Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Päivän liikunta tuli harrastettua,kun kävelin cittariin :)
Ihana ilma vaikka välillä tuuleekin.
Snelmannilta on näköjään tullut all natural kebabmakkara,piti 1 paketti ostaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Elena777
Yhtään kesäkukkaa ei oo vielä tullut ostettua. :unsure: Kunhan saisi ensin kukat ostettua ja vietyä vanhempien haudalle. Sitten jotain kukkaa terassille.
 
vierailija
Mun pitäis saaha semmonen kotona asuva naisystävä. Voimakkaat kädet ja käsivarret. Voimakas selkä ja lahjakkuutta siivoukseen.
Osaan pestä ja paikata vaatteeni, parsia sukkani ja jopa kokatakin omiksi tarpeiksi.
Naisystävän tarvitsen siivoamaan kotini, katkasemaan nurmikot ja talvella luomaan lumet.
Ruuan ja asunnon annan ilmaiseksi ja joskus voin viedä hänet ulos syömään tai ehkä elokuviin.

Olisko kukaan kiinostunut?


Anomukset ja tarjoukset voi jättää Algomalle.
 
vierailija
Mun pitäis saaha semmonen kotona asuva naisystävä. Voimakkaat kädet ja käsivarret. Voimakas selkä ja lahjakkuutta siivoukseen.
Osaan pestä ja paikata vaatteeni, parsia sukkani ja jopa kokatakin omiksi tarpeiksi.
Naisystävän tarvitsen siivoamaan kotini, katkasemaan nurmikot ja talvella luomaan lumet.
Ruuan ja asunnon annan ilmaiseksi ja joskus voin viedä hänet ulos syömään tai ehkä elokuviin.

Olisko kukaan kiinostunut?


Anomukset ja tarjoukset voi jättää Algomalle.
Minä kun luulin riittäväni sinulle my darling:cry:
 
Joo ja se kun väsyneenä menee suihkuun, eikä muista antaa veden valua hetken aikaa ja saa niskaan kylmän suihkun:notworthy:
No juu on sekin, meillä hakee niin suihkut kun hanatkin aina hetken sitä tasasta lämpöö ja jos heti menee niin sieltä tulee yks erä kylmää. Sit jos siinä vaiheessa laittaa lämpimämmälle ni saakin jo kuumaa(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mun pitäis saaha semmonen kotona asuva naisystävä. Voimakkaat kädet ja käsivarret. Voimakas selkä ja lahjakkuutta siivoukseen.
Osaan pestä ja paikata vaatteeni, parsia sukkani ja jopa kokatakin omiksi tarpeiksi.
Naisystävän tarvitsen siivoamaan kotini, katkasemaan nurmikot ja talvella luomaan lumet.
Ruuan ja asunnon annan ilmaiseksi ja joskus voin viedä hänet ulos syömään tai ehkä elokuviin.

Olisko kukaan kiinostunut?


Anomukset ja tarjoukset voi jättää Algomalle.
Thaimaasta niitä kuulemma löytyy(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä