The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ei mutta täällä on jonkun nytkyllä alotettava iltawilliriekkumiset jos meinataan korkata arkiviikkoa edes hitusenkaan tolkullisina..tosin mie tiiän kyllä niin tuon yhen tapauksen jolta se ei onnistu ikunakoskaanmillonkaan:oops:

Täällä on kaks hepulihihityksissään ja yks puolestaan katvealueen ulkopuolella joten mä pistän pihinäksi:D

Illanjatkumoita sulle ja johonkin kohtaan hyvää yötä:)*pus*
 
Päivää kettinkiin.

Mainittinko taannoin, että mulla olis tarvetta ompeluskoneelle kun on muutamat pöksyt joita tarttis lyhentää?
Ainakin täällä tuli mainittua koska tänä aamuna tänne pölähti paikalle tekstiilityöpajaohjaaja naapurikaupungista ompelukoneen kans ja aamukaffe menikin siinä kun hän näytti mulle masiinan hienoudet. Yhdet farkut lyhensin siinä harjoituskappaleena. Onneksi älysin valita farkunvärisen langan harjoittelukappaleeseen kun en o aikapäiviin käyttäny ompeluskonetta niin ommeljälki ny ei ihan heti silmää hivellyt :whistle:
Mut ny mulla on täällä ompeluskone niin pääsen vaatehuallonkin pariin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Päivää kettinkiin.

Mainittinko taannoin, että mulla olis tarvetta ompeluskoneelle kun on muutamat pöksyt joita tarttis lyhentää?
Ainakin täällä tuli mainittua koska tänä aamuna tänne pölähti paikalle tekstiilityöpajaohjaaja naapurikaupungista ompelukoneen kans ja aamukaffe menikin siinä kun hän näytti mulle masiinan hienoudet. Yhdet farkut lyhensin siinä harjoituskappaleena. Onneksi älysin valita farkunvärisen langan harjoittelukappaleeseen kun en o aikapäiviin käyttäny ompeluskonetta niin ommeljälki ny ei ihan heti silmää hivellyt :whistle:
Mut ny mulla on täällä ompeluskone niin pääsen vaatehuallonkin pariin.
Voisit alkaa korjailemaan muidenkin vaatteita, korvausta vastaan, niin harjoittelun lisäksi saat vielä rahaa.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää kettinkiin.

Mainittinko taannoin, että mulla olis tarvetta ompeluskoneelle kun on muutamat pöksyt joita tarttis lyhentää?
Ainakin täällä tuli mainittua koska tänä aamuna tänne pölähti paikalle tekstiilityöpajaohjaaja naapurikaupungista ompelukoneen kans ja aamukaffe menikin siinä kun hän näytti mulle masiinan hienoudet. Yhdet farkut lyhensin siinä harjoituskappaleena. Onneksi älysin valita farkunvärisen langan harjoittelukappaleeseen kun en o aikapäiviin käyttäny ompeluskonetta niin ommeljälki ny ei ihan heti silmää hivellyt :whistle:
Mut ny mulla on täällä ompeluskone niin pääsen vaatehuallonkin pariin.
Missäs päin suomea olitkaan, mulla olis kans yhdet ylipitkät pökät lyhennystä odottamassa;) Oma ompelukone on irtisanomassa sopimustaan, mokoma rakkine myttää alulangan ihan solmuun vaikka niin hyvin oon sitä huoltanuo_O(eli en kertaakaan 10 vuoteen:oops:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Missäs päin suomea olitkaan, mulla olis kans yhdet ylipitkät pökät lyhennystä odottamassa;) Oma ompelukone on irtisanomassa sopimustaan, mokoma rakkine myttää alulangan ihan solmuun vaikka niin hyvin oon sitä huoltanuo_O(eli en kertaakaan 10 vuoteen:oops:)
Ihan :poop: koneita tekevät. Mun kone posahti toissakeväänä, kesken ompelun sanoi poks ja se savu, joka pitää koneen toiminnassa karkasi koneen sisältä. Ihan äskettäin -90 oli kone ostettu uutena!
 
Huomenna pitäis käydä ostamassa uusi luuri...huoh ja vihdoinkin:love:.
Hyvin toi palveli ja jaksoi:love:, mutta nyt kuluu akku vähän turhan nopeeta ja laturistakin alkanut menemään erään vintiön ansiosta johto poikki:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ähh,sain lääkäriajan,mut 2 pikkuongelmaa siinä.
Se on tiistaina ja mä oon silloin kuntouttavassa työtoiminnassa,mulla menis puolet työpäivästä vähintään tai vähän enemmänkin bussin aikataulujen takia ja en haluais enää tuolle lääkärille.
Viimeksi suhtautui veetumaisesti.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Joskus on vaikea päättää :D
Edellinen puhelin sony,oli pettymys. Jumitti jatkuvasti,mutta tähän uuteen oon tosi tyytyväinen.:love::love: Huawei p smart 2019 :)
Vanha sony oli hyvä,mutta liian pieni näyttö,kun ikänäkö vaivaa jo.:sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela

Yhteistyössä