vieras
IKINÄ en oo kuullu ettei lämmintä vettä sais käyttää muuta ku peseytymiseen!!!! No, nytpä tiedän tämänkin.
Peesi! Terv. mikrobilsaa lukenut ja muutenkin kyseisistä asioista kiinnostunut ja asioista selvää ottanut. Että ihan turha tulla haukkuun hysteerikoiksi. Ihan perusasioita joita luulisi jo kaikkien tietävän.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Sulla on tainnut koulussa jäädä kotitaloustunnit ja bilsan tunnit vähiin...Ja muutenkaan kotona ei selvästi ole opetettu ihan perusasioita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä olen 32 enkä ole ikinä kuullutkaan ettei lämmintä vettä saisi käyttää. ihme hysteerikkoja täällä.
VOI sairastua..Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Miksi minä, tai äitini (69v.) tai isäni (73v.) tai luultavasti koko muu perheeni, jolle ei tätä elintärkeää tietoa ole opetettu tai siitä ei ole perustettu, ole koskaan sairastunut käytettyään lämmintä vettä? B)
Kerta se ensimmäinenkin. Ja oletko aina pannut jokaisen oksennuksen ja vatsakivun ylös ja miettinyt mistä se milloinkin tuli?Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Miksi minä, tai äitini (69v.) tai isäni (73v.) tai luultavasti koko muu perheeni, jolle ei tätä elintärkeää tietoa ole opetettu tai siitä ei ole perustettu, ole koskaan sairastunut käytettyään lämmintä vettä? B)
Ne metallit, kerääntyvät elimistöön ihan turhaan... vaikka bakteereja kestäisittekin.Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Miksi minä, tai äitini (69v.) tai isäni (73v.) tai luultavasti koko muu perheeni, jolle ei tätä elintärkeää tietoa ole opetettu tai siitä ei ole perustettu, ole koskaan sairastunut käytettyään lämmintä vettä? B)
No ei tää oo kuule mikään uusi keksintö ja uusi hysteria.Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Oksennus on yleensä johtunut ihan rehellisestä krapulasta, ja siitäkin on jo vuosia.........
En minä sitä hanavettä lämpimänä edes juo, mutta jotenkin hajoilen täällä kun kaikkea mahdollista pitää nykyään pelätä! Voi kuolla ja voi sairastua, voi herran jestas! Kuka täältä on ikinä hengissä selvinnyt?!!! Käyttäkää sitä pollaanne, jos osaatte. Vasta luin lehdestä kuinka turvallisuushakuiseksi yhteiskunta on muuttunut, mm. lapsille oli hiekkalaatikkoon erityistä turvahiekkaa, josta oli kulmat pyöristetty ettei kullannuppu vain loukkaa itseään .
Minä menen nyt nukkumaan, täysin tyytyväisenä ja maailmaan luottavana, toivottavasti te hysteerikotkin saatte unta kun pitää niin kovasti pelätä huomista päivää |O.
Kalevassa lukee tänään:Tirsk. Ei ole todellista.
Laitoin linkin moneen kertaan tänne ja aina se otettiin pois. Taitaa olla liian arka asia siksikin, ettei sitä kouluissa näköjään opeteta?En minäkään ennen tätä päivää ole kuullut ettei lämmintä vettä saa koskaan käyttää muuhun kuin peseytymiseen. En siis muutenkaan juo tai käytä lämmintä vettä muuten kuin peseytyessä. Haaleaa vettä on tullut käytettyä useampaankin kertaan ruuanlaitossa sen kummempia miettimättä. Taitaa olla ihme että olen vielä elossa
Lähinnä ihmetyttää jos tämä kerta on NIIN vaarallista kuin palstalla nyt meuhkataan, niin miksi ei koskaan ole 29 vuoden aikana kukaan asiasta varoittanut tai tullut edes puheeksi..
Tosiaan: koronankin voi löytää jätevesistä niin eikö pitäisi kaikki juomavesi keittää?Alkuperäinen kirjoittaja r... post: 18025230:Hyyyyyyih, mulla on aina pitelemistä, etten sanoisi että ei saa, kun joku käyttää lämmintä kraanavettä vaikka vain perunankeittovetenä.
Hyyyi, hyihyihyihyiyäk! :x
Miten sen itse näet?olihan tämä vitsi, olihan?
Tirsk. Ei ole todellista.
Tosiaan: koronankin voi löytää jätevesistä niin eikö pitäisi kaikki juomavesi keittää?
Todellakin!no ei missään vaiheessa
On niitä ja jotku sietää sen 60 asteenkin joka vaaditaan lämminvesivaraajien lämpötilaksiTodellakin on!! Jopa e.coli bakteereita lämpimässä vesijohtovedessä. Olen itse todeistanut niiden olemassa oloa...
Ei ne kylmässä kypsyItse keitän perunat kuumassa vedessä.
Hyvä et sanoitno ei missään vaiheessa