Ähhääääsh...eli siis mä olenkin oikeassaIhan kaikkea ei ole tarkotettu ihmisen syötäväksi.
Ähhääääsh...eli siis mä olenkin oikeassaIhan kaikkea ei ole tarkotettu ihmisen syötäväksi.
Häh? Mä olin menossa tänään kauppaanHetkinen. Huomenna ei oo kaupat auki?
Kyl osa kaupoista on auki. Googlaa kauppojen aukiolot.Häh? Mä olin menossa tänään kauppaan
Aurinko paistaa täälläkinPäivää, ulkona paistaa aurinko ja taivas on kirkkaan sininen...ainakin tällä hetkellä
Meinaaks niitä hahtuvia mitä tuolla lenteleeHuomenta. Kaunis ilma ulkona. Täytyy ehkä mennä karvapalloja lyömään tenniskentälle
Kyllä mä ihan wilsonin palloja meinasin mätkiäMeinaaks niitä hahtuvia mitä tuolla lentelee
Niissä onkin huitominen
Kuulostaa hippasen paremmalta idealta vaikka varmasti kunto kohois molemmissaKyllä mä ihan wilsonin palloja meinasin mätkiä
Elä hyvä mies Wilsonin palleja mee mätkimäänKyllä mä ihan wilsonin palleja meinasin mätkiä
Mulle sattu just tuleen jotain kiireistä menoo....No kuka ottaa kahden erän haasteen vastaan?
Tämä lasketaan luovutusvoitoksi sittenMulle sattu just tuleen jotain kiireistä menoo....
Syöttö on yksi vaikeimmista lyönnestä, koska se pitäisi saada vauhdilla verkon yli ja vielä ruutuunkin.Ai tennistä?
Oon pelannut viimeksi vuonna -93, lukion opettajan kanssa. Opeteltiin syöttöjä.
Syöttö on yksi vaikeimmista lyönnestä, koska se pitäisi saada vauhdilla verkon yli ja vielä ruutuunkin.
Ja ellei tennistä ota liian tosissaan, niin se on todella mukavaa ajanvietettä.
Toi on muuten niin totta että kun ei pelaa liian tosissaan niin se on paljon mukavampaa. Pitäskin kyllä verestää taitoja, luvattoman monta vuotta on kulunut viimosesta pallorallista. Tosin mun kanssa ei kyllä sitten kande ollenkaan yrittääkään pelata tosissaan koska se on yleensä kosahtanut omille sormille ja mailalle..nim.pelaajakaverilta palanut käämi useammin kuin kerran mun "liian rennon höntsäilyn" johdosta ja mailakin oli ihan läpipaska (satuin vahingossa olemaan voitolla ja toisen käpy ei sitä kestänyt...eikä sitä tilannetta kyllä pelastanut meikäläisen hekottelukaan toisen äkäpussikohtauksille)Syöttö on yksi vaikeimmista lyönnestä, koska se pitäisi saada vauhdilla verkon yli ja vielä ruutuunkin.
Ja ellei tennistä ota liian tosissaan, niin se on todella mukavaa ajanvietettä.
Pikkusesti eppäilen tota viimosta lausetta mutta voisin olettaa että se melkolailla oli osittain sinnepäinSain tänään luvan laskea vedet keittiönviemäriinkin, Wow ja wuhupsiduu!*tuulettaa enemmän kuin kiekkofanit suomen pelin jälkeen*