The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Argh... jouduin pef-seurantaan... 2viikon testi ku tuli huonot tulokset työterkan tarkastuksessa... ja mä oon ihan varma että mussa ei ole mitään vikaa, mä vaan en osaa puhaltaa oikein noihin härveleihin:unsure: no joo kyllähän mua väsyttää ja silleen ja ajoittain hengästyttääkin mut...:oops:
 
Argh... jouduin pef-seurantaan... 2viikon testi ku tuli huonot tulokset työterkan tarkastuksessa... ja mä oon ihan varma että mussa ei ole mitään vikaa, mä vaan en osaa puhaltaa oikein noihin härveleihin:unsure: no joo kyllähän mua väsyttää ja silleen ja ajoittain hengästyttääkin mut...:oops:
:( Astmaa/ allergiaa / tupakka ?
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mä en oo ikinä saanut siitä puhalluskokeesta hyviä tuloksia.

Mutta ajoittainen hengästymien... Astmaa?
Tuntus hassulta et se alkais iskeä nyt kun ei oo enää eläimiäkään. Kuitenkin muksuna meillä poltettiin ja löyty aina jos jonkinmoista nelijalkasta karvakasaa useampikin kappale, koirista jouduttiin muutama vuosi sit luopuun... Ja nyt sit puskis vasta astmao_O suvussakaan ei ole yhtään ollut.. toki kaikki mahdollista on(n)
 
r0s
Tuntus hassulta et se alkais iskeä nyt kun ei oo enää eläimiäkään. Kuitenkin muksuna meillä poltettiin ja löyty aina jos jonkinmoista nelijalkasta karvakasaa useampikin kappale, koirista jouduttiin muutama vuosi sit luopuun... Ja nyt sit puskis vasta astmao_O suvussakaan ei ole yhtään ollut.. toki kaikki mahdollista on(n)

Nykyajan huoneilma...
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Torstaina alkaa puolentoista viikon mittainen koe maratoni....ja sitten piiiitkä kesäloma, jonka aion viettää kuntoillen, ja syömällä mahdollisimman oikein ja hyvin.
Pakko päästä tästä kakkafiilis ja surullisesta suosta, jotenkin...

Onneks on saanut tukea monelta ihanalta ihmiseltä:love::love:
 

Torstaina alkaa puolentoista viikon mittainen koe maratoni....ja sitten piiiitkä kesäloma, jonka aion viettää kuntoillen, ja syömällä mahdollisimman oikein ja hyvin.
Pakko päästä tästä kakkafiilis ja surullisesta suosta, jotenkin...

Onneks on saanut tukea monelta ihanalta ihmiseltä:love::love:
Kuulostaa loistavalta suunnitelmalta! Hyvän ruuan vitamiinit ja auringonpaiste liikunnalla höystettynä ei voi tehdä muuta kuin hyvää! Niin mielelle kuin kehollekkin:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kuulostaa loistavalta suunnitelmalta! Hyvän ruuan vitamiinit ja auringonpaiste liikunnalla höystettynä ei voi tehdä muuta kuin hyvää! Niin mielelle kuin kehollekkin:love:
Ongelma on just se, että muistaisin syödä riittävän usein. Ruoanlaatu ei sinänsä muutu miksikään..mutta täytyy taas skarpata ja laittaa kuntoon syömisvälit. Vettä kyll juon tarpeeksi.
Niin ja täytyy myös opetella nukkumaan riittävästi:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ongelma on just se, että muistaisin syödä riittävän usein. Ruoanlaatu ei sinänsä muutu miksikään..mutta täytyy taas skarpata ja laittaa kuntoon syömisvälit. Vettä kyll juon tarpeeksi.
Niin ja täytyy myös opetella nukkumaan riittävästi:oops:
Toi syöminen on kyllä hankalaa jollei tule varsinaista nälkää, tai ei saa ruuasta mielihyvää. Pitäis tyyliin kello laittaa muistuttaan ja syödä vaikka puoli väkisin pikkusen että kroppa tottuu.:rolleyes: Ja se unikin on tärkeä... *vilkaisee kelloa ja miettii 6:00 herätystä*:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ja se unikin on tärkeä... *vilkaisee kelloa ja miettii 6:00 herätystä*:oops:
Mulla herätys onneks huomenna myöhemmin.
Toi syöminen on kyllä hankalaa jollei tule varsinaista nälkää, tai ei saa ruuasta mielihyvää.
Nää ne mulla tahtoo olla isoimmat ongelmat..ruoan syöminen on vähän niinkun pakko asia, vois ihan hyvin olla ilman.:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mulla herätys onneks huomenna myöhemmin.

Nää ne mulla tahtoo olla isoimmat ongelmat..ruoan syöminen on vähän niinkun pakko asia, vois ihan hyvin olla ilman.:cautious:
Mä oon monesti miettiny vähän samaa syömisestä, kun vois napata vaan vaikka jonkun pillerin joka sisältäs kaiken oleellisen. Tosin mä en muistais varmaan ottaa sitäkään:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä