The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Oliko tämä haaste? :ninja:
Saat vaan migreenikohtauksen sitä yrittäessä:cool:
Niin ja vakavasti puhuen... miksi olla muunlaisessa parisuhteessa?
Eihän sitä sillon kun yhteen menee, voi asioita aina tajuta ja tietää..varsinkaan sillon kun ja jos tunteet roihahtaa...sillon voi tavallaan antaa toisen satuttaa uudestaan ja uudestaan ja vaan löytää niille asioille syitä muualta kuin satuttajasta...vaikka syy on loppupeleissä ihmisessä itsessään...ei meidän menneisyys saa vaikuttaa siihen miten me kohdellaan toista ihmistä, se on vaan tekosyy ja tuosta mä jouduin sanomaan esimerkiksi poikien isällekin monta kertaa...
 
Ei oikein toimi mieslogiikkaan.
Jos tavallaan "siedät" jotain asiaa aikasi niin mieslogiikalla sinä "hyväksyt" tilanteen. Ja kun mittasi täyttyy niin mies ihmettelee, että miksi vasta nyt sanot?
Niinku että; "saakelin hunsvotti et maaliskuun kuudentenakaan tyhjentänyt tiskikonetta!"
No tavallaan tosta olen samaa mieltä, tosta teikäläisten logiikasta, mutta eiks asioista voi keskustella ilman motkottamista miehilleKIN?
Kuka sitä jaksaa kitistä joka ainoasta pikku asiasta kotona, kun elämä ois niin paljon helpompaa jos ei riitele ja eti syitä suuttumiselle?
 
Saat vaan migreenikohtauksen sitä yrittäessä:cool:
Kuule sinulle niitä mikreenikohtauksia on luvassa kun pidättelet raivoasi yrittäessäsi pitää kiinni lupauksestasi olla motkottamatta.
Toisekseen, jos et koskaan älähdä mistään niin minähän erehdyn luulemaan, että kaikki mitä teen miellyttää sinua suuresti. (Oi miten ihanasti Aksu unohtelee niit kahvikuppeja... ja miten söpösti koristelee reviirinsä sukilla...)
Ja sitten minä alankin jo epäillä, että onko sinulla omaa tahtoa ollenkaan.
Niih!
 
r0s
Oi, tulis vaan!
Siis semmonen ihan pikkunätti kolistusläiskähdys sateineen, mikä ois tullessaan ja mennessään niin kiltti ettei särkis kenenkään paikkoja

Sitäpaitti keli tuntuu ihan ukkoselta; on semmone painostavan hiottavan raskaanmakuinen. Ja mun pääkkönen on pipisärkimyskipunen(n)

Jeps. Kunnon ryske. Sit on taas raikasta ja kiva hengittää.
 
Se on terjensmorjens :)!*vilkuttaa*
Muikeeta maanantaita måndagenia sullekin. Toivottavasti uusi viikko on alkanut hyvissä merkeissä. Että on enempi ollut hymyä huulilla ja nauruviiruja silmäkulmissa kuin otsassa "perunavakoja"(y)

Ihan on nytkyllä semmonen olonen että otan tovin äksäilyt keskellä olkkarin lattiaa. Riskit on olemassa sille että koomailen hetkisen tai etten siitä niin vain sulavaliikkeisesti kimmahdakaan ylös:D...pakko tunnustaa, työpäivä imikin mehut eli olen melkolailla raato, kierrätykseen poistoiksi kelpaava:notworthy:

Pääkkönenkin oireilee kipuillen. Äkkisiltään voisin syiksi veikata ehkä orastavaa ukonilmaa tai sitten tänään hankittua auringonpistosta tai lähestyviä "akkapäiviä" tai väsymystä - hiiestäkö nuita tietää. Eniveis kroppa on makunen ja sisäisesti sekaisin joten ihmekö tuo jos ei niin missään tuntuiskaan!

Vissiin jotain erehdyin maanantaipäiväksi hjuvin tekemäänkin kun oikein isolta pomolta tuli kiitosta ja kehuja. Hiukan pitänee kuitenkin tässä luimistella ja olla moisesta varovaisena, kun tämähän sitten mun tapauksessa aukaisee valtavan suuret mahkut sille että tällä viikolla - jos en ihan jo huomenna - onnistun töpeksimään asiat päin huithapeleita jolloinka tämän päiväiset yläpeukutukset ovat todellakin haihtuneet taivaan tuulosiin :D

Ainiin!!!!
Etmuutenikinäarvaamitäkäontapahtunukoskamäkäänenarvannutkuinihanvastaäskettäin??!!*hihkuu pomppien ja kätösiään taputtaen*
Annas kun mä sen sulle sipistellen kerron...tuus korvas kans lähemmäks ny...mä en pure sitä(y)...ainakaan nyt:sneaky::D



Tirpanan kirsikkapuu kukkii
:love:

Aina yhtä hämmästyttävä ihana tapahtuma:)
 
Jeps. Kunnon ryske. Sit on taas raikasta ja kiva hengittää.
Joo. Tai siis ei ihan kokonaan joo vaan osittain ja sitten pikkusesti eikin:unsure:

Siis joo sille että ilma raikastuu ja siitepölyt taas toviksi tasoittuvat. Ja mun auto vois sateen jälkeen vaikka näyttää oikeen väriseltäkin(y)! Nythän se on tommosen keltasen tomun peitossa kokonaan...

Ja ei sitten sille että kunnolla ryskäis. Salamointi on kyllä kivan näköistä mutta jos se keksii ryveta kunnolla läihkäämään ja jyrähtelemään, niin että maa tärisee niin tyttö ja mä kyllä ollaan heikkoinapeikkoina kylkikyljessä tärisemässä:barefoot:
 

Yhteistyössä