vierailija
?
No miksi sää noin sanot?
Siis kun eihän me voida asioista tietää, eikä kai tuollaset asiat sillä punaisella sekunnilla lehtiin tule.
?
No miksi sää noin sanot?
Siis kun eihän me voida asioista tietää, eikä kai tuollaset asiat sillä punaisella sekunnilla lehtiin tule.
Varmasti tekee uudelleen, ellei hän saa tästä tuomiota. Vastuun on sinun jos hän hakkaa jokun kuoliaaksi.Mä soitin äsken poliisille! Ette usko mutta mua pelottaa, kun mun äiti asuu siellä ja hän uhkaili monesti mun äidille, kerroin poliisille haluan että vievät rikosilmoituksen pois vaikka he oli eri mieltä, kerroin että tiedän tuskin Suomessa tollaiset mitään saa mutta hänestä tulee vielä entisestä agressiivinen ja jos hän tekee mun äidille jotain en kestä. Hän ei usko että tutkija halua tätä pois viedä mutta soittopyyntö tutkivalle jätetty, mä pärjään kipujen kanssa mutta en pärjä jos mun äidille käy vastaava. En tiedä teenkö oikein vai ei? En tiedä...
Miksi sinä aina vähättelet Milannaa? Pysy pois hänen ketjuista.Tuliko vähän liioiteltua? Ehkä sittenkin näit vain painajaisunen?
Ymmärrän että pelottaa, mutta tuossa ei taas ole mitään järkeä.Mä soitin äsken poliisille! Ette usko mutta mua pelottaa, kun mun äiti asuu siellä ja hän uhkaili monesti mun äidille, kerroin poliisille haluan että vievät rikosilmoituksen pois vaikka he oli eri mieltä, kerroin että tiedän tuskin Suomessa tollaiset mitään saa mutta hänestä tulee vielä entisestä agressiivinen ja jos hän tekee mun äidille jotain en kestä. Hän ei usko että tutkija halua tätä pois viedä mutta soittopyyntö tutkivalle jätetty, mä pärjään kipujen kanssa mutta en pärjä jos mun äidille käy vastaava. En tiedä teenkö oikein vai ei? En tiedä...
Älä ota pois rikosilmoitusta. Se hullu jatkaa pahoinpitelyjä. Sen pitää saada rangaistus siitä mitä teki.Mä soitin äsken poliisille! Ette usko mutta mua pelottaa, kun mun äiti asuu siellä ja hän uhkaili monesti mun äidille, kerroin poliisille haluan että vievät rikosilmoituksen pois vaikka he oli eri mieltä, kerroin että tiedän tuskin Suomessa tollaiset mitään saa mutta hänestä tulee vielä entisestä agressiivinen ja jos hän tekee mun äidille jotain en kestä. Hän ei usko että tutkija halua tätä pois viedä mutta soittopyyntö tutkivalle jätetty, mä pärjään kipujen kanssa mutta en pärjä jos mun äidille käy vastaava. En tiedä teenkö oikein vai ei? En tiedä...
Suomessa nuo lasketaan ampuma-aseiksi ja sen takia sitten voidaan kauhistella kuinka paljon suomalaisilla on pyssyjä.Rikosilmoitus ja molemmille, äidille ja tyttärelle muutama pullo kyynelkaasua saksalaisesta verkkokaupasta.
Laitonta, tiedän, mutta on ehkä parempi lievästi rikkoa lakia kuin joutua uudelleen pahoinpitelyn uhriksi.
Just näin! Ihan normaali reaktio shokissa ja pelossa!Ymmärrän että pelottaa, mutta tuossa ei taas ole mitään järkeä.
Sinuna ottaisin uudelleen heihin yhteyden ja peruisin tuon peruuntumisen ( ), kerro vaikka että olet hysteerisen peloissas etkä tiedä mitä tehdä...
Ei. Ei voi. Koska poliisi on jo käynyt paikanpäällä on tapaus kirjattu. Syyttäjä päättää viedäänkö juttu eteenpäin vai ei. Todennäköisesti viedään.Voiko edes perua kun on julkisella paikalla päälle käyty?
No ihan varmasti vastuu on sen, joka hakkaa toisen ihmisen.Varmasti tekee uudelleen, ellei hän saa tästä tuomiota. Vastuun on sinun jos hän hakkaa jokun kuoliaaksi.
Asia ei ole sinun käsissäsi. Väkivallanteko on tapahtunut ja siitä meneekö juttu eteenpäin päättää syyttäjä.Mä soitin äsken poliisille! Ette usko mutta mua pelottaa, kun mun äiti asuu siellä ja hän uhkaili monesti mun äidille, kerroin poliisille haluan että vievät rikosilmoituksen pois vaikka he oli eri mieltä, kerroin että tiedän tuskin Suomessa tollaiset mitään saa mutta hänestä tulee vielä entisestä agressiivinen ja jos hän tekee mun äidille jotain en kestä. Hän ei usko että tutkija halua tätä pois viedä mutta soittopyyntö tutkivalle jätetty, mä pärjään kipujen kanssa mutta en pärjä jos mun äidille käy vastaava. En tiedä teenkö oikein vai ei? En tiedä...
No ihan varmasti vastuu on sen, joka hakkaa toisen ihmisen.
Ei koskaan ulkopuolisen. Sulla on todella erikoinen logiikka.
Olipa tuo inhottava kommentti.Tuliko vähän liioiteltua? Ehkä sittenkin näit vain painajaisunen?
Ilkeitä ihmisiä.Olipa tuo inhottava kommentti.
Ehkä sulla on nyt hyvä mieli.
Olipa tuo inhottava kommentti.
Olihan tuossa liioittelua kun kirjoitti että molemmat kädet poikkiOlipa tuo inhottava kommentti.
Ei ruhjevammohin on ole muuta hoitoa kuin alussa kylmä, joten jos vammat on rikosilmoitusta varten jo todennettu esnishoidon toimesta niin ei tarvetta.Ihanat petivaatteet! Kävitkö sä ollenkaan sairaalassa? Vai katsoiko ne ensihoitajat vain? Mene äkkiä yksityiselle niin saat kädet kuntoon.