mä tykkään eks-appiukon tekemästä, se on aina hieman erilaista.kyä lasipurkeissa myytävä venäläinen on parasta
mä tykkään eks-appiukon tekemästä, se on aina hieman erilaista.kyä lasipurkeissa myytävä venäläinen on parasta
Epäilen.. Pitää maistaa.kyä lasipurkeissa myytävä venäläinen on parasta
No niin, eli oliivit ja hapankaali lisätty kokeiltaviin, kun kerta minä kokeilen sipuliteetä ja tartariaEn ole koskaan hapankaalia syöny, enkä syö.
Älä nyt innostu. Olen molempia maistanu sen verran ettei uusintaa tartte ottaa.No niin, eli oliivit ja hapankaali lisätty kokeiltaviin, kun kerta minä kokeilen sipuliteetä ja tartaria
Älä nyt innostu. Olen molempia maistanu sen verran ettei uusintaa tartte ottaa.
Kyllä mää sen eron tiiänTietämättömille tiedoksi että syöminen ja maistaminen on niinkun 2 eri asiaa.
Jos en erikseen olis maininnut niin kohta olis ollu joku ulisemassa asiasta.Kyllä mää sen eron tiiän
Tietämättömille tiedoksi että syöminen ja maistaminen on niinkun 2 eri asiaa.
Raaka lämmin jauheliha haisee ihan kuolemalle/perseelle.
Oon määkin sipuliteetä sen verran haistanut ettei kyllä tarttis maistaa
Mutta sitä tartaria täytyy joskus kokeilla...tosin ehän mää edes tiedä syödäänkö se lämpimänä vai kylmänä
Jos se on sun mies, jekuttaa ja kirjoittelee täälläOoks ny ihan varma ettet oo mun mies?
Mä syön hapankaalini sellaisenaan, se haluaa sen paistettuna ja sokeroituna.
Niin ei sitä todellakaan tee mieli suuhun laittaa...Raaka lämmin jauheliha haisee ihan kuolemalle/perseelle.
Jos laitat silmät kiinni, luulet syöväsi kurkkusalaattiaEn ole koskaan hapankaalia syöny, enkä syö.
Jos se on sun mies, jekuttaa ja kirjoittelee täällä
Moi. minä olen sun mies Erkki. halusin tuööa katselemaan mitä täällä palstalla aina kirjoittelet. valitan siitä että aina kun olet täällä se on pois seksi ajastaEi oo.
Moi. minä olen sun mies Erkki. halusin tuööa katselemaan mitä täällä palstalla aina kirjoittelet. valitan siitä että aina kun olet täällä se on pois seksi ajasta
Mut aina kannattaa maistaa monta kertaa niin joskus voi käydä niin että tykkääkin. Ite en ikinä tykänny esim.oliiveista mut aina oon niitä maistanu kun tarjolla on ollut, ja 34 vuotiaana koin ahaa elämyksen et nehän on älyttömän hyviä. Ihmisen makuaisti kun kehittyyTietämättömille tiedoksi että syöminen ja maistaminen on niinkun 2 eri asiaa.
Tässä talossa missä nyt asun, haisi ennen remppaa rappukäytävissä ja asunnoissa ihan kalmalle...tai sitten vaan viemäreille, joten kyllä mä sen hajun jälkeen uskallan maistaa melkein mitä vaan...tai ainakin sitä tartariaRaaka lämmin jauheliha haisee ihan kuolemalle/perseelle.
Mut aina kannattaa maistaa monta kertaa niin joskus voi käydä niin että tykkääkin. Ite en ikinä tykänny esim.oliiveista mut aina oon niitä maistanu kun tarjolla on ollut, ja 34 vuotiaana koin ahaa elämyksen et nehän on älyttömän hyviä. Ihmisen makuaisti kun kehittyy
ja nyt ei tartte muistutella lipeäkalasta tai tartarista niitä en suuhuni laita vaikka maksettais
Ja molemmat kuulostaa hyviltäOliiveissa muuten vasta eroja onkin! Espanjassa oli ihanan pehmeitä, rasvaisia, miedon suolaista. Ku taas kreikkalaiset kalamatokset ovat parkkihappoisia ja happamia, sellaisia joista kuola alkaa valua.
Nyt mä mietin sun asentoo, että miten sä otat samalla kun kirjottelet tänne...että kiitos vaan tästä mielikuvastaAi kauhia.
Tuu tänne vaan niin voin ottaa sulta samaan aikaan, tiiät kyllä mitä, ku eihän mulla ole kuin sormet varattuina.
Vihreät oliivitMut aina kannattaa maistaa monta kertaa niin joskus voi käydä niin että tykkääkin. Ite en ikinä tykänny esim.oliiveista mut aina oon niitä maistanu kun tarjolla on ollut, ja 34 vuotiaana koin ahaa elämyksen et nehän on älyttömän hyviä. Ihmisen makuaisti kun kehittyy
ja nyt ei tartte muistutella lipeäkalasta tai tartarista niitä en suuhuni laita vaikka maksettais
Nyt mä mietin sun asentoo, että miten sä otat samalla kun kirjottelet tänne...että kiitos vaan tästä mielikuvasta
Joko niin että mies istuu ja ros pomppii sylissä tai mies seisoo vieressä ja ros välillä lipaiseeNyt mä mietin sun asentoo, että miten sä otat samalla kun kirjottelet tänne...että kiitos vaan tästä mielikuvasta