The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Saunaan!

Mjaa. Tänään tuli tehtyä vähän polleaitaa. Naarasotukset meinaavat laittaa nurtsia ja istutuksia niin polle-eläinten ihavvapaata kulkua pitää vähän rajoittaa. Niille kun kaikki vähänkin vihertävä on joko syötävää tai kavioihin poljettavaa.

On se kummallista, että kun vetää tyävaatteet päälle ja vähän tuhrii käsiään maaliin niin heti näyttää siltä kuin olis tehnykkin jotain. Siinä lomassa kun astelee vähän edestakaisin akkupora kädessä niin saattaa vaikuttaa jopa ahkeralta. Sit voi hyvällä omallatunnolla painua saunaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mie kävin taas aamupäivällä kirjastossa kävelemässä,varatut kirjat oli haettavissa. Herkän vatsan ruokakirja & 4 Mary Higgins Clarkin kirjaa,2 Maryn kirjaa oli vielä kotona luettavana :D:)
Mun kesän projekti, saada luettua kaikki Maryn kirjat,jos vain löytyy kirjastosta kaikki. :)
Loistava kirjoittaja.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Mie kävin taas aamupäivällä kirjastossa kävelemässä,varatut kirjat oli haettavissa. Herkän vatsan ruokakirja & 4 Mary Higgins Clarkin kirjaa,2 Maryn kirjaa oli vielä kotona luettavana :D:)
Mun kesän projekti, saada luettua kaikki Maryn kirjat,jos vain löytyy kirjastosta kaikki. :)
Loistava kirjoittaja.

Mä yritin lainata nettikirjastosta kirjan. Ja onnistuinkin. Mutta en saa sitä auki jotta voisin lukea. :ROFLMAO: *tollo*
 
Paikat ihan hellinä, tuntuu että tänään löysin lihaksia ihan joka ikisestä kolosta ja piilosta mitä ihmiskehossa vaan voi olla:eek:
Koko hiivatin päivä yhtä juoksentelua, hauskanpitoa...söin yhen tortillan tortillatäytteet ja heti sen jälkeen tuli taas käsky lähteä liikkeelle...ihana päivä...loppuhetket maattiin nurmikolla ja kuuntelin mm tätä biisua samalla kun kärtsäyttelin itseäni auringonpaisteessa:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Aqela

Yhteistyössä