Mut aina kannattaa maistaa monta kertaa niin joskus voi käydä niin että tykkääkin. Ite en ikinä tykänny esim.oliiveista mut aina oon niitä maistanu kun tarjolla on ollut, ja 34 vuotiaana koin ahaa elämyksen et nehän on älyttömän hyviä. Ihmisen makuaisti kun kehittyy:sneaky:
ja nyt ei tartte muistutella lipeäkalasta tai tartarista niitä en suuhuni laita vaikka maksettais:ROFLMAO:
 
r0s
Mut aina kannattaa maistaa monta kertaa niin joskus voi käydä niin että tykkääkin. Ite en ikinä tykänny esim.oliiveista mut aina oon niitä maistanu kun tarjolla on ollut, ja 34 vuotiaana koin ahaa elämyksen et nehän on älyttömän hyviä. Ihmisen makuaisti kun kehittyy:sneaky:
ja nyt ei tartte muistutella lipeäkalasta tai tartarista niitä en suuhuni laita vaikka maksettais:ROFLMAO:

Oliiveissa muuten vasta eroja onkin! Espanjassa oli ihanan pehmeitä, rasvaisia, miedon suolaista. Ku taas kreikkalaiset kalamatokset ovat parkkihappoisia ja happamia, sellaisia joista kuola alkaa valua. :p
 
Mut aina kannattaa maistaa monta kertaa niin joskus voi käydä niin että tykkääkin. Ite en ikinä tykänny esim.oliiveista mut aina oon niitä maistanu kun tarjolla on ollut, ja 34 vuotiaana koin ahaa elämyksen et nehän on älyttömän hyviä. Ihmisen makuaisti kun kehittyy:sneaky:
ja nyt ei tartte muistutella lipeäkalasta tai tartarista niitä en suuhuni laita vaikka maksettais:ROFLMAO:
Vihreät oliivit:coffee::coffee::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä