The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päikkärit nukuttu ! :p
Ooteko muuten syönneet elovena korvapuustipuuroa ? On muuten hyvää ja mie olin ahne & laitoin puuron päälle sekä omppuhilloa Että myös veriappelsiinihilloa :p:p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Hyvin nukuttu yö. :rolleyes:
Samoin...

Asiasta toiseen, mä muuten luulen tietäväni mistä tää päänsärky johtuu...mulla on varmaankin verenpaineet tapissa...ressaa hiivatisti tietyt asiat kun en tiedä miten saada ne kuntoon (ja vaikka tiiän ettei ressi auta niin en voi nyt hallita sitä kun huolettaa:( ) ja sitten ens viikolla alkaa koeviikko mikä kestääkin tällä kertaa seuraavallekin viikolle ja en ole hirveemmin valmistautunut juurikin kaiken ressin takia...ja ja ja..:(

Niin siis ne oireet: Päänsätky, humina korvissa ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa.
 
Aqela
Samoin...

Asiasta toiseen, mä muuten luulen tietäväni mistä tää päänsärky johtuu...mulla on varmaankin verenpaineet tapissa...ressaa hiivatisti tietyt asiat kun en tiedä miten saada ne kuntoon (ja vaikka tiiän ettei ressi auta niin en voi nyt hallita sitä kun huolettaa:( ) ja sitten ens viikolla alkaa koeviikko mikä kestääkin tällä kertaa seuraavallekin viikolle ja en ole hirveemmin valmistautunut juurikin kaiken ressin takia...ja ja ja..:(

Niin siis ne oireet: Päänsätky, humina korvissa ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa.
Eikö tuohon voi saada apua lääkäriltä? :unsure:
 
Samoin...

Asiasta toiseen, mä muuten luulen tietäväni mistä tää päänsärky johtuu...mulla on varmaankin verenpaineet tapissa...ressaa hiivatisti tietyt asiat kun en tiedä miten saada ne kuntoon (ja vaikka tiiän ettei ressi auta niin en voi nyt hallita sitä kun huolettaa:( ) ja sitten ens viikolla alkaa koeviikko mikä kestääkin tällä kertaa seuraavallekin viikolle ja en ole hirveemmin valmistautunut juurikin kaiken ressin takia...ja ja ja..:(

Niin siis ne oireet: Päänsätky, humina korvissa ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa.
Halaus. Onko sulla verenpainemittaria ? Toivottavasti saat stressiä jotenkin vähennettyä.
Ei kuulosta kivalta. :(
Ps käväse lääkärissä
 

Yhteistyössä