Ei oo...mutta irlanninsuden näköinen rotu on olemassa mikä ei kuitenkaan ole irlanninsusikoira vaan sellanen pienempi...nimeä en muista.Kettuterrieri?
Niin muuten onkin!!Karkeakarvainen italianajokoira.
Päikkärit ei piristä mua.Äkkiä tirsat niin jaksat kukkua ens yön
Mikäs sua piristää?Päikkärit ei piristä mua.
En, kun mää en oikein noista puuroista niin tykkääOoteko muuten syönneet elovena korvapuustipuuroa ?
Hyvin nukuttu yö.Mikäs sua piristää?
En ole. Pitää maistaa.Päikkärit nukuttu !
Ooteko muuten syönneet elovena korvapuustipuuroa ? On muuten hyvää ja mie olin ahne & laitoin puuton päälle sekä omppuhilloa Että myös veriappelsiinihilloa
Samoin...Hyvin nukuttu yö.
Eipä sitä oo pakko tykätä tai syyä.En, kun mää en oikein noista puuroista niin tykkää
*huoh*En, kun mää en oikein noista puuroista niin tykkää
Eikö tuohon voi saada apua lääkäriltä?Samoin...
Asiasta toiseen, mä muuten luulen tietäväni mistä tää päänsärky johtuu...mulla on varmaankin verenpaineet tapissa...ressaa hiivatisti tietyt asiat kun en tiedä miten saada ne kuntoon (ja vaikka tiiän ettei ressi auta niin en voi nyt hallita sitä kun huolettaa ) ja sitten ens viikolla alkaa koeviikko mikä kestääkin tällä kertaa seuraavallekin viikolle ja en ole hirveemmin valmistautunut juurikin kaiken ressin takia...ja ja ja..
Niin siis ne oireet: Päänsätky, humina korvissa ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa.
Halaus. Onko sulla verenpainemittaria ? Toivottavasti saat stressiä jotenkin vähennettyä.Samoin...
Asiasta toiseen, mä muuten luulen tietäväni mistä tää päänsärky johtuu...mulla on varmaankin verenpaineet tapissa...ressaa hiivatisti tietyt asiat kun en tiedä miten saada ne kuntoon (ja vaikka tiiän ettei ressi auta niin en voi nyt hallita sitä kun huolettaa ) ja sitten ens viikolla alkaa koeviikko mikä kestääkin tällä kertaa seuraavallekin viikolle ja en ole hirveemmin valmistautunut juurikin kaiken ressin takia...ja ja ja..
Niin siis ne oireet: Päänsätky, humina korvissa ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa.
Niin mutta hei mä tykkään niin monesta muusta asiasta tässä maailmassa...*huoh*
Voi mutta pitäis varmaan käydä siellä ensiksEikö tuohon voi saada apua lääkäriltä?
Mut ensin syödään puuro, vasta sitten tikkari.Niin mutta hei mä tykkään niin monesta muusta asiasta tässä maailmassa...
*ojentaa rauhan eleenä tikkarin*
Ei oo...mä aattelin huomenna käydä terkkarilla tuolla opistolla...on kyllä sellanen jääpuikko ihmisenä, että voi olla ettei tee asian eteen yhtään mittää...Halaus. Onko sulla verenpainemittaria ? Toivottavasti saat stressiä jotenkin vähennettyä.
Ei kuulosta kivalta.
Ps käväse lääkärissä
Mä en tykkää tikkareistakaanMut ensin syödään puuro, vasta sitten tikkari.
Hyvä se on ainakin yrittää ja jos ei mittään tee,niin soittele tk: nEi oo...mä aattelin huomenna käydä terkkarilla tuolla opistolla...on kyllä sellanen jääpuikko ihmisenä, että voi olla ettei tee asian eteen yhtään mittää...
Pitääkö siut viedä sinne?Voi mutta pitäis varmaan käydä siellä ensiks
Mä voin porata tikkua varten reiän draculapilleriin?Mä en tykkää tikkareistakaan
Ei, tossahan se arvauskeskus on ihan likelläPitääkö siut viedä sinne?