The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Koristekasviksi sisällä:rolleyes:, hedelmiä noista ei valitettavasti ikinä tuu.:unsure:
Rosin ja Kaisin innostamana heitin silloin reilu pari kk sitten siemenet multaan, niistä pitäis kasvaa sellane iso pensas/puu. Rosilla oli hyvä kuva taannoin:).
Mut tosiaan se paras jää puuttuun, eli hedelmä...:(
Tuossa on nyt miun avokado :)sketch-1557832266722.png

Kuvassa näyttää pienemmältä ku on
 
Iltapäivää latoon:)

Tää päivä menikin ihan pihalla:ROFLMAO:..eli ihan normi huttua:oops:
Biologiankokeen jälkeen olikin melkein 2 tuntia aikaa olla vaan ja kuunnella muziikkia ja sitten tuli psykan pohjatunti..mutta huomenna viimenen koe tälle lukuvuodelle ja sitten juhlat ja sitten loma(y)
 
Nii ja päivää kettinkiin.
Tänäänkin on ollu ihan löysäilypäivä. Jos tämmöinen meininki jatkuu niin mähän alan kohta suunnitella pahantekoja.

Yks naarasotus tosin tuli sanomaan, että tänne on ny hankittu hyötykasvikuivuri joten lähdettäiskö kasvijahtiin ja testattais laite?
Otin hauvelin mukaan ja koitettiin koulia siitä mesiangervonmetsästäjää mut hauveli piti meit ihan tyhminä ja sanoi, et jänikset on hauskempaa jahdattavaa, kasvit on päällekusemista varten.
Mut hauveli keräs oman pistekorinsa ihan täpötäyteen käyttäytymällä koko reissun ajan niin mallikelpoisesti, et joku vois erehtyä luulemaan, et hän osaa käyttäytyä.
 
Mistähän voi johtua että on ihan umpijäässä mut samaan aikaan kylmä hiki päällä... kävin jo pienellä hölkällä ulkona auringossa, villapaita ulkoilutakin alla, kun ajattelin et se laittais veren kiertään mut päin vastoin, tuntuu et oon entistä enemmän jäässäo_O sormet varpaat ja nenänpää aivan kylmä. Mietin jo et oonko kipeeks tulossa mut ei oo yhtään flunssanen olo. Nyt alkaa olla jo ihan hytinä kylmä. Villapaita ja villasukat päällä mut ei auta yhtään:( Tää on kestäny n.klo 10 asti ja pahenee vaan..
 
Aqela
Mistähän voi johtua että on ihan umpijäässä mut samaan aikaan kylmä hiki päällä... kävin jo pienellä hölkällä ulkona auringossa, villapaita ulkoilutakin alla, kun ajattelin et se laittais veren kiertään mut päin vastoin, tuntuu et oon entistä enemmän jäässäo_O sormet varpaat ja nenänpää aivan kylmä. Mietin jo et oonko kipeeks tulossa mut ei oo yhtään flunssanen olo. Nyt alkaa olla jo ihan hytinä kylmä. Villapaita ja villasukat päällä mut ei auta yhtään:( Tää on kestäny n.klo 10 asti ja pahenee vaan..
Voi olla mutta toivottavasti et tuu kipeäksi. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mistähän voi johtua että on ihan umpijäässä mut samaan aikaan kylmä hiki päällä... kävin jo pienellä hölkällä ulkona auringossa, villapaita ulkoilutakin alla, kun ajattelin et se laittais veren kiertään mut päin vastoin, tuntuu et oon entistä enemmän jäässäo_O sormet varpaat ja nenänpää aivan kylmä. Mietin jo et oonko kipeeks tulossa mut ei oo yhtään flunssanen olo. Nyt alkaa olla jo ihan hytinä kylmä. Villapaita ja villasukat päällä mut ei auta yhtään:( Tää on kestäny n.klo 10 asti ja pahenee vaan..
Voi olla,mut toivottavasti et sairastu. Mulla on joskus,varsinkin illalla hirveen kylmä.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Ellimaar
Mäkin palelen monesti illalla, mut tää kylmä hiki on outo... Yleensä vaan jos oon jossain virallisessa tilanteessa, vaikka palaverissa niin iskee tämmönen, mut nyt tänään ei mitään sellasta oo. No aika näyttää mihin johtaa...
Mulla jännitys saattaa tehdä tollasen olon ja ennen menkkoja tulee oikeastaan aina, tuo kylmä olo, mutta ei mitään hikeä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar

Yhteistyössä