The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mun piirakka on kuulema mmmmm-MmNam!
Ettäs tiijätte:)

Se on semmone juttu että mun pitäs olla pyykkärimuijana mutta nythän on niin että en tasan tarkkaan oo vaan otan oman lökölöö- ajan toviksi just nyt(y)
Nessupaketin kera:love:

Aurinkoista sunnuntaialkuiltaa sulle siis:)
Pesin eilisiltana pyykkiä.
Sit tuli tänään tehtyä noit laudoitushommia. Taitaa pyykkikone laulaa tänäänkin.
Enkä kyl ymmärrä miten olen sinänsä siistissä hommassa saanu itteni ja vaatteeni tällai sotkettua.
Purua ny on ihan joka paikassa, se ny on selvä mut mistä tää rapa ja lika on kotoisin?
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Samoin...

Asiasta toiseen, mä muuten luulen tietäväni mistä tää päänsärky johtuu...mulla on varmaankin verenpaineet tapissa...ressaa hiivatisti tietyt asiat kun en tiedä miten saada ne kuntoon (ja vaikka tiiän ettei ressi auta niin en voi nyt hallita sitä kun huolettaa:( ) ja sitten ens viikolla alkaa koeviikko mikä kestääkin tällä kertaa seuraavallekin viikolle ja en ole hirveemmin valmistautunut juurikin kaiken ressin takia...ja ja ja..:(

Niin siis ne oireet: Päänsätky, humina korvissa ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa.
*huokaa*
Kuules nyt pirpana..*halaaruttaa sillai hyvin etänä varoalueen ollessa ainakin miljuuna mutta sillai menttaalisesti kuten ihan likistellen*

Auttaako sua niin millään lailla toi ressaaminenmurehtiminen? Anna mä vastaan. Ei. Auta.

Eli anna hevoisille oikeesti nyt moiset murheet.

Ja. Keskity vihdoin viimein itteesi, nainen. Kokonaisvaltaisesti.
Koska pitää ja on pakko.

Lääkäriin siitä. Mars! Eikäniinminkäänvaltakunnanmutinoitaeikävatuloitaeikämussutusmössötyksiäjanunnannännejä:cautious:

L ä ä k ä r i i n.
Lää

Riin

:cautious: oikeestihuomenna
Vai pitääkö tässä munkin olla huolissaan mitäkätäh?*niistäätöräyttää*
 
Auttaako sua niin millään lailla toi ressaaminenmurehtiminen? Anna mä vastaan. Ei. Auta.
Ei niin ja mä en yleensä ressaa näin pahasti, en oikeasti...nyt jostakin syystä kyllä joo:unsure:
Eli anna hevoisille oikeesti nyt moiset murheet.
ai niille jotka on aina aksun oven takana nykyjään? Emmie viiti kun ovat niin ihania:notworthy:
Ja. Keskity vihdoin viimein itteesi, nainen. Kokonaisvaltaisesti.
Koska pitää ja on pakko.
Kun oikeesti osais ja tietäis miten....on ollut viimesen vuoden aikana aika eksynyt olo, vähän niinkun sellanen kuin olis sumussa kävellyt(n)
:cautious: oikeestihuomenna
Vai pitääkö tässä munkin olla huolissaan mitäkätäh?*niistäätöräyttää*
Hei määkin aina niistelen, onks tää joku ketjureaktio:eek:
pssst......PSSSSSSSSSSST...kirjotin ensiks vahingossa että ketjuerektio:oops:
 
Mä olen joskus huutanut niin lujaa, että poika tuli huoneestaan kysymään mitä asiaa...olin huutanut häntä nimeltä ja toisella kerralla olin huutanut keskellä yötä että ''ja nyt saa sitten luvan riittää!!'', heräsin siihen kun poika tuli kysymään että ''jaa niin että mikä saa luvan riittää?''..saatan myös kävellä unissani ja muutama vuosi sitten heräsin olohuoneen lattialta nukkumasta.o_O
Oon kyl tottunut että mulle huudetaan erinäisistä syistä, mut miksi olin joutunut omaan huoneeseen nukkumaan?
 
Pesin eilisiltana pyykkiä.
Sit tuli tänään tehtyä noit laudoitushommia. Taitaa pyykkikone laulaa tänäänkin.
Enkä kyl ymmärrä miten olen sinänsä siistissä hommassa saanu itteni ja vaatteeni tällai sotkettua.
Purua ny on ihan joka paikassa, se ny on selvä mut mistä tää rapa ja lika on kotoisin?
Mä tiiän, mä tiiän!*pomppii*
Sullakin on sitä sotkua tekemässä se Joku Muu:rolleyes:(y)
Eri kätevä kaveri on kuules
 

Yhteistyössä