vierailija
Sinuako pitäisi kehua vai munahaukkaa? Ketään teistä ei ole kehumisen arvoinen.Mitäs sun muiden kiusaaminen on ? Jospa joskus kehuisit,niin et ehkä kokisi tarvetta kiusata katkerana.
Sinuako pitäisi kehua vai munahaukkaa? Ketään teistä ei ole kehumisen arvoinen.Mitäs sun muiden kiusaaminen on ? Jospa joskus kehuisit,niin et ehkä kokisi tarvetta kiusata katkerana.
Ei tarvia mua kehua,harmaan kiusaajan kehut tai vittuilu ei merkitse mulle mitään.Sinuako pitäisi kehua vai munahaukkaa? Ketään teistä ei ole kehumisen arvoinen.
Minä kehun lapsiani ja miestäni en jotain palsta mammoja joista kaikki ei edes ole äitejä.Ei tarvia mua kehua,harmaan kiusaajan kehut tai vittuilu ei merkitse mulle mitään.
Kehu jotain ihan mitä haluat,vaikka säätäjos ei muuta ole,vois kuulle tehä sulle hyvää,eikä vaan jatkuva ilkeily.
Lidlissä oli, nimi taisi olla Kuura.Jaa täh? Missä moista myydään?
Eipä kukaan olekaan sun kehuja pyytänyt,mutta ilkeilyn voisit lopettaa. Voi jestas halusitko puukon iskeä selkään ? Sori ei vaan toimi.Minä kehun lapsiani ja miestäni en jotain palsta mammoja joista kaikki ei edes ole äitejä.
Pitää testata.Lidlissä oli, nimi taisi olla Kuura.
Psst....mille maistuu jääviini?
Hyvin makealtaPsst....mille maistuu jääviini?
Puna? Valko? Kumpi vai jotain muuta?Hyvin makealta
Mikä on ailuinen? Opettele kirjoittamaan.Sihteeri koulussa eikä osaa kirjoittaaMitä vit tua? Oikeesti, ootsä teini vai ailuinen?
Kai valkoisia aina? Niiden annetaan saada pakkasta, jotta sokeripitoisuus lisääntyy. Vähän niinko sokerijuurikkaidenkin.Puna? Valko? Kumpi vai jotain muuta?
Ainakin valko ja rosee,punaisesta en oo varma. Jääviini nimitys tulee siitä kun kyseiset viinirypäleet on jäänyt talveksi köynöksiin ja jäätyneet ennen keräämistä,siksi niitä tulee makeaa viiniä.Puna? Valko? Kumpi vai jotain muuta?
Oookei... Aina oppii jotain uutta Ei tarvi varmaan tarkentaa etten oo ikinä maistanuKai valkoisia aina? Niiden annetaan saada pakkasta, jotta sokeripitoisuus lisääntyy. Vähän niinko sokerijuurikkaidenkin.
Salaateja,kurkkua,paprikaa,tomaattia,viinirypäleita,mansikoita ja jotain lempijuustoa. Mie tykkäisin joko fetasta tai vuohenjuustostaKesäisiä salaatti ohjeita kenelläkään?
Salaattia tomaattia kurkkua paprikaa Vesimelonia halloumiaKesäisiä salaatti ohjeita kenelläkään?
Salaattia tomaattia kurkkua paprikaa Vesimelonia halloumia
Tomaatti-sipulisalaattiin ei tule.Eikö salaattiin tule aina salaattia
Ei tuuEikö salaattiin tule aina salaattia
Eihän se sitten ole salaattiaTomaatti-sipulisalaattiin ei tule.