??Ei minulla ole ketään mitään vastaan jos niin ajattelit.
??Ei minulla ole ketään mitään vastaan jos niin ajattelit.
Ei olla.Mitä?
Täällähän me ollaan..
Paraskin puhumaan, mutta joo, todellakin mun puolesta kaikki on ok..Olisi kivaa jos asia sulle sopis? Sinä aloitit taas tuon toisista salamyhkäisesti tai negatiiviset mielessä -puhumisen. Keskittyisit omiin juttuihin. Kiitos. Näin pidetään yllä positiivisuutta tässä ketjussa. Hyvää kesää!!!!
Haista kukkanen.Olisi kivaa jos asia sulle sopis? Sinä aloitit taas tuon toisista salamyhkäisesti tai negatiiviset mielessä -puhumisen. Keskittyisit omiin juttuihin. Kiitos. Näin pidetään yllä positiivisuutta tässä ketjussa. Hyvää kesää!!!!
Enemmän eroa on varmasti viinirypäleiden välillä ylipäätään. Jotkus ovat tosi makeita ja jotkut melkein happamia.Onko tummissa ja vihreissä viinirypäleissä eroa sokerien suhteen?
Hei oikeesti jos sulla on tarve tulla vittuilemaan tai tekemään tälle aloitukselle hallaa niin voitko lopettaa saman tien.Mitään ei sinua vastaan ole mutta olet aika usein keskellä kaikkea riitoja niin älä aloita täällä.Niinkuin ei toivottavasti kukaan muukaan.Tämä on alkanut nyt tosi hyvin ja olisi kurja jos se loppuu ennenkun ehtii kunnolla alkamaan.Ei olla.
No sinä toit taas jotakin vanhoja kaunoja esiin. Hyvä jos asia ok nyt, voidaan keskittyä muihin juttuihin v ä l i l l ä Kaunatonta kesääParaskin puhumaan, mutta joo, todellakin mun puolesta kaikki on ok..
Ellulle ei tarvi vittuilla. Eikä tuo mun äskeinen viesti ole nähnytkään vittuilua. Se on toisenlaista tekstiä kun vittuilen.Hei oikeesti jos sulla on tarve tulla vittuilemaan tai tekemään tälle aloitukselle hallaa niin voitko lopettaa saman tien.Mitään ei sinua vastaan ole mutta olet aika usein keskellä kaikkea riitoja niin älä aloita täällä.Niinkuin ei toivottavasti kukaan muukaan.Tämä on alkanut nyt tosi hyvin ja olisi kurja jos se loppuu ennenkun ehtii kunnolla alkamaan.
Hei oikeesti jos sulla on tarve tulla vittuilemaan tai tekemään tälle aloitukselle hallaa niin voitko lopettaa saman tien.Mitään ei sinua vastaan ole mutta olet aika usein keskellä kaikkea riitoja niin älä aloita täällä.Niinkuin ei toivottavasti kukaan muukaan.Tämä on alkanut nyt tosi hyvin ja olisi kurja jos se loppuu ennenkun ehtii kunnolla alkamaan.
Eihän tässä ole kukaan sellaista tehnyt?Ellulle ei tarvi vittuilla.
https://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/nix/nix01212b.pdfEnemmän eroa on varmasti viinirypäleiden välillä ylipäätään. Jotkus ovat tosi makeita ja jotkut melkein happamia.
Mä en oikeastaan edes pidä makeasta viinistä.https://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/nix/nix01212b.pdf
Kannattaa nauttia kuivana luomuvalkkarina ilman sulfiitteja. Se hiilari kuluu siihen käymiseen...
En ole heittänyt moniin vuosiin.Jokos olette heittäneet talviturkin pooois? Minä kävin meressä lauantaina, olipa kylymää hrrrrrrrr.
Toki. Kävin heti kun jäät lähtivät.Jokos olette heittäneet talviturkin pooois? Minä kävin meressä lauantaina, olipa kylymää hrrrrrrrr.
Ellulle ei sanottu kovin kivasti.Miksi Aqela tulet kylvämään riita siemeniä tänne? Ei kaivata sellaista tähän ketjuun.
Voi hiiskatti, mahtoi olla kylymää!? Toivottavasti siitä pääs suoraan saunaan!Toki. Kävin heti kun jäät lähtivät.
Hän osaa varmasti vastat itse tai olla vastaamatta. Minä aloitin tämän ketjun ja toivon että sinä tai kukaan muukaan ei vittuilisi tai kaivele jotain vanhoja juttuja esille tai muuta.Ellulle ei sanottu kovin kivasti.
Voi hiiskatti, mahtoi olla kylymää!? Toivottavasti siitä pääs suoraan saunaan!
Miksi sitte itse kaivelet asioita esille mistä et oikeasti tiedä totuutta kuin vaan yhdeltä puolelta?Hän osaa varmasti vastat itse tai olla vastaamatta. Minä aloitin tämän ketjun ja toivon että sinä tai kukaan muukaan ei vittuilisi tai kaivele jotain vanhoja juttuja esille tai muuta.
Minä en tiedä kenenkään keskinäisitä jutuista mitään,enkä näin ollen kaivele mitään.Toivon vain että tähän ketjuun ei riitoja tuoda tai ruveta vittuilemaan kenelläkään mistään.Miksi sitte itse kaivelet asioita esille mistä et oikeasti tiedä totuutta kuin vaan yhdeltä puolelta?