The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

sen peffiseurannan idea on siinä että katotaan vaihteleeko tilanne vai onko se sina samanlainen

t. astmaatikko
Niihin juttuihin on muuten yllättävän hankala hönkästä niin hyvin, että sais hyvät tulokset...itte olin siinä joskus vuosia vuosia sitten ja aina piti koittaa hönkästä pari kertaa uusiks kun tuntui, että keuhkot tyhjeni jo alkuvaiheessa:cautious:
 
Huomenta, mukavaa päivää sinne.
Tänään on tutustuminen toiseen paikkaan. Siellä järjestetään päivätoimintaa enkä tiiä yhtään mitä on suuniteltu,esitelläänkö mulle vai pyörinkö yksin siellä vai onko jotain tehtäviä.
 
Niihin juttuihin on muuten yllättävän hankala hönkästä niin hyvin, että sais hyvät tulokset...itte olin siinä joskus vuosia vuosia sitten ja aina piti koittaa hönkästä pari kertaa uusiks kun tuntui, että keuhkot tyhjeni jo alkuvaiheessa:cautious:
ei ole olennaista että saako hyvän tuloksen vaan että saako aina yhtä hyvän/huonon

rautalangastako se pittää vääntää?
 
ei ole olennaista että saako hyvän tuloksen vaan että saako aina yhtä hyvän/huonon

rautalangastako se pittää vääntää?
Mitä sää siellä keuhkoot ja vielä näin aikasin?:alien::cautious:
Kyllä mä sen tiiän miten se menee, ongelma oli siinä ettei meinannut tulla tulosta oikein lainkaan kun keuhkot oli tyhjänä jo siinä vaiheessa kun olis pitänyt hönkästä...*irvistää ja heittää kivillä*
 
Jaa'a tutustuminen tehty jos voi sanoa tutustumiseksi. Jotenkin ootin että oilisi johtaja ees tervehtinyt kädestä ja ehkä vähän esitellyt paikkoja ja kertonut ehkä toiminnasta ja & suumitelmasta ja mitä teen ja missä. Mut ei muuta kun että teen samaa kuin toisessa paikassa ja sekin meni väärin lun en oo siivonnut. Olin sitten koko 4 h käsityö/ askarteluryhmässä ja ruokailussa vein lautasia asiakkaille,sitten taas askartelua loppuaika. Ei oikein saanut irti siitä " tutustumisesta " enkä ainakaan viihtynyt siellä.
 
Viimeksi muokattu:
Ryhmässä oli kyllä kiva olla,mutta olisin kyllä kaivannut,sitä että johtaja olis olisi ees vähän panostanut siihen,kertonut ees jotain toimminnasta ja ryhmistä.
 
Ryhmässä oli kyllä kiva olla,mutta olisin kyllä kaivannut,sitä että johtaja olis olisi ees vähän panostanut siihen,kertonut ees jotain toimminnasta ja ryhmistä.
Onpas outoa ettei johtaja vaivautunut esittelemään paikkoja sulle enemmän ja kertonut toiminnasta?
Luulisi että se olis ollut hänenkin mielestä tärkeää.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Onpas outoa ettei johtaja vaivautunut esittelemään paikkoja sulle enemmän ja kertonut toiminnasta?
Luulisi että se olis ollut hänenkin mielestä tärkeää.
Juuh,niin luulisi. Itse oli kuitenkin mun ohjaajan kanssa puhunut että tulisin tutustumaan & ehkä voisin heillä oli vaikka 1krt vk: sa.
Mutta ei hirveästi kiinnosta tuolainen paikka jos ei vaivaudu millään lailla.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Pottumuussia,salaattia & verilettuja :love::love:
Pottumuussissa oli kuohukermaa,suolaa ja luomuvoita :p

Meilläkin muussipotut kiehuvat. Ja luomuvoita ja -maitoa aion sekaan laittaa.

Lisukkeena uunissa suolapedillä kypsennettu makrilli per nenä, rapsua pekonia ja sienikastiketta herkkutateista ja mustatorvisienistä. Siin on sit kunnolla kermaa seassa.

Salaattia ja minitomaatteja toki myös.
 
sen peffiseurannan idea on siinä että katotaan vaihteleeko tilanne vai onko se sina samanlainen

t. astmaatikko
Ja ilmeisesti jos vaihtelua on niin se on huono juttu mut jos pysyy suht samana niin se on hyvä? Kun ei toi työterkka osannu selittää muuta ku et lääkäri kattoo ne arvot ja ilmottaa jos tarttee tehdä tarkempi 4 viikon seuranta.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Meilläkin muussipotut kiehuvat. Ja luomuvoita ja -maitoa aion sekaan laittaa.

Lisukkeena uunissa suolapedillä kypsennettu makrilli per nenä, rapsua pekonia ja sienikastiketta herkkutateista ja mustatorvisienistä. Siin on sit kunnolla kermaa seassa.

Salaattia ja minitomaatteja toki myös.
Hyvältä kuulostaa :p
 
  • Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä