Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mun koitti aina sukeltaa lattianpesuämpäriin tai läpsiä ja rokkia pää ämpärissä sitä vettä.. Aina hirveä vahtiminen että millon se ämpäri on nurin. ja imuri oli jännä ja sen eteen piti aina asettua ja sitten kun imurin varsi tuli lähemmäs niin sitä sitten piti vimmatusti käpälällä läiskiä. Välillä kannoin katin toiseen huoneeseen ikkunasta katselemaan siksi aikaa, mutta kohta se oli taas imurin kanssa taistelemassa...
Toi pelkää imuria hirveesti, vilahtaa hyvin nopeeta makuuhuoneen sängyn alle piiloon..vaaleenpunanen nenänpää vaan näkyy ja toinen silmä ja korva kun kyttää sieltä päiväpeiton takaa, että missä se imuri on.:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar
Toi pelkää imuria hirveesti, vilahtaa hyvin nopeeta makuuhuoneen sängyn alle piiloon..vaaleenpunanen nenänpää vaan näkyy ja toinen silmä ja korva kun kyttää sieltä päiväpeiton takaa, että missä se imuri on.:love::love:
Meillä kans riitti ku imuriin koski niin kissa hävis sen siliän tien, se osas avata oven ja pujahti aina vaatehuoneeseen vaate kasojen taakse ja tuli kun imurointi loppui:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Toi tykkää usein mennä vaatekaappiin...monta kertaa menee sitten vielä ihan taakse ja puskee etutassuillaan vaatteita alas lattialle:cautious:
Just samaa teki mulla. Mulla oli ylähyllyllä petivaatteita ja kerran kun olin siivonnut ja vaihdoin petivaatteita niin sain kissan niskaani kun nappasin sieltä lakanakasan... En tiedä kumpi säikähti enemmän minä vai nukkumassa ollut kissa:D Niin siis normisti nukku alemmilla hyllyillä siellä takana mut nyt oli poikkeavasti mennyt ylös niin en osannut varoa:)
 
vierailija
Toi tykkää usein mennä vaatekaappiin...monta kertaa menee sitten vielä ihan taakse ja puskee etutassuillaan vaatteita alas lattialle:cautious:
Kerran viikkasin vaatteita kaappiin ja sitten jonkun ajan päästä rupesin ihmettelemään missähän se kissa on, ei näkynyt missään. Etsi sängyn alta ja muualta kunnes tajusin kurkata vaatekaappiin.. Siellähän se makoili toiseksi alimmalla hyllyllä vaatteiden keskellä niin tyytyväisenä :ROFLMAO:
onneksi ei ollut meno mihinkään kun eihän se olisi sieltä pois päässyt pissalle :unsure:
 
Vuoden surkein hortonomi ilmottautuu. Mulla on ikkunalla avokadon taimia ja suihkepullo niiden vieressä kun välillä niitä suihkuttelen, mies oli putsannu sanytolin yleissuihkeella jotain ja jättäny pullon viereen. Minäpä sitten sillä pistin suihkutellen ja ihmettelin vaan mistä tuoksu tulee kunnes tajusin et se oli väärä pullo:notworthy:
 
Vuoden surkein hortonomi ilmottautuu. Mulla on ikkunalla avokadon taimia ja suihkepullo niiden vieressä kun välillä niitä suihkuttelen, mies oli putsannu sanytolin yleissuihkeella jotain ja jättäny pullon viereen. Minäpä sitten sillä pistin suihkutellen ja ihmettelin vaan mistä tuoksu tulee kunnes tajusin et se oli väärä pullo:notworthy:
Tulee ainakin puhtaat avokadot(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä