No eihän sit mikään oo salaattia paitsi salaattikasvit.Eihän se sitten ole salaattia
No eihän sit mikään oo salaattia paitsi salaattikasvit.Eihän se sitten ole salaattia
Eikä appelsiini-sipulisalaattiin.Tomaatti-sipulisalaattiin ei tule.
Eikä appelsiini-sipulisalaattiin.
Tai hedelmäsalaattiinsaati sillisalaattiin.
Vain idiootti ei ymmärrä lukemaansa yhden kirjaimen virheen takia.Mikä on ailuinen? Opettele kirjoittamaan.Sihteeri koulussa eikä osaa kirjoittaa
Tarvinnee maistaa, mä en yleensä oo kauheen makeiden juomien ystävä, mut testaan mieluusti, jostain syystä tuo on mennyt ihan ohi vaikka viinejä lipittelen silloin tällöin. Juodaanko se kylmänä?jääviini on aivan sairaan hyvää
muistelisin että viileänä, toinen samantyyppinen hyväkäs on Unkarin tokaijiTarvinnee maistaa, mä en yleensä oo kauheen makeiden juomien ystävä, mut testaan mieluusti, jostain syystä tuo on mennyt ihan ohi vaikka viinejä lipittelen silloin tällöin. Juodaanko se kylmänä?
ei mitään käryäOotteko syöny niitä "lämpimiä" salaatteja?
Millasia ne on?
Niihinkään ei taida tulla mitään salaatin lehtiä.
Tuo on aika hyvin "älykkyytensä" tuonut esiinVain idiootti ei ymmärrä lukemaansa yhden kirjaimen virheen takia.
Tai perunasalaattiin.saati sillisalaattiin.
... eli mikä...?muistelisin että viileänä, toinen samantyyppinen hyväkäs on Unkarin tokaiji
Ja kävellessä kun tuikkii niin tuntuu välillä että lähtee jalka alta..Mulla tuikkii toisen jalan takareiteen, tuohon yhteen paikkaan. sillai kun joku hermokiputuike. Voiko issias kipu olla vain takareidessä?
Ootteko syöny niitä "lämpimiä" salaatteja?
Millasia ne on?
Niihinkään ei taida tulla mitään salaatin lehtiä.
Ja kävellessä kun tuikkii niin tuntuu välillä että lähtee jalka alta..
Kysyy entinen kokki.... eli mikä...?
Mulla tulee tommonen vaiva kun alaselkä on jumissa. Hierojalla käynti vois auttaa, ja venyttelyMulla tuikkii toisen jalan takareiteen, tuohon yhteen paikkaan. sillai kun joku hermokiputuike. Voiko issias kipu olla vain takareidessä?
Kysyy entinen kokki.
Vastauksena saamme erilaisia selityksiä miksei kokki tunne perusviinejä.
Uskallan suositella.Kuulostavat jotenkin omituisilta. En siis ole maistanut.
Sellaista aika makeaa. En yleensä tykkää makeasta viinistä, mutta toimii yllättävän hyvin teemakunaPsst....mille maistuu jääviini?
Väittäisin että on.Ovatkohan noi nyt niin perusviinejä?
Painele sitä kipeää jalkaa ja etsi pisteitä jotka tuntuvat aroilta ja hiero niitä,
Mulla vastaava vaiva helpotti siten ja venyttelemällä.
Olen yrittänyt venytellä, mutta ei ole vielä helpottanutMulla tulee tommonen vaiva kun alaselkä on jumissa. Hierojalla käynti vois auttaa, ja venyttely
Uskallan suositella.
Ainekset
2pientä rosamundaperunaa
1 tl rypsiöljyä
ripaus paprikajauhetta
suolaa
Lisäksi:
5 kirsikkatomaattia
kourallinen rucolaa
3-4 viipaletta ilmakuivattua kinkkua
2 rkl parmesaanilastuja
2 tl balsamiviinietikkaa
ripaukset suolaa ja mustapippuria
Valmistusohje
Evässalaatti syntyy nopeasti esimerkiksi illalliselta ylijääneistä lohkoperunoista.
1. Lohko perunat ja sekoita niihin öljy, paprikajauhe ja ripaus suolaa. Paahda lohkoja 200-asteisessa uunissa noin 30 minuuttia. Jäähdytä.
2. Puolita kirsikkatomaatit ja revi rucola sekä kinkku haarukkapaloiksi.
3. Kokoa perunoista, tomaateista, kinkusta ja parmesaanilastuista salaatti lautaselle tai eväsrasiaan.
4. Pirskottele päälle öljy ja balsamiviinietikka. Mausta ripauksella suolaa ja mustapippuria.
Roiku ovissa ja laua mikkihiiri merihädässä, Roikkuminen jossain voi oikeasti auttaa.Mulla tuikkii toisen jalan takareiteen, tuohon yhteen paikkaan. sillai kun joku hermokiputuike. Voiko issias kipu olla vain takareidessä?