siis kahelle miehelle et motkottanu mutta lopuille olet?Mun mielestä aikuisen pitää tajuta itse. Ja mä inhoan motkottamista. On ollut 2 sellaista miestä.
siis kahelle miehelle et motkottanu mutta lopuille olet?Mun mielestä aikuisen pitää tajuta itse. Ja mä inhoan motkottamista. On ollut 2 sellaista miestä.
Saat vaan migreenikohtauksen sitä yrittäessäOliko tämä haaste?
Eihän sitä sillon kun yhteen menee, voi asioita aina tajuta ja tietää..varsinkaan sillon kun ja jos tunteet roihahtaa...sillon voi tavallaan antaa toisen satuttaa uudestaan ja uudestaan ja vaan löytää niille asioille syitä muualta kuin satuttajasta...vaikka syy on loppupeleissä ihmisessä itsessään...ei meidän menneisyys saa vaikuttaa siihen miten me kohdellaan toista ihmistä, se on vaan tekosyy ja tuosta mä jouduin sanomaan esimerkiksi poikien isällekin monta kertaa...Niin ja vakavasti puhuen... miksi olla muunlaisessa parisuhteessa?
No tavallaan tosta olen samaa mieltä, tosta teikäläisten logiikasta, mutta eiks asioista voi keskustella ilman motkottamista miehilleKIN?Ei oikein toimi mieslogiikkaan.
Jos tavallaan "siedät" jotain asiaa aikasi niin mieslogiikalla sinä "hyväksyt" tilanteen. Ja kun mittasi täyttyy niin mies ihmettelee, että miksi vasta nyt sanot?
Niinku että; "saakelin hunsvotti et maaliskuun kuudentenakaan tyhjentänyt tiskikonetta!"
En niin sanonut.siis kahelle miehelle et motkottanu mutta lopuille olet?
Kuule sinulle niitä mikreenikohtauksia on luvassa kun pidättelet raivoasi yrittäessäsi pitää kiinni lupauksestasi olla motkottamatta.Saat vaan migreenikohtauksen sitä yrittäessä
Kyllä minä luin sen ihan samalla tavalla.En niin sanonut.
Mä vain mainitsin että 2 miestä on motkottanut mulle. Sitä on vittumaista kuunnella.Kyllä minä luin sen ihan samalla tavalla.
Ei tuo oo sama asiaKuule sinulle niitä mikreenikohtauksia on luvassa kun pidättelet raivoasi yrittäessäsi pitää kiinni lupauksestasi olla motkottamatta.
Mä kattoin kanssa samaa äsken, alkaa hämärtyä ja linnut on jotenkin hiljasempia..Tuliskohan edes pienenpieni ukkonen?
Oi, tulis vaan!Tuliskohan edes pienenpieni ukkonen?
Men nejjjjOi, tulis vaan!
Oi, tulis vaan!
Siis semmonen ihan pikkunätti kolistusläiskähdys sateineen, mikä ois tullessaan ja mennessään niin kiltti ettei särkis kenenkään paikkoja
Sitäpaitti keli tuntuu ihan ukkoselta; on semmone painostavan hiottavan raskaanmakuinen. Ja mun pääkkönen on pipisärkimyskipunen
Mutta jos silleen pikkasen.Men nejjjj
Menis muuten vaan toi painostava keli huspois...
Juupas, kun sais se samantein pikkasen sataakin kun on niin kuivaa. Tulis enempi vihreyttä ja kesäkin etenis. Sitäpaitti sateen jälkeen ilma on kivan raikasta ja sitten jaksaa toi aurinkopallukka taas paistaa, aattelepa sitä nyt vaanMen nejjjj
Menis muuten vaan toi painostava keli huspois...
Joo. Tai siis ei ihan kokonaan joo vaan osittain ja sitten pikkusesti eikinJeps. Kunnon ryske. Sit on taas raikasta ja kiva hengittää.
Sataa voi ilman ukkostakiiJuupas, kun sais se samantein pikkasen sataakin kun on niin kuivaa. Tulis enempi vihreyttä ja kesäkin etenis. Sitäpaitti sateen jälkeen ilma on kivan raikasta ja sitten jaksaa toi aurinkopallukka taas paistaa, aattelepa sitä nyt vaan
Sinnäe siellä....Mutta jos silleen pikkasen.
Sinnäe siellä....
Tirpanan kirsikkapuu kukkii
No tätähän mä sanoinkinälkää ny ukkosta manakko, ties mitä se taas särkee
No daa-a mutta kun minkäs teet jos tuolla yläilmoissa kylmä- ja lämminrintama kohtaa, niin et sä voi oikein niin yhtään mitään sille että se ukkostaiskinSataa voi ilman ukkostakii