The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huoltomies kävi herättämässä..näin sitä ennen untakin että tänne asuntoon yritti tulla joku piripää tuolta ulkoa, koska oli nähnyt mun nauravan muka ikkunastao_O

Mulle tuleekin keittiöön vesikielto..tai vettä siellä saa kyllä käyttää, mutta ei saa päästää sitä vettä viemäriin...eli käytännössä ei saa käyttää vettä seuraavaan kahteen viikkoon.
Onneks kylppäriin ei ole tulossa mitään kieltoja.

r0s
Huoltomies kävi herättämässä..näin sitä ennen untakin että tänne asuntoon yritti tulla joku piripää tuolta ulkoa, koska oli nähnyt mun nauravan muka ikkunastao_O

Mulle tuleekin keittiöön vesikielto..tai vettä siellä saa kyllä käyttää, mutta ei saa päästää sitä vettä viemäriin...eli käytännössä ei saa käyttää vettä seuraavaan kahteen viikkoon.
Onneks kylppäriin ei ole tulossa mitään kieltoja.

Onnistuu kuule hyvin!

Laitat lavuaariin sen tulpan paikoilleen ja ostat neliskantiisen (tai minkä muotoinen se allas sit onkin) pesuvadin ja se siihen allaskoloon. Sit käytät vettä ihan normaalisti kunnes pesuvati on puolillaan ja kannat sen vessaan ja tyhjennät pyttyyn.

Meillä piti toimia mökillä noin koko routa-aika.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Onnistuu kuule hyvin!

Laitat lavuaariin sen tulpan paikoilleen ja ostat neliskantiisen (tai minkä muotoinen se allas sit onkin) pesuvadin ja se siihen allaskoloon. Sit käytät vettä ihan normaalisti kunnes pesuvati on puolillaan ja kannat sen vessaan ja tyhjennät pyttyyn.

Meillä piti toimia mökillä noin koko routa-aika.
Niinpä toki!!
Meilläkin oli mökillä tollanen tsydeemi!
Täytyy vaan löytää sopiva vati, noi altaat ei ole ihan normikokoiset vaan ovat vähän normaalia pienemmät.

r0s
Niinpä toki!!
Meilläkin oli mökillä tollanen tsydeemi!
Täytyy vaan löytää sopiva vati, noi altaat ei ole ihan normikokoiset vaan ovat vähän normaalia pienemmät.
Sanko, tosiaan, toimii myös tai sit vaikka isompi vatkauskulho.

Ainoo mikä on tärkeä on se että muistaa yhjentää sen ennen kuin se on ihan piripintaan täynnä. :whistle: Laiskalla on siitäkin kokemusta...:oops:

Ei kaikki teistä pahaa tee...onneks:)
Isosti en uskalla luottaa vieläkään miehiin ja ihan sattuneesta syystä, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa taas kasva:barefoot:
Jos ei miehen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä m i t ä ä n motkotettavaa löydä niin jokin on pahasti pielessä.
Se kun yleensä tarkoittaa sitä, että nainen on jo kyllästynyt motkottamaan miehelle ja siis kyllästynyt koko mieheen.
Semmoinen tervehenkinen määrä motkotusta niin tietää, että maailma on normaalitilassa.

Nii ja päivää kettinkiin.
Koiran logiikkaa osa 427
Jos mä avaan portin postiautolle niin sehän tarkoittaa sitä, että on tarkoitus mennä portista ulos lenkille, eikös juu? Niin silloinhan on ihan okei livahtaa portista ja mennä viienkymmenen metrin päähän odottelemaan, että mihin suuntaan lähdettäis? Siis porttihan oli auki - ihavvarmasti.

r0s
Jos ei miehen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä m i t ä ä n motkotettavaa löydä niin jokin on pahasti pielessä.
Se kun yleensä tarkoittaa sitä, että nainen on jo kyllästynyt motkottamaan miehelle ja siis kyllästynyt koko mieheen.
Semmoinen tervehenkinen määrä motkotusta niin tietää, että maailma on normaalitilassa.

Äläs nyt!

Mun miehessä on yksi motkotettavan arvoinen juttu. Se, kun se jättää kahvikuppinsa aina just siihen missä seisoo/istuu silloin kun se tyhjenee.

Kyl mä ekat vuoden jaksoin huomautella ja kyllähän se ne (yhä löytyvät) pari, kolme kertaa vuodessa sisään pesulle raahaa, mutta...

Helpointa oli/on ostaa paljon edullisia mukeja. Tälläkin hetkellä paikallisessa Cittarissa saa pinottavia mukeja viidelläkymmenellä sentillä. Niitä on jemmassa kymmenen. Pärjää taas tovin turhaan ärsyyntymättä.

Sanko, tosiaan, toimii myös tai sit vaikka isompi vatkauskulho.

