vierailija
Painu sinä hev*n v*ttuunJos nimen perusteella pitäisi valita niin ehkäpä tissi, toisaalta toi hevonvittujärvikin olis ihan hauska
Painu sinä hev*n v*ttuunJos nimen perusteella pitäisi valita niin ehkäpä tissi, toisaalta toi hevonvittujärvikin olis ihan hauska
Toi pelkää imuria hirveesti, vilahtaa hyvin nopeeta makuuhuoneen sängyn alle piiloon..vaaleenpunanen nenänpää vaan näkyy ja toinen silmä ja korva kun kyttää sieltä päiväpeiton takaa, että missä se imuri on.Mun koitti aina sukeltaa lattianpesuämpäriin tai läpsiä ja rokkia pää ämpärissä sitä vettä.. Aina hirveä vahtiminen että millon se ämpäri on nurin. ja imuri oli jännä ja sen eteen piti aina asettua ja sitten kun imurin varsi tuli lähemmäs niin sitä sitten piti vimmatusti käpälällä läiskiä. Välillä kannoin katin toiseen huoneeseen ikkunasta katselemaan siksi aikaa, mutta kohta se oli taas imurin kanssa taistelemassa...
Meillä kans riitti ku imuriin koski niin kissa hävis sen siliän tien, se osas avata oven ja pujahti aina vaatehuoneeseen vaate kasojen taakse ja tuli kun imurointi loppuiToi pelkää imuria hirveesti, vilahtaa hyvin nopeeta makuuhuoneen sängyn alle piiloon..vaaleenpunanen nenänpää vaan näkyy ja toinen silmä ja korva kun kyttää sieltä päiväpeiton takaa, että missä se imuri on.
No ei niinku nyt eikä oikeasti vaan jos asuu sellaisessa paikassa niin menee siltä toivotukselta teho...Painu sinä hev*n v*ttuun
Voi että miten tahtois vähän päästä rapsutteleen, se on nii pehmosen ja lutusen näkönenkatso liitettä 6878 Tämä löyty koneelta, ihanan pieni tääkin oli vielä vuosi sitten
Nykyään on jo yli 3 kilonen ja piiitkä
Toi tykkää usein mennä vaatekaappiin...monta kertaa menee sitten vielä ihan taakse ja puskee etutassuillaan vaatteita alas lattialleMeillä kans riitti ku imuriin koski niin kissa hävis sen siliän tien, se osas avata oven ja pujahti aina vaatehuoneeseen vaate kasojen taakse ja tuli kun imurointi loppui
Se on, aivan mielettömän ihana luonteeltaan....paitsi ei ennen päivä/yöuniaan..sillon siitä tulee ärsyttävä hyökkäilijäVoi että miten tahtois vähän päästä rapsutteleen, se on nii pehmosen ja lutusen näkönen
Just samaa teki mulla. Mulla oli ylähyllyllä petivaatteita ja kerran kun olin siivonnut ja vaihdoin petivaatteita niin sain kissan niskaani kun nappasin sieltä lakanakasan... En tiedä kumpi säikähti enemmän minä vai nukkumassa ollut kissa Niin siis normisti nukku alemmilla hyllyillä siellä takana mut nyt oli poikkeavasti mennyt ylös niin en osannut varoaToi tykkää usein mennä vaatekaappiin...monta kertaa menee sitten vielä ihan taakse ja puskee etutassuillaan vaatteita alas lattialle
Kerran viikkasin vaatteita kaappiin ja sitten jonkun ajan päästä rupesin ihmettelemään missähän se kissa on, ei näkynyt missään. Etsi sängyn alta ja muualta kunnes tajusin kurkata vaatekaappiin.. Siellähän se makoili toiseksi alimmalla hyllyllä vaatteiden keskellä niin tyytyväisenäToi tykkää usein mennä vaatekaappiin...monta kertaa menee sitten vielä ihan taakse ja puskee etutassuillaan vaatteita alas lattialle
HalausMinäkin kaipaan.. Ihan rupesi itkettämään
Sama täällä,kun ees imurin näkevät,niin sängyn alle juoksevat piiloonToi pelkää imuria hirveesti, vilahtaa hyvin nopeeta makuuhuoneen sängyn alle piiloon..vaaleenpunanen nenänpää vaan näkyy ja toinen silmä ja korva kun kyttää sieltä päiväpeiton takaa, että missä se imuri on.
Ihanakatso liitettä 6878 Tämä löyty koneelta, ihanan pieni tääkin oli vielä vuosi sitten
Nykyään on jo yli 3 kilonen ja piiitkä
´katso liitettä 6877 Missä näistä paikoista suostuisit asumaan, jos olisi pakko?
Mä voisin ehkä asua Tississä...
Kesällä sit vaan bikinifitness kisoihinPakarat ja takareidet pohkeineen taas ihanan tulessa..että tää touhu koukuttaa
Eilen oli välipäivä ja tänään aattelin illalla huhkia vielä ennen nukkumaanmenoa..
Tulee ainakin puhtaat avokadotVuoden surkein hortonomi ilmottautuu. Mulla on ikkunalla avokadon taimia ja suihkepullo niiden vieressä kun välillä niitä suihkuttelen, mies oli putsannu sanytolin yleissuihkeella jotain ja jättäny pullon viereen. Minäpä sitten sillä pistin suihkutellen ja ihmettelin vaan mistä tuoksu tulee kunnes tajusin et se oli väärä pullo
Juu eiKesällä sit vaan bikinifitness kisoihin
Juu varmastiTulee ainakin puhtaat avokadot