Niin tosiaan.. tiukat on kriteerit kylläEi siellä taida muut olla kauheen lihaksikkaita, kuin shemalet?
Niin tosiaan.. tiukat on kriteerit kylläEi siellä taida muut olla kauheen lihaksikkaita, kuin shemalet?
Kova tuuli täälläkin, ulkona istuskelen ja auringossa on todella lämmin (mulla on kyl musta huppari päällä koska olen vilukissa) mut tuuli on inha.Hupsista kun tuolla olikin kova tuuli...hyvä ettei hiukset ja vaatteet lähtenyt omille teilleen.
Onhan siellä varmaan joo aika kuuma istuskella...ota ainakin se huppari pois ettet sulaauringossa on todella lämmin
Juuri niin Mun kissa tuli aina istuun lehden/kirjan päälle kun yritti lukea Ne kyl osaa huomion ottaa itelleen silloin kun sitä kaipaavat
Oli pakko ottaa... mul oli viä pitkähihainenkin sen allaOnhan siellä varmaan joo aika kuuma istuskella...ota ainakin se huppari pois ettet sula
Manta tulee tosi usein näppäimistön päälle tuolleen...eikä suostu lähtemään siitä vapaaehtoisesti pois millään.
Herttinen sentään ja vielä auringossa paleletOli pakko ottaa... mul oli viä pitkähihainenkin sen alla
Silitä jollain kostealla...Ompelen koneella ja ennen seuraavaa vaihetta pitäisi tuo kangaskappale silittää
Jos silitän vain kädellä sitä niin kai se riittää.. Ei jaksaisi kaivaa silitysrautaa ja lautaa ja
Laita kappale penkille ja kirja päälle ja istu päälle ompelun ajaks nii oikeneeOmpelen koneella ja ennen seuraavaa vaihetta pitäisi tuo kangaskappale silittää
Jos silitän vain kädellä sitä niin kai se riittää.. Ei jaksaisi kaivaa silitysrautaa ja lautaa ja
Mustis tietsikalleManta tulee tosi usein näppäimistön päälle tuolleen...eikä suostu lähtemään siitä vapaaehtoisesti pois millään.
On ja puhelimelle...Mustis tietsikalle
Ei taida nuo rypyt lähteä istumalla.. Ei ole iso kappale mutta sitkeitä pieniä ryppyjä..Laita kappale penkille ja kirja päälle ja istu päälle ompelun ajaks nii oikenee
Tosin riippuu vähä kuin iso kappale
Pitäisi saada saumat auki.. Tai silleen jännästi. Edes suoraan...Ei taida nuo rypyt lähteä istumalla.. Ei ole iso kappale mutta sitkeitä pieniä ryppyjä..
Aina mun kissa tuli huutamaan viereen jos puhuin puhelimessa oli just samaan aikaan paljon asiaa...On ja puhelimelle...
Jep,tuttua tuo. Yritä siinä sitten lukea tai kun keittiössä teet jotain,nii tullaan jalkoihin pyörimään,että melkein kompastuuJuuri niin Mun kissa tuli aina istuun lehden/kirjan päälle kun yritti lukea Ne kyl osaa huomion ottaa itelleen silloin kun sitä kaipaavat
Juu Tiskivettä ronkkiin tiskatessa, meikatessa istuun suoraan eteen ja tuijottaanJep,tuttua tuo. Yritä siinä sitten lukea tai kun keittiössä teet jotain,nii tullaan jalkoihin pyörimään,että melkein kompastuu
Voipi olla että nyt joudut taipuun ryppyjen edessä ja kaivaan sen raudan ja laudan esiinPitäisi saada saumat auki.. Tai silleen jännästi. Edes suoraan...
Joo tuo tekee juuri noin..läpsyttelee vaahtoa ja roiskii sitä sitten ympäriinsä muka inhotenTiskivettä ronkkiin tiskatessa
Juu Tiskivettä ronkkiin tiskatessa, meikatessa istuun suoraan eteen ja tuijottaan
Oi että mä kaipaan sitä marakattia
Minäkin kaipaan.. Ihan rupesi itkettämäänJuu Tiskivettä ronkkiin tiskatessa, meikatessa istuun suoraan eteen ja tuijottaan
Oi että mä kaipaan sitä marakattia
Mun koitti aina sukeltaa lattianpesuämpäriin tai läpsiä ja rokkia pää ämpärissä sitä vettä.. Aina hirveä vahtiminen että millon se ämpäri on nurin. ja imuri oli jännä ja sen eteen piti aina asettua ja sitten kun imurin varsi tuli lähemmäs niin sitä sitten piti vimmatusti käpälällä läiskiä. Välillä kannoin katin toiseen huoneeseen ikkunasta katselemaan siksi aikaa, mutta kohta se oli taas imurin kanssa taistelemassa...Joo tuo tekee juuri noin..läpsyttelee vaahtoa ja roiskii sitä sitten ympäriinsä muka inhoten
Jos nimen perusteella pitäisi valita niin ehkäpä tissi, toisaalta toi hevonvittujärvikin olis ihan hauskakatso liitettä 6877 Missä näistä paikoista suostuisit asumaan, jos olisi pakko?
Mä voisin ehkä asua Tississä...