Joo mutta peitoks riittää pelkkä lakana, jos edes sitä tartteeJoo Vienkö sen jälkeen sänkyyn?
Joo mutta peitoks riittää pelkkä lakana, jos edes sitä tartteeJoo Vienkö sen jälkeen sänkyyn?
OkJoo mutta peitoks riittää pelkkä lakana, jos edes sitä tarttee
Nyt tutimaan. Öitä
pikku haukut on aina paikallaan, on me jotain tehty tai jätetty tekemättäJäi välistä...rupateltiin kaverin kanssa ja syötiin pizzaa ja ihme kyllä, kehuttiin miehiä vaikka hänen mukaansa (vielä eilen) heitä pitäis haukkua
Ei kaikki teistä pahaa tee...onnekspikku haukut on aina paikallaan, on me jotain tehty tai jätetty tekemättä
Huoltomies kävi herättämässä..näin sitä ennen untakin että tänne asuntoon yritti tulla joku piripää tuolta ulkoa, koska oli nähnyt mun nauravan muka ikkunasta
Mulle tuleekin keittiöön vesikielto..tai vettä siellä saa kyllä käyttää, mutta ei saa päästää sitä vettä viemäriin...eli käytännössä ei saa käyttää vettä seuraavaan kahteen viikkoon.
Onneks kylppäriin ei ole tulossa mitään kieltoja.
Niinpä toki!!Onnistuu kuule hyvin!
Laitat lavuaariin sen tulpan paikoilleen ja ostat neliskantiisen (tai minkä muotoinen se allas sit onkin) pesuvadin ja se siihen allaskoloon. Sit käytät vettä ihan normaalisti kunnes pesuvati on puolillaan ja kannat sen vessaan ja tyhjennät pyttyyn.
Meillä piti toimia mökillä noin koko routa-aika.
Sanko varmaan mahtuu.Niinpä toki!!
Meilläkin oli mökillä tollanen tsydeemi!
Täytyy vaan löytää sopiva vati, noi altaat ei ole ihan normikokoiset vaan ovat vähän normaalia pienemmät.
Ei korkeuden puolesta mahdu, hana on sen verran matalalla...täytyy hommata sellanen neliskanttinen vatiSanko varmaan mahtuu.
Sanko, tosiaan, toimii myös tai sit vaikka isompi vatkauskulho.Niinpä toki!!
Meilläkin oli mökillä tollanen tsydeemi!
Täytyy vaan löytää sopiva vati, noi altaat ei ole ihan normikokoiset vaan ovat vähän normaalia pienemmät.
Jos ei miehen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä m i t ä ä n motkotettavaa löydä niin jokin on pahasti pielessä.Ei kaikki teistä pahaa tee...onneks
Isosti en uskalla luottaa vieläkään miehiin ja ihan sattuneesta syystä, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa taas kasva
Jos ei miehen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä m i t ä ä n motkotettavaa löydä niin jokin on pahasti pielessä.
Se kun yleensä tarkoittaa sitä, että nainen on jo kyllästynyt motkottamaan miehelle ja siis kyllästynyt koko mieheen.
Semmoinen tervehenkinen määrä motkotusta niin tietää, että maailma on normaalitilassa.
Täytyy ostaa joku matalareunanen sanko siinä tapauksessa tai leikata matalammaks...tajusin just ettei mulla muuten ole yhtään sankoaSanko, tosiaan, toimii myös tai sit vaikka isompi vatkauskulho.
Ainoo mikä on tärkeä on se että muistaa yhjentää sen ennen kuin se on ihan piripintaan täynnä. Laiskalla on siitäkin kokemusta...
Mun kissalla on sama logiikka ovien suhteen...tänäänkin yritti livahtaa rappukäytävään kun remppamies kävi tuomassa ilmotukset ja toi mies jotenkin aristelee tuota kissaa ja otti heti askeleen taaksepäin kun näki kissan olevan tulossa ovelle.Nii ja päivää kettinkiin.
Koiran logiikkaa osa 427
Jos mä avaan portin postiautolle niin sehän tarkoittaa sitä, että on tarkoitus mennä portista ulos lenkille, eikös juu? Niin silloinhan on ihan okei livahtaa portista ja mennä viienkymmenen metrin päähän odottelemaan, että mihin suuntaan lähdettäis? Siis porttihan oli auki - ihavvarmasti.
Täytyy ostaa joku matalareunanen sanko siinä tapauksessa tai leikata matalammaks...tajusin just ettei mulla muuten ole yhtään sankoa
Jakaiskohan ne missään niitä ilmaseks
Mä jouduin kuuntelemaan lapsena äitini motkottamisia niin paljon kotona, että päätin ite tehdä kaiken toisin...sitten horjahin ja menin vahingossa yhteen ihmisen kanssa joka harrasti ite motkottamista ja kuulin päivittäin sitä lajia niin paljon että tuli tunne niinkun kuristuis, vaikka kukaan ei kirjaimellisesti käsiään kurkun ympärillä pitänytkään (paitsi mitä nyt muutaman kerran raivareidensa aikana)..nyt tuntuu taas, että voi hengittää vapaasti, kun on asunut kissan kanssa ja saanut elää ilman jatkuvan pipatuksen kuuntelemista ja kuulemista.Jos ei miehen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä m i t ä ä n motkotettavaa löydä niin jokin on pahasti pielessä.
Se kun yleensä tarkoittaa sitä, että nainen on jo kyllästynyt motkottamaan miehelle ja siis kyllästynyt koko mieheen.
Semmoinen tervehenkinen määrä motkotusta niin tietää, että maailma on normaalitilassa.
Täytyy kattoo, muistin just että mullahan on muuten itseasiassa sellanen sininen neliskanttinen vati...se mahtuis tonne lavuaariinkin hyvin..tosin sais olla kyllä korkeampi reunoiltaan.Kaupoissa on joskus jaossa niitä punaisia, matalampia sankoja missä on ollut jotain ruokajuttua.
Mä en tykkää huomauttaa mistään. Menee tosi pitkä aika ennen kuin sanon mitään.Jos ei miehen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä m i t ä ä n motkotettavaa löydä niin jokin on pahasti pielessä.
Oliko tämä haaste?Eli voit olla ihavvarma ettet sais musta nalkuttajaa tekemälläkään
Niin ja vakavasti puhuen... miksi olla muunlaisessa parisuhteessa?Oikeasti tuntuis oudolta olla tervehenkisessä parisuhteessa tasapainoisen ihmisen kanssa, joka ei satuttais ja suuttuis koko ajan jostain...ja joka luottais munkin tunteisiin edes sen verran, että yhteiselosta vois jotain hyvää tulla.
Virheetön ei kenenkään tartte olla, mutta enää en ole kenenkään kynnysmattona. Joka mut haluaa ja hyväksyy tällasenaan niin hyvä asia...joka taas ei niin se ei ole mun ongelma vaan ihan omansa
Ei oikein toimi mieslogiikkaan.Mä en tykkää huomauttaa mistään. Menee tosi pitkä aika ennen kuin sanon mitään.
Mun mielestä aikuisen pitää tajuta itse. Ja mä inhoan motkottamista. On ollut 2 sellaista miestä.Ei oikein toimi mieslogiikkaan.
Jos tavallaan "siedät" jotain asiaa aikasi niin mieslogiikalla sinä "hyväksyt" tilanteen. Ja kun mittasi täyttyy niin mies ihmettelee, että miksi vasta nyt sanot?
Niinku että; "saakelin hunsvotti et maaliskuun kuudentenakaan tyhjentänyt tiskikonetta!"