Noup,ei ollu en vaan halunut vaihtaa väriä poisOliks noi muutkin punaisia?
Noup,ei ollu en vaan halunut vaihtaa väriä poisOliks noi muutkin punaisia?
en oikeestaan haluu nähdä sitä kohtaa mikäs sulla on rypyssäEiku ruutikselle pitää nimenomaan vääntää se rautakangella, että me ollaan naisia ja meille ei tarvii ryppyillä joka mutkassa tai voi olla, että ryppyillään takasin
Se onkin ainoa ryppy mikä multa löytyy ja sattumoisin istun sen pää...en oikeestaan haluu nähdä sitä kohtaa mikäs sulla on rypyssä
TsemppiäHuomenna on ryhmätyön esitys. Pitää puhua luokan edessä. Peruskoulussa en paljo pitänyt esitelmiä. Inhoan esiintymistä.
Tsemppiä! Mulla on itsellä hirvee kammo tuommoisia tilanteita kohtaan, ylipäätään huomion keskipisteenä olemista kohtaan, rupeen täriseen ja hikoilen kylmää hikee. Ja ääni häviää.. Kamalia tilanteitaHuomenna on ryhmätyön esitys. Pitää puhua luokan edessä. Peruskoulussa en paljo pitänyt esitelmiä. Inhoan esiintymistä.
Kiitos. Mulle esiintyminen ahdistava tilanne.Tsemppiä! Mulla on itsellä hirvee kammo tuommoisia tilanteita kohtaan, ylipäätään huomion keskipisteenä olemista kohtaan, rupeen täriseen ja hikoilen kylmää hikee. Ja ääni häviää.. Kamalia tilanteita
Mittees hää vislailee?
emmittään, jatkan vaan tota hymppäreillä viestittelyä mikä näyttää olevan muotiaMittees hää vislailee?