Sä et tykännnyt leipäjuustosta? *muistelee*
Ihan kaikkea ei ole tarkotettu ihmisen syötäväksi.
Lämmintä sentin paksua styroksilevyä ei lasketa syötäväksi, lakkahillot lettujen päälle.Sä et tykännnyt leipäjuustosta? *muistelee*
Ei niin,mut grillijuusto onIhan kaikkea ei ole tarkotettu ihmisen syötäväksi
Ihan kaikkea ei ole tarkotettu ihmisen syötäväksi.
Siinä grillijuustolle.Ei niin,mut grillijuusto on
Siinä grillijuustolle.
Miks sie oot styroksilevyä syönny ? ei sitä pie syyä herranen aikaLämmintä sentin paksua styroksilevyä ei lasketa syötäväksi, lakkahillot lettujen päälle.
Siinä grillijuustolle.
Styrokslevy nyt vaan näyttää samalta kun kaasutoholla vähän näyttää liekkiä.Miks sie oot styroksilevyä syönny ? ei sitä pie syyä herranen aika
Styrokslevy nyt vaan näyttää samalta kun kaasutoholla vähän näyttää liekkiä.
Ei vissiin kaikki ole kiinni?Hetkinen. Huomenna ei oo kaupat auki?
Ei vissiin kaikki ole kiinni?
Varmaan osa on aukiHetkinen. Huomenna ei oo kaupat auki?
Nainen, ei ananananasta...ei!E. Ku tungin uuniin. Alle laitoin jotain super-riisi-quinoaseosta ja kookoskermaa. Väleihin paprikaa, ananasta ja kevätsipulia. Enkä lisäillyt yhtään mitään mausteita mut silti maistui aivan liikaa joltain pahalta chililtä.
Aeeee...mitenhän hällä menis kanalauman kasvattamisen kanssakasvattaa itse.
Häh?? On mulla nälkä, ruokaa vaan ei tee mieli ja vettä kyllä join eilen tarpeeksiEllu lla ei ole mikään nälkä, on juonut vain lasin vettä tänään
Häh, tsäh..mitä täällä nyt.
Luin että vain rappukäytävässä ja olin jo valmiina varoittamaan, että et kyllä meiän rapussa..täällä mummit ja papat hapat hakkaa sut alta aika yksikön jos moista suunnitteletKossua juodaan vain rapujuhlissa.