The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mä oon ollu aika hyvää opetusmateriaalia(y)
Yhestiki yks kokenut hoitaja oikein suuttu itelleen kun ei osunu vaikka on kyllä kehuttava että yritystä oli runsaasti! Haki toisen hoitsukan joka tilanteen nähtyään huokas ja ottikin tärpit kämmenselästä :)
Mulla ei o neula- eikä verikammoa. Mut vieläkin muistan kun olin keuhkokuumeessa jokseenkin tiedottomana niin lääkäri halus verinäytteen nivusista! Olin liian huonona estääkseni moisen törkeyden mut koitin sanoa, et ihan sama veri mulla kiertää joka paikassa ni ota vaikka kaulavaltimosta mut älä sorki nivusiani. Mut koskas lääkärit potilasta kuuntelis?
Kävelykin vihloi seuraavat kaks viikkoanivusissa. Onneks ei tarttenu just kävellä.
 
Mulla ei o neula- eikä verikammoa. Mut vieläkin muistan kun olin keuhkokuumeessa jokseenkin tiedottomana niin lääkäri halus verinäytteen nivusista! Olin liian huonona estääkseni moisen törkeyden mut koitin sanoa, et ihan sama veri mulla kiertää joka paikassa ni ota vaikka kaulavaltimosta mut älä sorki nivusiani. Mut koskas lääkärit potilasta kuuntelis?
Kävelykin vihloi seuraavat kaks viikkoanivusissa. Onneks ei tarttenu just kävellä.
Mikä ihmeen konitohtori sulla oli??:eek:
Ei multa nivusia sörkitty keuhkokuumeessa yhtään:eek:
 
Mulla ei o neula- eikä verikammoa. Mut vieläkin muistan kun olin keuhkokuumeessa jokseenkin tiedottomana niin lääkäri halus verinäytteen nivusista! Olin liian huonona estääkseni moisen törkeyden mut koitin sanoa, et ihan sama veri mulla kiertää joka paikassa ni ota vaikka kaulavaltimosta mut älä sorki nivusiani. Mut koskas lääkärit potilasta kuuntelis?
Kävelykin vihloi seuraavat kaks viikkoanivusissa. Onneks ei tarttenu just kävellä.
Siltä lekurinplantulta oli mitä ilmeisimmin jäänyt opinnoissaan nivusten neulalla sörkkiminen väliin ja satuit nyt olemaan siinä tyrkyllä:unsure:
Hö.
Myöhästyneet etähalit tilanteen johdosta*halaaruttaa*

Ai ni. Keuhkokuumeet on suolesta. Syvältä
(n)
 
Mä haluan koiran ja se on aksun syy....ansiota.....eikun syytä!!*ei tiiä mitä tuntisi nyt*:notworthy:
Mua saa syyttää mistä tahansa kun vaan hinnasta sovitaan.
Aikanaan ehdotin johtajalle, että voitais firmaan perustaa syntipukkitoimisto. Jossa olisin minä ylipääsyntipukkina ja sit muutama apulaissyntipukki. Rasittavat puhelinvalitukset ohjattais syntipukkitoimistoon jossa mun duuni olis sanoa, että tää on mun vika, nyt ripottelen tuhkaa päälleni ja saan ihavvarmasti potkut. Asiakas ois ollu tyytyväinen kun syyllinen löytyi ja oltais kaikki päästy helpommalla.
Jostain syystä johtaja ei lämmennyt näinkään loistavalle idealle.
 
Ainii. Aksu the Great Neropat. Kämpän palovaroitin alkoi piippaamaan pariston vähyyttä. Kävin hakemassa uuden (että ens yönä ei tu seinään palovaroittimen kokoista reikää) ja vaihdoin. Painoin testausnappulaa ja sithän se alkoi soimaan tauotta. Ja kolmen sekunnin kuluttua paikan johtaja ryntäsi melkeinpä kakit pöksyssä ovesta sisään kun luurissaan näkyi, et Aksun kämpässä palaa. Mistäs minä tiesin, että näissä on joku induktiokytkentä. Ihan tavalliselta 9V palovaroittimelta tuo näyttää.
 
Ai mitäkö mie halluun??
No.
*henkäsee syvään*
Mie halluun..

..että mun korvat ei ennää lumpsita. Eikä mua yskittäispuuskittais. Sit mie halluun mun nenän takas - ei oo näkynynnä vieläkään sielläkäänkö:unsure:
Ylähuulikin ois ihan kiva juttu(y)

Sit mie halluun..
...mun äänen takas ja sen että mun varpaat ei ois jäässä vaikka villasukkia tykkäänkin käyttääpitää..
..ja itikkasääskipunkkiörvinkäiset sais kuolla sukupuuttoon tai ainakin kyetä pistämäänpuremaan ittiänsä niin että olisivat yhtä hiien iso kutipattia..
..ja kaikki siitinpölyt pois..
..ja ihunaa ois nukuksia tosi pitkään hyvin ja hartaasti ja herätä pehmeesti ketturoimaan ja..
...


Sitten kaiken tuon jälkeen mie halluisin...
:oops:
..eikä..tuo oli väärä hymppä...

Kun tää!
:ninja:
En kerrokaan enempää(y)
 

Yhteistyössä