Ainoo mikä on tärkeä on se että muistaa yhjentää sen ennen kuin se on ihan piripintaan täynnä. :whistle: Laiskalla on siitäkin kokemusta...:oops:
Täytyy ostaa joku matalareunanen sanko siinä tapauksessa tai leikata matalammaks...tajusin just ettei mulla muuten ole yhtään sankoao_O
Jakaiskohan ne missään niitä ilmaseks:whistle:

Nii ja päivää kettinkiin.
Koiran logiikkaa osa 427
Jos mä avaan portin postiautolle niin sehän tarkoittaa sitä, että on tarkoitus mennä portista ulos lenkille, eikös juu? Niin silloinhan on ihan okei livahtaa portista ja mennä viienkymmenen metrin päähän odottelemaan, että mihin suuntaan lähdettäis? Siis porttihan oli auki - ihavvarmasti.
Mun kissalla on sama logiikka ovien suhteen...tänäänkin yritti livahtaa rappukäytävään kun remppamies kävi tuomassa ilmotukset ja toi mies jotenkin aristelee tuota kissaa ja otti heti askeleen taaksepäin kun näki kissan olevan tulossa ovelle.:D

Mä jouduin kuuntelemaan lapsena äitini motkottamisia niin paljon kotona, että päätin ite tehdä kaiken toisin...sitten horjahin ja menin vahingossa yhteen ihmisen kanssa joka harrasti ite motkottamista ja kuulin päivittäin sitä lajia niin paljon että tuli tunne niinkun kuristuis, vaikka kukaan ei kirjaimellisesti käsiään kurkun ympärillä pitänytkään (paitsi mitä nyt muutaman kerran raivareidensa aikana)..nyt tuntuu taas, että voi hengittää vapaasti, kun on asunut kissan kanssa ja saanut elää ilman jatkuvan pipatuksen kuuntelemista ja kuulemista.
Eli voit olla ihavvarma ettet sais musta nalkuttajaa tekemälläkään:D
En enää ikuna skikuna suostu olemaan nalkuttajan kanssa, enkä sellasen jolle mä tulen aina viimeisenä vaihtoehtona kaikessa, enkä kuuntele enää koskaan mitään syytöksiä asioista mihin en ole syyllinen, enkä sotke itseäni ikinä enää sellaseen jota täytyy pelätä niin paljon koko ajan ettei vaan tee virheitä ettei kunnolla hengittää uskalla vaikka muuten tykkäiskin olla yhdessä...
Oikeasti tuntuis oudolta olla tervehenkisessä parisuhteessa tasapainoisen ihmisen kanssa, joka ei satuttais ja suuttuis koko ajan jostain...ja joka luottais munkin tunteisiin edes sen verran, että yhteiselosta vois jotain hyvää tulla.

Virheetön ei kenenkään tartte olla, mutta enää en ole kenenkään kynnysmattona. Joka mut haluaa ja hyväksyy tällasenaan niin hyvä asia...joka taas ei niin se ei ole mun ongelma vaan ihan omansa:p

Aqela
Mä en tykkää huomauttaa mistään. Menee tosi pitkä aika ennen kuin sanon mitään.

Oikeasti tuntuis oudolta olla tervehenkisessä parisuhteessa tasapainoisen ihmisen kanssa, joka ei satuttais ja suuttuis koko ajan jostain...ja joka luottais munkin tunteisiin edes sen verran, että yhteiselosta vois jotain hyvää tulla.

Virheetön ei kenenkään tartte olla, mutta enää en ole kenenkään kynnysmattona. Joka mut haluaa ja hyväksyy tällasenaan niin hyvä asia...joka taas ei niin se ei ole mun ongelma vaan ihan omansa:p
Niin ja vakavasti puhuen... miksi olla muunlaisessa parisuhteessa?

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mä en tykkää huomauttaa mistään. Menee tosi pitkä aika ennen kuin sanon mitään.
Ei oikein toimi mieslogiikkaan.
Jos tavallaan "siedät" jotain asiaa aikasi niin mieslogiikalla sinä "hyväksyt" tilanteen. Ja kun mittasi täyttyy niin mies ihmettelee, että miksi vasta nyt sanot?
Niinku että; "saakelin hunsvotti et maaliskuun kuudentenakaan tyhjentänyt tiskikonetta!"

Aqela
Ei oikein toimi mieslogiikkaan.
Jos tavallaan "siedät" jotain asiaa aikasi niin mieslogiikalla sinä "hyväksyt" tilanteen. Ja kun mittasi täyttyy niin mies ihmettelee, että miksi vasta nyt sanot?
Niinku että; "saakelin hunsvotti et maaliskuun kuudentenakaan tyhjentänyt tiskikonetta!"
Mun mielestä aikuisen pitää tajuta itse. Ja mä inhoan motkottamista. On ollut 2 sellaista miestä.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä