Argh... jouduin pef-seurantaan... 2viikon testi ku tuli huonot tulokset työterkan tarkastuksessa... ja mä oon ihan varma että mussa ei ole mitään vikaa, mä vaan en osaa puhaltaa oikein noihin härveleihin no joo kyllähän mua väsyttää ja silleen ja ajoittain hengästyttääkin mut...
Sellanen iso amerikkalainenAhdas.
Sellanen iso amerikkalainen
Astmaa/ allergiaa / tupakka ?Argh... jouduin pef-seurantaan... 2viikon testi ku tuli huonot tulokset työterkan tarkastuksessa... ja mä oon ihan varma että mussa ei ole mitään vikaa, mä vaan en osaa puhaltaa oikein noihin härveleihin no joo kyllähän mua väsyttää ja silleen ja ajoittain hengästyttääkin mut...
En oo ikinä polttanu, no tunnustan et varmaan 5 tupakkaa teini-iässä ja passiivisesti koko lapsuuden kun meillä poltti vanhemmat sisälläPoltaksä?
En oo ikinä polttanu, no tunnustan et varmaan 5 tupakkaa teini-iässä ja passiivisesti koko lapsuuden kun meillä poltti vanhemmat sisällä
Ei oo mitään muita viitteitä noihin... töissä on vähän ajoittain jauho yms.pölyjä mut outoa kun siellä on runsaasti polttaviakin eikä niillä ole mitään....Astmaa/ allergiaa / tupakka ?
Tuphpn vielä ihan pikkutiraus jotain hyvää öljyä tai vaiks avokadonsiivu.Veriappelsiini, benecolin kolestrolia alentavaa maustettua jogurttia sekä maustamatonta turkkilaista veriappelsiinihillolla
Entä hemoglobiini?Ei oo mitään muita viitteitä noihin... töissä on vähän ajoittain jauho yms.pölyjä mut outoa kun siellä on runsaasti polttaviakin eikä niillä ole mitään....
Tuntus hassulta et se alkais iskeä nyt kun ei oo enää eläimiäkään. Kuitenkin muksuna meillä poltettiin ja löyty aina jos jonkinmoista nelijalkasta karvakasaa useampikin kappale, koirista jouduttiin muutama vuosi sit luopuun... Ja nyt sit puskis vasta astma suvussakaan ei ole yhtään ollut.. toki kaikki mahdollista onMä en oo ikinä saanut siitä puhalluskokeesta hyviä tuloksia.
Mutta ajoittainen hengästymien... Astmaa?
Tuntus hassulta et se alkais iskeä nyt kun ei oo enää eläimiäkään. Kuitenkin muksuna meillä poltettiin ja löyty aina jos jonkinmoista nelijalkasta karvakasaa useampikin kappale, koirista jouduttiin muutama vuosi sit luopuun... Ja nyt sit puskis vasta astma suvussakaan ei ole yhtään ollut.. toki kaikki mahdollista on
Se on ollu aikuisiän ok, paitsi raskausaikoina. ferritiini arvoja ei oo kyllä koskaan katottu.Entä hemoglobiini?
Niin, siitä kyllä ei voi mennä takuuseenNykyajan huoneilma...
Kuulostaa loistavalta suunnitelmalta! Hyvän ruuan vitamiinit ja auringonpaiste liikunnalla höystettynä ei voi tehdä muuta kuin hyvää! Niin mielelle kuin kehollekkin
Torstaina alkaa puolentoista viikon mittainen koe maratoni....ja sitten piiiitkä kesäloma, jonka aion viettää kuntoillen, ja syömällä mahdollisimman oikein ja hyvin.
Pakko päästä tästä kakkafiilis ja surullisesta suosta, jotenkin...
Onneks on saanut tukea monelta ihanalta ihmiseltä
Ongelma on just se, että muistaisin syödä riittävän usein. Ruoanlaatu ei sinänsä muutu miksikään..mutta täytyy taas skarpata ja laittaa kuntoon syömisvälit. Vettä kyll juon tarpeeksi.Kuulostaa loistavalta suunnitelmalta! Hyvän ruuan vitamiinit ja auringonpaiste liikunnalla höystettynä ei voi tehdä muuta kuin hyvää! Niin mielelle kuin kehollekkin
Toi syöminen on kyllä hankalaa jollei tule varsinaista nälkää, tai ei saa ruuasta mielihyvää. Pitäis tyyliin kello laittaa muistuttaan ja syödä vaikka puoli väkisin pikkusen että kroppa tottuu. Ja se unikin on tärkeä... *vilkaisee kelloa ja miettii 6:00 herätystä*Ongelma on just se, että muistaisin syödä riittävän usein. Ruoanlaatu ei sinänsä muutu miksikään..mutta täytyy taas skarpata ja laittaa kuntoon syömisvälit. Vettä kyll juon tarpeeksi.
Niin ja täytyy myös opetella nukkumaan riittävästi
Mulla herätys onneks huomenna myöhemmin.Ja se unikin on tärkeä... *vilkaisee kelloa ja miettii 6:00 herätystä*
Nää ne mulla tahtoo olla isoimmat ongelmat..ruoan syöminen on vähän niinkun pakko asia, vois ihan hyvin olla ilman.Toi syöminen on kyllä hankalaa jollei tule varsinaista nälkää, tai ei saa ruuasta mielihyvää.
Mä oon monesti miettiny vähän samaa syömisestä, kun vois napata vaan vaikka jonkun pillerin joka sisältäs kaiken oleellisen. Tosin mä en muistais varmaan ottaa sitäkäänMulla herätys onneks huomenna myöhemmin.
Nää ne mulla tahtoo olla isoimmat ongelmat..ruoan syöminen on vähän niinkun pakko asia, vois ihan hyvin olla ilman.